SKŁADKA NA ZUS (jaka??)

Data: 2009-04-26 20:40:06
Autor: SDD
SKŁADKA NA ZUS (jaka??)

Użytkownik "KATMANDU" <baczewski@amorki.pl> napisał w wiadomości news:gt200d$h5p$1news.onet.pl...

Mam takie pytanko jestem zatrudniony w 4 osobowej firmie ,za wynagrodzenie mam 0koło 1.200zł na ręke za miesiąc .A Pytanie jest takie czy może szefostwo za mnie płacic jakies 800-zł Zus bo stale to słyszę "ile to ich nie kosztuje co miesiąc"kiedy staram sie o podwyżkęZa ewent odp bardzo dziękuje i pozdrawiam.

Jest to jak najbardziej mozliwe, aczkolwiek trzeba pamietac, ze te 2000 ida w koszty i placa o 380 mniejszy podatek.
Po prostu zmien prace na lepsza i tyle.

Pozdrawiam
SDD

SKŁADKA NA ZUS (jaka??)