SKODA nie wpuszcza do środka ...

Data: 2010-12-14 10:29:57
Autor: KJ Siła Słów
SKODA nie wpuszcza do środka ...

Wracam na pozycję kierowcy ... ciągnę za klamkę - nosz kurwa mać,
zaryglowane ... ciągnę za lewe tylne - zaryglowane ... próbuję otworzyć
bagażnik - zaryglowany ... prawa strona to samo. Dzięki Ci panie boże,
że to tylko 4 km od mieszkania, gdzie są zapasowe kluczyki ...

Takie rzeczy sie zdarzaja w roznych samochodach szczegolnie w zime, cos przymrozi nie odpusci do konca i za chwile zaskoczy z powrotem.
Ja nie zostawiam auta na biegu z domknietymi wszystkimi drzwiami od kiedy mojej zonie centralny zaskoczyl przy minus 15 :-) na publicznym parkingu.

Jako, że ZAWSZE, ale to ZAWSZE jeżdżę z uchylonym oknem kierowcy lub
pasażera (co by wilgoć uciekała celem "nieparowania auta w trakcie
opadów) ... wpadam na pomysł ... podjeżdża koleś jakąś skodą, bodaj
favoritÄ… ... pytam , czy ma CB antenÄ™ ...

Antena sie da nawet z pozamykanymi szybami.

KJ

SKODA nie wpuszcza do środka ...