SKBank - wiarygodno??

Data: 2014-02-10 15:06:56
Autor: Budzik
SKBank - wiarygodno??
Chciałbym założyć lokate.
http://www.skbank.pl/pl/oferty/dla_ciebie/lokaty

Jak sprawdzic czy ten bank to bank?
Czy strona ktora wchodze to strona banku?
Czy wreszcie ta instytuca ktora pisze ze jest bankiem, jest nim w rzeczywistości?

Wszedłem na strone https://www.bfg.pl, wpisałem w szukaną frazę SKBank i .... brak wyników... ale też nie mogę na tej stronie znaleźć listy banków...

Data: 2014-02-10 15:08:28
Autor: Budzik
SKBank - wiarygodno??
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

[...]

Ju znalazłem - sorry :)

https://www.bfg.pl/banki-objete-gwarancjami
Sk Bank....czyli Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa w Wołominie

Data: 2014-02-10 16:18:07
Autor: cef
SKBank - wiarygodno??
W dniu 2014-02-10 16:08, Budzik pisze:

https://www.bfg.pl/banki-objete-gwarancjami

No proszę, a jak gdzieś rok temu Bank Ciechanów oferował ciekawe lokaty,
to nie było gwarancji BFG. Coś się zmieniło czy od zawsze mieli gwarancje?

Data: 2014-02-10 16:18:11
Autor: Budzik
SKBank - wiarygodno??
Użytkownik cef cezfar@interia.pl ...

https://www.bfg.pl/banki-objete-gwarancjami

No proszę, a jak gdzieś rok temu Bank Ciechanów oferował ciekawe
lokaty, to nie było gwarancji BFG. Coś się zmieniło czy od zawsze
mieli gwarancje?

A tego to nie wiem.
rozwazałem elokate24.
Ale lokaty okazały sie miec oprocentowanie zmienne, wiec zrezygnowałem.
Przy zerwaniu po min 6 miesiacach dostaje sie czesc odsetek (2,2%), wczesniej nic.

Fm ma teraz ciekawie.
4,05 na 24m
3,75 na 12m

Minus taki, ze w razie wczesniejszego zerwania tracisz wszystko.

Data: 2014-02-10 12:17:23
Autor: Glaukon
SKBank - wiarygodno??
A tego to nie wiem. rozwazałem elokate24.
Ale lokaty okazały sie miec oprocentowanie zmienne, wiec zrezygnowałem.

W SK Banku pierwszy raz zdarzylo mi sie korzystac z lokat o zmiennym oprocentowaniu. Wlasnie skonczyla sie polroczna i faktycznie obnizyli w czasie trwania - z 4,5% do 4,25. Pretensji nie mam. Zalozylem z powrotem 6M na 3,80 - musieliby za trzy miesiace zjechac do 3,20, zeby znizyc sie do promocyjnych 3,5 stale z Meritum.

Tu widac historie zmian oprocentowania:

https://www.skbank.pl/elokaty24/

Maja tez stale 3,80, ale trzeba miec ROR i zakladac sobie samemu z poziomu ROR-u.

Data: 2014-02-10 21:49:35
Autor: Budzik
SKBank - wiarygodno??
Użytkownik Glaukon regio.glaukon@gmail.com ...

[...]

Oczywiscie mozna zaryzykowac.
Ja tam wole jednak czyste sytuacje a nie sprawdzanie co miesiac.
Poinformowali chociaz meilowo?

Piszesz, ze za 3 miesiace musieliby znizyc. A jak zniza jutro? :)

Data: 2014-02-10 15:33:36
Autor: Glaukon
SKBank - wiarygodno??
Oczywiscie mozna zaryzykowac.
Ja tam wole jednak czyste sytuacje a nie sprawdzanie co miesiac. Poinformowali chociaz meilowo?

Zanim pierwszy raz odwazylem sie zalozyc ze zmiennym i to jeszcze w banku z Wolomina, najpierw troche patrzylem, jak podchodza do tych zmiennych stawek, gwaltownych ruchow nie zauwazylem. Zreszta bardziej obnizali dla nowych lokat niz dla tych juz zalozonych. Cos mi tez pisali, ze zmienic moga głownie w razie decyzji RPP czy zmiany WIBORU, ale nie wiem, czy mozna temu wierzyc. O zmianie nie informowali meilowo, maja taka dosc przejrzysta tabelke na stronie, he he.

Piszesz, ze za 3 miesiace musieliby znizyc. A jak zniza jutro? :)

no wlasnie jak pisalem, ostatnio mi juz po miesiacu znizyli, z 4,5 na 4,25. Poza tym chcialem wycofac srodki z Meritum, wole juz zaryzykowac niz dawac Meritum na 3,5.
a czy moze sie zdarzyc, ze podwyzsza? ;)

Data: 2014-02-10 23:07:42
Autor: cef
SKBank - wiarygodno??
W dniu 2014-02-10 22:49, Budzik pisze:

Piszesz, ze za 3 miesiace musieliby znizyc. A jak zniza jutro? :)

No risk, no fun.

Data: 2014-02-10 17:04:04
Autor: m7marek
SKBank - wiarygodno??
Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52f8edad$0$2146$65785112@news.neostrada.pl...
No proszę, a jak gdzieś rok temu Bank Ciechanów oferował ciekawe lokaty,
to nie było gwarancji BFG. Coś się zmieniło czy od zawsze mieli gwarancje?

Jak w sierpniu 2012 zakładłem elokatę 3m na 7% w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie, to miał gwarancje BFG (jeszcze teraz sprawdziłem w potwierdzeniu założenia lokaty).

Data: 2014-02-10 16:18:11
Autor: Budzik
SKBank - wiarygodno??
Użytkownik cef cezfar@interia.pl ...

Naprawdę nie słyszałeś o czymś takim jak banki spółdzielcze?
Choćby o żadnym SKOKu?

Słyszałem.
Ale o skokach słyszałem, ze to takie troche lepsze parabanki bez gwarancji BFG wiec...
Zreszta chciałem sprawdzic i tyle.

PS
Zabójcza strona. Tyle wodotrysków, to chyba nawet gimbaza nie robi.

Ale ktora? Banku czy bfg?

Data: 2014-02-10 09:08:09
Autor: robsonikk
SKBank - wiarygodno??
> [...]

Słyszałem.

Ale o skokach słyszałem, ze to takie troche lepsze parabanki bez gwarancji BFG wiec...

Skoki należą do BFG od 29.11.2013 r.

Data: 2014-02-10 17:39:17
Autor: cef
SKBank - wiarygodno??
W dniu 2014-02-10 17:18, Budzik pisze:

PS
Zabójcza strona. Tyle wodotrysków, to chyba nawet gimbaza nie robi.

Ale ktora? Banku czy bfg?

Ta spółdzielcza.

Data: 2014-02-10 17:00:43
Autor: Budzik
SKBank - wiarygodno??
Użytkownik cef cezfar@interia.pl ...

PS
Zabójcza strona. Tyle wodotrysków, to chyba nawet gimbaza nie robi.

Ale ktora? Banku czy bfg?

Ta spółdzielcza.

Aha. Wydawała się w miare czytelna.

SKBank - wiarygodno??