SKODA nie wpuszcza do środka ...

Data: 2010-12-14 18:40:08
Autor: Sebastian Biały
SKODA nie wpuszcza do środka ...
On 2010-12-14 03:21, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
Moje podejrzenie jest tylko jedno ... Ktoś w pobliżu miał "prawie
identyczne sterowanie centralem" i wzbudził mój zamek ...

Nie. Gdyby tak było to projektanci centralnego byli by debilami.

Data: 2010-12-14 21:23:21
Autor: Wiktor
On 2010-12-14 03:21, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
Moje podejrzenie jest tylko jedno ... Ktoś w pobliżu miał "prawie
identyczne sterowanie centralem" i wzbudził mój zamek ...

Nie. Gdyby tak było to projektanci centralnego byli by debilami.

Ja kiedyś na pewnym parkingu zauważyłem, a raczej usłyszałem, że na mojego pilota reagował postawiony parę metrów dalej Passat.
Fakt ten mnie mocno zaciekawił i wielokrotnie zamykałem i otwierałem centralny w swoim samochodzie - jednocześnie słyszałem dźwięk centralnego we wspomnianym Passacie. Ot, taka ciekawostka.

Wiktor

Data: 2010-12-18 02:45:42
Autor: Jawi
On 2010-12-14 03:21, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
Moje podejrzenie jest tylko jedno ... Ktoś w pobliżu miał "prawie
identyczne sterowanie centralem" i wzbudził mój zamek ...

Nie. Gdyby tak było to projektanci centralnego byli by debilami.

no to muszę Ci powiedzieć, że chyba są. Mialem Matiza kiedyś, stałem na parkingu, przychodzę miałem odjeżdźać, naciskam pilota i co?
Jakiś dziwny dźwięk, naciskam z nowu i znowu ten dźwięk. Obok stoi nowa limuzyna peugeot. A ja jednocześnie otwieram i zamykam jak chcę dwa auta jednocześnie:) na fotelach z tyły walizki, nesesery itd:) myśli kierowca, że bezpieczny w takim aucie i z takimi "kosmicznymi systemami".

SKODA nie wpuszcza do środka ...