SK Bank w dół

Data: 2015-03-26 21:18:32
Autor: gral
SK Bank w dół
wczoraj, jak zwykle po cichutku, SK bank obciął lokaty. ok. 0,5% w dół.
poprzednie cięcie było 17 listopada a jeszcze poprzednie 20 lutego. więc w dalszym ciągu są to cięcia racjonalne, doczepić się można tylko o brak jakiejkolwiek informacji.

Data: 2015-03-26 21:26:55
Autor: niko
SK Bank w dół
On 26.03.2015 21:18, gral wrote:
[...]

ja dostałem dzisiaj od nich maila z informacją (mam tam elokatę)

Data: 2015-03-27 14:27:42
Autor: ikarek
SK Bank w dół
Użytkownik "niko" <ketjow@blackue.net> napisał w wiadomości news:55146b90$0$2209$65785112news.neostrada.pl...

ja dostałem dzisiaj od nich maila z informacją (mam tam elokatę)

TeĹĽ dostajÄ™ od nich maile.

Data: 2015-03-28 15:49:36
Autor: www2
SK Bank w dół
zawsze przychodza maile... akurat z ta eLokata troche wtopilem, ale coz, jeszcze pare tygodni i koniec

informujemy, iż z dniem 01.04.2015 r. ulegnie zmianie oprocentowanie eLokaty24 założonej w dniu 2014-04-18 o numerze Umowy ODI/500287/2014.
Oprocentowanie ¶rodków zgromadzonych na rachunku w/w eLokaty24 w skali roku wynosi:
* do dnia 31.03.2015 r. 3,60%,
* od dnia 01.04.2015 r. 3,25%.

Działanie SK banku podyktowane jest decyzj± Rady Polityki Pieniężnej, podjęt± w dniu 04.03.2015 r., w sprawie zmiany wysoko¶ci stóp procentowych oraz na mocy § 6 ust. 5 Regulaminu otwierania i prowadzenia terminowej lokaty oszczędno¶ciowej eLokata24 drog± elektroniczn±.

Data: 2015-03-28 23:56:44
Autor: gral
SK Bank w dół
W dniu 2015-03-28 o 23:49, www2 pisze:
[...]

Nie miałem nigdy elokaty, mam tam konto i lokaty zakładam w necie. Pisma do mnie ¶l± poczt± (zmiany regulaminów i cenników) ale nigdy o zmianie %.
Pewnie im nawet emaila nie podawałem, no ale zrobić informację po zalogowaniu by mogli (a nie ma nic).

SK Bank w dół