SKANDALICZNA WYPOWIEDŹ TUSKA

Data: 2011-09-12 09:53:21
Autor: cytryna
SKANDALICZNA WYPOWIEDŹ TUSKA
"Ta wypowiedź Donalda Tuska jest skandaliczna"

Zdaniem Marka Siwca, eurodeputowanego SLD, który był gościem radia TOK FM, wypowiedź Donalda Tuska o stosunkach polsko-litewskich "jest skandaliczna". Polityk ostro ocenił słowa premiera, który kilka dni temu stwierdził, że relacje między Polską a Litwą będą tak dobre jak dobre są relacje państwa litewskiego z polska mniejszością. - Tak się polityki nie uprawia - ocenił europoseł. -- --

Europoseł, który reprezentował Sojusz Lewicy Demokratycznej w ostatniej debacie o polityce międzynarodowej w ostrych słowach ocenił też politykę premiera Tuska ws. Litwy. - Wypowiedź Tuska, powtórzona zresztą przez ministra Sikorskiego, że stosunku Polski z Litwą będą takie jak stosunki Litwy z polską mniejszością jest skandaliczna - powiedział. - Tak się nie polityki nie robi. Nawet jak się tak myśli, to się tak nie robi - dodał.

W audycji na antenie radia TOK FM Siwiec odniósł się również do pomysłu powołania europejskiego komisarza, który miałby rozstrzygnąć sporne kwestie. - Wszyscy, którzy uważają, że racja leży po naszej stronie muszą wiedzieć, że Unia Europejska zawsze staje po stronie słabszego - stwierdził.

Data: 2011-09-12 01:38:17
Autor: Leszczur
SKANDALICZNA WYPOWIEDŹ TUSKA
On 12 Wrz, 09:53, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
"Ta wypowied Donalda Tuska jest skandaliczna"

Zdaniem Marka Siwca, eurodeputowanego SLD, kt ry by go ciem radia TOK FM,
wypowied Donalda Tuska o stosunkach polsko-litewskich "jest skandaliczna"..
Polityk ostro oceni s owa premiera, kt ry kilka dni temu stwierdzi , e
relacje mi dzy Polsk a Litw b d tak dobre jak dobre s relacje pa stwa
litewskiego z polska mniejszo ci . - Tak si polityki nie uprawia - oceni
europose .

A moze Tusk wskazywał na to, że tak jak nasza mniejszość na Litwie
bedzie traktowana tak my bedziemy traktować Litwę?
To akurat IMO byłby jasny sygnał dla Litwy, zeby nieco spuścili z
tonu. I wtedy to jest dokładnie taki sposób w jaki silniejsze państwo
powinno uprawiać politykę wobec słabszego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-12 10:45:30
Autor: Tomek

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:b102744d-4e15-4ce4-afd8-720678cd7939b10g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Cikawe, kiedy Radek takie coś powie Niemcom i Anieli...
Tomek

Data: 2011-09-12 02:34:45
Autor: Leszczur
On 12 Wrz, 10:45, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
> [...]
>powinno uprawiać politykę wobec słabszego.

Cikawe, kiedy Radek takie coś powie Niemcom i Anieli...

Gdy bedziemy silniejszym państwem od Niemiec. Czyli raczej nie w
najbliższej przyszłości.

Data: 2011-09-12 11:59:42
Autor: Przemysław W

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:5a65.0000065e.4e6dba71newsgate.onet.pl...
[...]

Ale sobie autorytet znalazłaś, he, he, he!

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-09-12 12:27:36
Autor: WW
Jedna wielka ściema
Witam

MoĹźe czas na fakty ?.

Mniejszość Polska na Litwie ma więcej swobody (nawet po ostatnich zmianach) i praw niż jakakolwiek mniejszość w Polsce.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-09-12 03:34:23
Autor: Hans Kloss
Jedna wielka ściema
On 12 Wrz, 12:27, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Witam

Może czas na fakty ?.

Mniejszość Polska na Litwie ma więcej swobody (nawet po ostatnich
zmianach) i praw niż jakakolwiek mniejszość w Polsce.

... .. a zwłaszcza niemiecka ze swoją reprezentacją parlamentarną
wyłanianą wbrew regułom demokracji, albo żydowska ze swoim niemal-
monopolem na przekaziory. Proste pytania: ile gazet na Litwie jest w
rękach polskiej mniejszości? Jakie zapisy w konstytucji Litwy
gwarantują obecność jej posłów w litewskim parlamencie niezależnie od
liczby oddanych na nich głosów?
J-23

Data: 2011-09-12 16:55:51
Autor: u2
W dniu 2011-09-12 09:53, cytryna pisze:
[...]

Rzeczywscie wypowiedz godna cienkiego bolka, a nie meza stanu. Brrr, jak
ta wraza razwietka lubi sklocac Polakow z innymi nacjami.

Data: 2011-09-13 02:09:20
Autor: stevep
Dnia 12-09-2011 o 16:55:51 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Śni ci się ta wraża razwietka po nocach? Nocne koszmary mogą tłumaczyć  idiotyczność twoich wypowiedzi.

--
stevep

SKANDALICZNA WYPOWIEDŹ TUSKA