SKANDALICZNA WYPOWIED¬ TUSKA

Data: 2011-09-12 01:38:17
Autor: Leszczur
SKANDALICZNA WYPOWIED¬ TUSKA
On 12 Wrz, 09:53, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
"Ta wypowied Donalda Tuska jest skandaliczna"

Zdaniem Marka Siwca, eurodeputowanego SLD, kt ry by go ciem radia TOK FM,
wypowied Donalda Tuska o stosunkach polsko-litewskich "jest skandaliczna"..
Polityk ostro oceni s owa premiera, kt ry kilka dni temu stwierdzi , e
relacje mi dzy Polsk a Litw b d tak dobre jak dobre s relacje pa stwa
litewskiego z polska mniejszo ci . - Tak si polityki nie uprawia - oceni
europose .

A moze Tusk wskazywał na to, że tak jak nasza mniejszo¶ć na Litwie
bedzie traktowana tak my bedziemy traktować Litwę?
To akurat IMO byłby jasny sygnał dla Litwy, zeby nieco spu¶cili z
tonu. I wtedy to jest dokładnie taki sposób w jaki silniejsze państwo
powinno uprawiać politykę wobec słabszego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-12 10:45:30
Autor: Tomek
SKANDALICZNA WYPOWIED¬ TUSKA

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomo¶ci news:b102744d-4e15-4ce4-afd8-720678cd7939b10g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Cikawe, kiedy Radek takie co¶ powie Niemcom i Anieli...
Tomek

Data: 2011-09-12 02:34:45
Autor: Leszczur
On 12 Wrz, 10:45, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
> [...]
>powinno uprawiać politykę wobec słabszego.

Cikawe, kiedy Radek takie co¶ powie Niemcom i Anieli...

Gdy bedziemy silniejszym państwem od Niemiec. Czyli raczej nie w
najbliższej przyszło¶ci.

SKANDALICZNA WYPOWIED¬ TUSKA