SK bank lokaty-obnizka

Data: 2013-03-14 10:24:50
Autor: Krzysztof
SK bank lokaty-obnizka
Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

Data: 2013-03-14 03:17:39
Autor: Zibo
SK bank lokaty-obnizka
W dniu czwartek, 14 marca 2013 10:24:50 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

Kurde. Trzeba było jednak na Aliora postawić :(

Data: 2013-03-14 13:23:49
Autor: ikarek
SK bank lokaty-obnizka
Użytkownik "Zibo" <z.zibo.z@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5fe9669d-d63e-4dc7-ad0b-b6452563dc15googlegroups.com...

Kurde. Trzeba było jednak na Aliora postawić :(

No niestety, ale to było do przewidzenia, je¶li zbyt
dużo ludzi się odważy tam lokować - patrz
wcze¶niejsze przypadki BGZOptima czy PBP.

Data: 2013-03-14 05:31:29
Autor: Zibo
SK bank lokaty-obnizka
W dniu czwartek, 14 marca 2013 13:23:49 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:
U�ytkownik "Zibo" <z.zibo.z@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:5fe9669d-d63e-4dc7-ad0b-b6452563dc15googlegroups.com...

> Kurde. Trzeba by�o jednak na Aliora postawi� :(

No niestety, ale to by�o do przewidzenia, je�li zbyt

du�o ludzi si� odwa�y tam lokowa� - patrz

wcze�niejsze przypadki BGZOptima czy PBP.

Tylko tak się nieszczę¶liwie złożyło, że obniżyli zaraz po tym jak Aliorowa oferta przestała być interesuj±ca.

Data: 2013-03-14 13:35:02
Autor: Krzysztof
SK bank lokaty-obnizka

Użytkownik "ikarek" <ikarek@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:khsfgh$b5q$1speranza.aioe.org...
[...]

z\
zakladanie z biezacej oferty 5,5% nie jest juz zbytnio atrakcyjne, gdyz stopa jest zmienna a w ciagu 6-m mozna liczyc jeszcze na obnizki RPP. Ewentualnie mozna oczekiwac w bankach komercyjnych roznych promocji, ale tez nie obstawialbym na wiecej niz 5-5,5% jakies promocyjne stawki.
Oplaca sie zalozyc konto w SK Banku- na razie stala stopa 6,4% na 3-m. Za kilka dni pewnie tez obniza, ale tu oczekiwalbym oprocentowania rzedu 5,8%, co bedzie i tak lepsza oferta do 5,5% zmiennego.

Data: 2013-03-14 05:56:01
Autor: Zibo
SK bank lokaty-obnizka
W dniu czwartek, 14 marca 2013 13:35:02 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
> [...]

Oplaca sie zalozyc konto w SK Banku- na razie stala stopa 6,4% na 3-m. Za kilka dni pewnie tez obniza, ale tu oczekiwalbym oprocentowania rzedu 5,8%, co bedzie i tak lepsza oferta do 5,5% zmiennego.

Niestety nie każdemu jest dane mieszkać w Warszawie b±dĽ Katowicach..
Na tę chwilę powyżej 5 oprócz SkBanku znalazłem dwóch (pomijam te z krótkimi okresami na małe kwoty):
Optima dla nowych - 5,5% ale tylko do 20k
Noble bank dla nowych - 5,25% na 3 miechy (od 50k do 100k)

Data: 2013-03-14 14:38:41
Autor: TrzyLinie
SK bank lokaty-obnizka
W dniu 2013-03-14 13:35, Krzysztof napisał(a):
[...]

6,4% tylko do jutra... Potem zapewne obniĹĽÄ…, jeszcze nie mĂłwiÄ… na ile. Mnie
się udało otworzyć konto i pozakładać trochę na te 6,4%, ale teraz dręczy
mnie właśnie odwaga, którą się wykazałem, lokując pieniądze właśnie tam...

--
TrzyLinie

Data: 2013-03-14 20:57:52
Autor: ikarek
SK bank lokaty-obnizka
Użytkownik "TrzyLinie" <trzyUSUNlinie@o2DEL.pl> napisał w wiadomości news:khsjps$nac$1dont-email.me...

[...]

Mnie pociesza fakt, że limitują ilość wniosków, co może
wskazywać, że ktoś tam kontroluje sytuację i klienci banku
nie zostaną potraktowani jak ci z filmu "Chciwość" (czyli:
narobiliśmy syfu i ratujemy własną skórę kosztem klientów).

Mówiąc wprost: mam nadzieję, że raczej przestaną przyjmować
nowe wnioski w ogĂłle, niĹĽ obniĹĽÄ… % poniĹĽej innych bankĂłw.

Data: 2013-03-14 21:49:45
Autor: Krzysztof
SK bank lokaty-obnizka

UĹĽytkownik "ikarek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:khta3o$rlt$1@speranza.aioe.org...

Mówiąc wprost: mam nadzieję, że raczej przestaną przyjmować
nowe wnioski w ogĂłle, niĹĽ obniĹĽÄ… % poniĹĽej innych bankĂłw.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Chyba nie dzialaja az tak odstraszajaco, gdyz starsze wnioski traktuja lagodniej obnizajac proporcjonalnie do poczatkowej oferty.
Nie chca chyba spalic swojego nowego biznesu lokaty24,  i sadze ze do nastepnej obnizki RPP ich oprocentowanie pozostanie bez zmian.
Gwaltowne obnizki ot tak sobie w pozniejszym okresie bez obnizek centralnych spowodowaloby, ze nikt nie da im w przyszlosci lokat na zmienne oprocentowanie, a  tworzac te lokaty24, chca  finansowac sie na dluzsza mete z tych lokat.

Data: 2013-03-15 02:25:44
Autor: Zibo
SK bank lokaty-obnizka
W dniu czwartek, 14 marca 2013 21:49:45 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
Użytkownik "ikarek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:khta3o$rlt$1@speranza.aioe.org...

Mówi±c wprost: mam nadzieję, że raczej przestan± przyjmować

nowe wnioski w ogóle, niż obniż± % poniżej innych banków.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

[...]

Pytanie czy wcze¶niejsze działanie nie miało na celu zdobycie zaufania a teraz już nałapali tyle kasiory, że mog± pokazać ¶rodkowy palec wszystkim.
Czy bank finansowo zyskuje na tym że ma masę depozytów na 5,5 % ?

Data: 2013-03-15 10:43:05
Autor: TrzyLinie
SK bank lokaty-obnizka
W dniu 2013-03-15 10:25, Zibo napisał(a):
Pytanie czy wcze¶niejsze działanie nie miało na celu zdobycie
> zaufania a teraz już nałapali tyle kasiory, że mog± pokazać
> ¶rodkowy palec wszystkim.

Dzi¶ przed szóst± nie można było się zalogować do systemu transakcyjnego.
Potem przez pewien czas historia rachunku (u mnie) zaczynała się na
wczorajszym dniu. A teraz widzę i wcze¶niejsze operacje. Chyba ich
system zaliczył jaki¶ padzik i musiało odzyskiwać dane...

> Czy bank finansowo zyskuje na tym że ma masę depozytów na 5,5 % ?

Na pewno tarci finansowo w stosunku do sytuacji, gdy ma masę depozytów
na 5,4%... itd. No ale zyskuje w stosunku do sytuacji, gdy ma ich masę
na 5,6% :) Ciekawe gdzie oni maj± dochody, jakie s± u nich kredyty,
kto je bierze i jak spłaca...

--
TrzyLinie

Data: 2013-03-15 11:16:32
Autor: Krzysztof
SK bank lokaty-obnizka

Pytanie czy wcze¶niejsze działanie nie miało na celu zdobycie zaufania a teraz już nałapali tyle kasiory, że mog± pokazać ¶rodkowy palec wszystkim.
Czy bank finansowo zyskuje na tym że ma masę depozytów na 5,5 % ?
-- -- -- -- -- -- -- -
Alior sciaga gotowke na 5%, te 0,5% nie powinno stanowic dla nich problemu. Koszty powinny byc nizsze niz bankow z duza siecia placowek. Mniej dyrektorow, pracownikow, itd. Oni emituja tez obligacje (inf z internetu) a watpie, zeby koszt pozyskania kapitalu z zewnatrz byl na bardzo niskim poziomie dla malego banku spoldzielczego.

Data: 2013-03-14 10:50:15
Autor: TrzyLinie
SK bank lokaty-obnizka
W dniu 2013-03-14 10:24, Krzysztof napisał(a):
Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

Mógłbyś rzucić linkiem? Bo na tych skaczących reklamach na stronie
głównej widzę np. "SK interlokata SUPER na 3 miesiące oprocentowanie
6,40%" i poniĹĽej "tylko do 15 marca 2013"...

--
TrzyLinie

Data: 2013-03-14 02:54:09
Autor: MrMrooz
SK bank lokaty-obnizka
W dniu czwartek, 14 marca 2013 10:50:15 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:
W dniu 2013-03-14 10:24, Krzysztof napisał(a):

> Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

Mógłby¶ rzucić linkiem? Bo na tych skacz±cych reklamach na stronie
głównej widzę np. "SK interlokata SUPER na 3 miesi±ce oprocentowanie
6,40%" i poniżej "tylko do 15 marca 2013"...

http://www.skbank.pl/elokata24
i ew. klikn±ć oprocentowanie

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2013-03-14 11:04:46
Autor: TrzyLinie
SK bank lokaty-obnizka
W dniu 2013-03-14 10:54, MrMrooz napisał(a):
[...]

Dziękuję, nie zauważyłem, to te lokaty ze zmienn± stop±... A ja my¶lałem
o tych ze stał± :)

--
TrzyLinie

Data: 2013-03-14 11:18:15
Autor: TS
SK bank lokaty-obnizka

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51419763$0$1248$65785112news.neostrada.pl...
Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

a dzis nawet nie da sie zalozyc lokaty, info:

"Przepraszamy, dzisiejszy limit wniosków został wyczerpany.
Zapraszamy jutro. "

https://www.skbank.pl/elokaty24/#step1

Data: 2013-03-14 11:19:26
Autor: TS
SK bank lokaty-obnizka

a dzis nawet nie da sie zalozyc lokaty, info:

"Przepraszamy, dzisiejszy limit wniosków został wyczerpany.
Zapraszamy jutro. "

https://www.skbank.pl/elokaty24/#step1

chodzilo o 6 miesieczna

Data: 2013-03-14 19:58:26
Autor: Peter
SK bank lokaty-obnizka
Użytkownik Krzysztof napisał:
Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

sk..y. W ci±gu miesi±ca obniżka 0.5-0.6%. W tym tempie szybko dojd± do zera i będ± rechotać - i co mi zrobisz - zrobili¶my Cię w konia ha, ha,ha.

--
Peter

Data: 2013-03-16 18:24:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
SK bank lokaty-obnizka

"Peter" 51421dc8$0$1209$65785112@news.neostrada.pl

sk..y. W ci±gu miesi±ca obniżka 0.5-0.6%. W tym tempie szybko dojd± do zera i będ± rechotać - i co mi zrobisz - zrobili¶my Cię w konia ha, ha,ha.

Nie sk-y, ale sk-i -- sk_banki.
IMO należy liczyć się z tym, że plnowe odsetki dorównaj± do eurowych.
I wtedy wejdziemy [piechot±?] do strefy euro. [będziemy wówczas
zarabiali po 10 tysięcy euro na rękę miesięcznie? -- tak, ale
tylko kalecy, którym zabraknie r±k]

Data: 2013-03-17 11:44:07
Autor: Hakuna Matata
SK bank lokaty-obnizka
W dniu czwartek, 14 marca 2013 10:24:50 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

Ile teraz wynosi oprocentowanie założonych wcze¶niej 3-miesięcznych? Wycofali je z oferty i nie widzę jakiejkolwiek informacji na ich stronie ile jeszcze zostało z pocz±tkowego 6,45%.

Data: 2013-03-19 12:39:39
Autor: Zyga
SK bank lokaty-obnizka
W dniu 2013-03-17 19:44, Hakuna Matata pisze:
W dniu czwartek, 14 marca 2013 10:24:50 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

Ile teraz wynosi oprocentowanie założonych wcześniej 3-miesięcznych?
Wycofali je z oferty i nie widzę jakiejkolwiek informacji na ich stronie ile jeszcze zostało z początkowego 6,45%.

Ja dziś dostałem takie oto info od sk banku:

z dniem 20.03.2013 r. ulega zmianie oprocentowanie eLokaty24 otwartej w dniu 2013-02-05

Środki zaksięgowane na rachunku w/w eLokaty24 w skali roku:

• do dnia 19.03.2013 r. są oprocentowane 6.45%,

• od dnia 20.03.2013 r. będą oprocentowane według stawki 6.45% .

Czytam i czytam i zmiany nie widzÄ™.
pzdr
Zyga

Data: 2013-03-19 04:51:15
Autor: dat100
SK bank lokaty-obnizka
W dniu wtorek, 19 marca 2013 12:39:39 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:

> Ile teraz wynosi oprocentowanie założonych wcze¶niej 3-miesięcznych?

> Wycofali je z oferty i nie widzę jakiejkolwiek informacji na ich stronie ile jeszcze zostało z pocz±tkowego 6,45%.

Ja dzi¶ dostałem takie oto info od sk banku:

z dniem 20.03.2013 r. ulega zmianie oprocentowanie eLokaty24 otwartej w dniu 2013-02-05

¦rodki zaksięgowane na rachunku w/w eLokaty24 w skali roku:

* do dnia 19.03.2013 r. s± oprocentowane 6.45%,

* od dnia 20.03.2013 r. będ± oprocentowane według stawki 6.45% .

Czytam i czytam i zmiany nie widzę.

pzdr

Zyga

Otrzymałem tak± sam± wiadomo¶c. My¶lałem że to jaka¶ pomyłka, bo skoro zmiana, to zmiana.... wysłalem maila do nich, ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi.

Data: 2013-03-19 05:35:59
Autor: jj
SK bank lokaty-obnizka
Na stronie jest prawidłowo - nowa stawka 5,8%

Data: 2013-03-19 07:30:16
Autor: dat100
SK bank lokaty-obnizka
W dniu wtorek, 19 marca 2013 13:35:59 UTC+1 użytkownik jj napisał:
Na stronie jest prawidłowo - nowa stawka 5,8%

Chodzi o lokaty 3- miesięczne.

Data: 2013-03-19 09:53:49
Autor: Hakuna Matata
SK bank lokaty-obnizka
[...]

To podobno pomyłka w mailu. Komunikat SK Bank jest inny:
http://www.skbank.pl/elokaty24/UploadedFiles/file/komunikat%20eLokata24%203%20miesi%C4%99czna.pdf

SK bank lokaty-obnizka