SKBank - wiarygodno??

Data: 2014-02-10 16:18:11
Autor: Budzik
SKBank - wiarygodno??
Użytkownik cef cezfar@interia.pl ...

Naprawdę nie słyszałe¶ o czym¶ takim jak banki spółdzielcze?
Choćby o żadnym SKOKu?

Słyszałem.
Ale o skokach słyszałem, ze to takie troche lepsze parabanki bez gwarancji BFG wiec...
Zreszta chciałem sprawdzic i tyle.

PS
Zabójcza strona. Tyle wodotrysków, to chyba nawet gimbaza nie robi.

Ale ktora? Banku czy bfg?

Data: 2014-02-10 09:08:09
Autor: robsonikk
SKBank - wiarygodno??
> [...]

Słyszałem.

Ale o skokach słyszałem, ze to takie troche lepsze parabanki bez gwarancji BFG wiec...

Skoki należ± do BFG od 29.11.2013 r.

Data: 2014-02-10 17:39:17
Autor: cef
SKBank - wiarygodno??
W dniu 2014-02-10 17:18, Budzik pisze:

PS
Zabójcza strona. Tyle wodotrysków, to chyba nawet gimbaza nie robi.

Ale ktora? Banku czy bfg?

Ta spółdzielcza.

Data: 2014-02-10 17:00:43
Autor: Budzik
SKBank - wiarygodno??
Użytkownik cef cezfar@interia.pl ...

PS
Zabójcza strona. Tyle wodotrysków, to chyba nawet gimbaza nie robi.

Ale ktora? Banku czy bfg?

Ta spółdzielcza.

Aha. Wydawała się w miare czytelna.

SKBank - wiarygodno??