SKLEP RYPARD

Data: 2012-01-31 07:33:30
Autor: monikamaki
SKLEP RYPARD
Witam wszystkich , jestem dopiero raczkującym błądzącym w ciemności fanem motorów , mam pytanie odnośnie sklepu Rypard i marki J&L . Czy ktoś z was używa ich rzeczy i co można o nich powiedzieć poza tym że są tanie ??

Data: 2013-05-14 11:05:48
Autor: misann7558
SKLEP RYPARD
Mam od nich komplet tekstylny KOM017, niestety ale w czasie jazdy do Częstochowy zaczęły się rozchodzić szwy w spodniach i to z tyłu nad łatą skórzaną. Lał deszcz w jedną i w drugą stronę. Gdy uporałam się z dziurą z tyłu i sama ją załatałam byłam spokojniejsza trochę, że dojadę z suchym tyłkiem. Jednak w drodze powrotnej spodnie i z przodu zaczęły się rozchodzić. O dziwo kurtka wygląda dobrze i po całej tej jeździe nic się chociaż z nią nie stało. Dzisiaj właśnie będę je odsyłać do sprzedawcy, aż ciekawa jestem co mi powiedzą.... Czy może też prześlą mi drugie.... Nie wiem czy to były jakieś wadliwe spodnie po prostu, no ale czegoś takiego to ja się nie spodziewałam. I to był nasz pierwszy wyjazd w tym roku i takie cudeńka się działy.... Jeszcze żeby było śmieszniej żadna krawcowa nie była mi wstanie tego zrobić tam na miejscu, bo nie było w nich naddatku materiału żeby to jakoś połatać i nie miały maszyn nawet do szycia lepszych igły od jeansu się gięły i łamały.... To wzięłam od kobietki łaty nici i igły i ręcznie to zszywałam, aby tylko z suchym tyłkiem zajechać spowrotem do domu....

SKLEP RYPARD