SKO - co to takiego i do czego służy ?

Data: 2009-09-24 16:26:07
Autor: donald_kartofel
SKO - co to takiego i do czego służy ?
Czy ktoś zechce mi wyjaśnić czym jest, kto je tworzy, kto nadzoruje
Samorządowe Kolegium Odwoławcze, a przede wszystkim wyjaśni, jak to możliwe,
że zażalenie na postanowienie niższego urzędu w prostej sprawie jest
rozpatrywane bezkarnie przez 4-6 miesięcy ?

Czy ktoś mi może wyjaśnić, jak to możliwe, że pozwana przeze mnie prezes SKO w
Gdańsku - Dorota Jurewicza, nie stawiła, nie odpowiedziała na 2-ukrotne
prawidłowo odebrane pisma procesowe w postępowaniu cywilny przed SO w Gdańsku,
a sędziowie prowadzący sprawę podjęli decyzję o zwrocie pozwu ?

Czy ktoś może mi wyjaśnić, co to ma znaczyć ? To, że mam do czynienia z k...
(KRS - Stanisław Dąbrowski) w polskim w.s. to wiem, ale jednak są jakieś
granice, czy może nie ma już żadnych... ?

--

SKO - co to takiego i do czego służy ?