SK Bank i art. 105 prawa bankowego

Data: 2013-03-07 21:28:18
Autor: Kamil Jońca
SK Bank i art. 105 prawa bankowego
TrzyLinie <trzyUSUNlinie@o2DEL.pl> writes:

Byłem w SK Banku i założyłem konto internetowe. Bardzo miła obsługa wyposażyła
mnie w stosowne regulaminy i tabele opłat i prowizji i czytam te tabele i widzę,
że SK Bank liczy sobie 50 zł za "udzielnie informacji o obrotach i saldzie na
rachunku w sprawach i na żądanie podmiotów, o których mowa w art. 105 ustawy
prawo bankowe"!

No to teraz czytam art. 105 prawa bankowego, który wymienia podmioty, które mogą
domagać się informacji stanowiących tajemnicę bankową.

Np. jak urząd skarbowy zażąda informacji o saldzie i obrotach to ja będę
musiał za to zapłacić 50 zł? Jestem w szoku. Czy inne banki mają takie pozycje
w swoich TOiPach? I czy te podmioty z art. 105 często żądają takich informacji?

Sprawdź czy tej opłaty nie ponoosi podmiot który o ową informację
wnioskuje.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
There are more ways of killing a cat than choking her with cream.

SK Bank i art. 105 prawa bankowego