SKOK PiS na AmberGold

Data: 2017-06-29 09:57:52
Autor: Yogi
SKOK PiS na AmberGold

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,22025030,komisarz-w-kolejnym-skok-u-na-wyplaty-dla-klientow-kas-poszlo.html#BoxBizLinkImg

Do dziś Bankowy Fundusz Gwarancyjny wypłacił prawie 5 mld zł osobom, które
miały depozyty w upadających SKOK-ach. Straty 19 tys. klientów Amber Gold
wyniosły natomiast nieco ponad 800 mln zł."

Teraz cymbały z polskiej zagrody wiecie po co ten cały cyrk z Tuskami?

Porównajcie sobie 5000000000 z 800000000. Niedoukom z PiS proponuję by
policzyli ilość zer. Kiedy powstanie sejmowa komisja do spraw afer
związanych ze SKOK-ami? PiSuarom przypominam, że SKOK to interes PiS czyli
J.Kaczyńskiego&Przyjaciele.  Y --

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2017-06-29 10:04:08
Autor: A. Filip
SKOK PiS na AmberGold [SKOK PO+PSL na BFG]
Yogi <yogi002@vp.pl> pisze:
[...]

*KTO* objął SKOKi Bankowym Funduszem Gwarancyjnym?
Większość sejmowa była *wtedy* po stronie PO+PSL, nieprawdaż?

--
A. Filip

Data: 2017-06-29 10:13:34
Autor: u2
SKOK PiS na AmberGold
W dniu 29.06.2017 o 10:04, A. Filip pisze:
*KTO*  objął SKOKi Bankowym Funduszem Gwarancyjnym?
Większość sejmowa była*wtedy*  po stronie PO+PSL, nieprawdaż?

zrobili tak, aby przekręt był większy:)))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-29 12:00:42
Autor: Budzik
SKOK PiS na AmberGold [SKOK PO+PSL na BFG]
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

Sugerujesz ze mieli zostawić ludzi na lodzie?

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2017-06-29 15:36:29
Autor: Presidente de San Escobar
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> *KTO* objął SKOKi Bankowym Funduszem Gwarancyjnym?
> Większość sejmowa była *wtedy* po stronie PO+PSL, nieprawdaż?

Sugerujesz ze mieli zostawić ludzi na lodzie?

Mogli zrobić po pisowsku, cały czas powtarzać w TVP że SKOK-i sa pisowskie i
czekać na rozwój wydarzeń.

Każdy kto powierza pieniądze podejrzanym instytucjom niech ryzykuje swoje
pieniądze.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-29 22:00:41
Autor: Budzik
SKOK PiS na AmberGold [SKOK PO+PSL na BFG]
Użytkownik Presidente de San Escobar presidente@sanescobar.so ...

> [...]

Sugerujesz ze mieli zostawić ludzi na lodzie?

Mogli zrobić po pisowsku, cały czas powtarzać w TVP że SKOK-i sa

:)
Moze i masz racje bo cos mi sie zdaje ze swoich wyborców by przez to nie stracili a wyborców - klientów skoków chyba i tak nie pozyskali ta decyzja co w sumie jest dosc dziwne.

Każdy kto powierza pieniądze podejrzanym instytucjom niech ryzykuje
swoje pieniądze.

Ale skoki przez długi czas nie były jakos specjalnie podejrzane...

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2017-06-29 16:13:08
Autor: Zenek Kapelinder
SKOK PiS na AmberGold [SKOK PO+PSL na BFG]
Idea skokow jest sluszna. To spoldzielnia. Kasy zapomogowo pozyczkowe w firmach jeszcze dzialaja i maja sie dobrze. Skokami rzadzili byli ubecy i wypierdoleni z wsi. Odczekali az sie duzo pieniedzy zbierze, bo jak krasc to miliony. Dostali od poprzedniego rzadu gwarancje bankowe zeby siary nie bylo jak beda sie liwidowali. I zaczeli likwidacje interesu. Przesluchuja tego od zlota. Pytaja skad mial kase na poczatek. Rodzina mu pozyczyla. A skad miala rodzina? Radzi zeby zapytac rodzine. Czy rodzina pozyczyla kase w skoku? Odmawia odpowiedzi. Za moment pytanie czy zna biznesmena takiego a takiego? Nigdy nie chcialem z nim robic interesow, odpowiada. Wbijam nazwisko biznesmena w google. Wlasciciel skoku w gdansku. Byly ubek. Binesmen. Nikt mu wyzej obcasow nie podskoczyl. Za pobicie i wrzucenie do dolu z wapnem nauczyciela syna zostal uniewinniony bo sad uznal wine nauczyciela. W kazdym kancie jest okres rozruchu i okres uczciwosci. Ale kant zawsze konczy sie oskubaniem frajera/frajerow. Zeby zrobilo sie tutaj uczciwiej trzeba znalezc haki jakie dawne prlowskie sluzby maja na spora czesc tzw demokratycznej opozycji ze ta im je z reki.

Data: 2017-06-30 07:53:35
Autor: Gorszy Sort
SKOK PiS na AmberGold
Idea skokow jest sluszna ponieważ są PiS-owskie. To spoldzielnia. Kasy zapomogowo pozyczkowe w firmach jeszcze dzialaja i maja sie dobrze. Skokami rzadzili byli ubecy i wypierdoleni z wsi tacy jak np. Stanisław Piotrowicz obecnie w PiS. Odczekali az sie duzo pieniedzy zbierze, bo jak krasc to miliony. Dostali od poprzedniego rzadu gwarancje bankowe zeby siary nie bylo jak beda sie liwidowali. I zaczeli likwidacje interesu. Tyle, że Przesluchuja tego od zlota. Pytaja skad mial kase na poczatek. Rodzina mu pozyczyla. A skad miala rodzina? Od Rydzyka. Z tacy. Radzi zeby zapytac rodzine. Czy rodzina pozyczyla kase w skoku? Odmawia odpowiedzi. Za moment pytanie czy zna biznesmena takiego a takiego? Nigdy nie chcialem z nim robic interesow, odpowiada. Wbijam nazwisko biznesmena w google. Wlasciciel skoku w gdansku. Byly ubek. Binesmen. Stasio Piotrowicz? Nikt mu wyzbcasow nie podskoczyl. Za pobicie i wrzucenie do dolu z wapnem nauczyciela syna zostal uniewinniony bo sad uznal wine nauczyciela. W kazdym kancie jest okres rozruchu i okres uczciwosci. Ale kant zawsze konczy sie oskubaniem frajera/frajerow. Zeby zrobilo sie tutaj uczciwiej trzeba znalezc haki jakie dawne prlowskie sluzby maja na spora czesc tzw demokratycznej opozycji ze ta im je z reki. Czyli cały PiS jest na pasku SB. Brawo Zenuś!

Data: 2017-06-30 11:21:27
Autor: Presidente de San Escobar
SKOK PiS na AmberGold [SKOK PO+PSL na BFG]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Idea skokow jest sluszna.

Bardzo słuszna bo dzięki niej Pisuar może kraść ile wlezie
a płacą inni :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-30 11:22:14
Autor: Presidente de San Escobar
SKOK PiS na AmberGold [SKOK PO+PSL na BFG]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Skokami rzadzili byli ubecy i wypierdoleni z wsi.

W sumie masz rację, bo pełno tam było Pisuarów a jak wiadomo to wszyscy
pochodzą z PZPR i SB.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-30 11:20:47
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

Moze i masz racje bo cos mi sie zdaje ze swoich wyborców by przez to nie stracili a wyborców - klientów skoków chyba i tak nie pozyskali ta decyzja co w sumie jest dosc dziwne.

Bo to frajerzy z dobrym sercem. Pis załatwił ich w temacie SKOKów na cacy bez
mydła. Nie dość, że Pisuar zarobił konkretną kasę to jeszcze za ich przekręty
zapłacili wszyscy. A na ręce nie można im było patrzeć, bo Pisuar uwalił
objęcie ich nadzorem KNF.
A medialnie za aferę SKOKów zapłaciła PO.

A tutaj imprezka SKOKu Wołomin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9

> Każdy kto powierza pieniądze podejrzanym instytucjom niech ryzykuje
> swoje pieniądze.
> Ale skoki przez długi czas nie były jakos specjalnie podejrzane...

Nadzoruje je osoba związana z Pisuarem - z góry wiadomo jak to się skończy.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-30 19:03:44
Autor: Kutivate
SKOK PiS na AmberGold [SKOK PO+PSL na BFG]

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA7A3EAC4F1110budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Ale skoki przez długi czas nie były jakoś specjalnie podejrzane...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Fachowcy od finansów już w 2012 r. wieszczyli, że SKOK-i bankrutują.
http://urbas.blog.onet.pl/

Data: 2017-06-30 19:11:33
Autor: u2
W dniu 30.06.2017 o 19:03, Kutivate pisze:

[...]

taaa, a nadal nie ma drugiej części :

"Amber Gold - stracone setki milionów, SKOKi - zagrożone miliardy, a co siedzi w bankach komercyjnych? O tym w drugiej części."

Data: 2017-06-30 22:42:27
Autor: Presidente de San Escobar
"Kutivate" <Condor1@interia.pl> napisał(-a):

Fachowcy od finansów już w 2012 r. wieszczyli, że SKOK-i bankrutują.
http://urbas.blog.onet.pl/

Wieszczyli, że SKOKi już w 2012 były bankrutami.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-29 14:53:21
Autor: Gorszy Sort
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+trjiwx6pof-h6t4@buntownik.pl...
Yogi <yogi002@vp.pl> pisze:
[...]

Przy SKOK-ach Amber Gold to piramidka! PiS = komuniści i złodzieje!

CL

Data: 2017-06-29 10:12:46
Autor: u2
SKOK PiS na AmberGold
W dniu 29.06.2017 o 09:57, Yogi pisze:
PiSuarom przypominam, że SKOK to interes PiS czyli
J.Kaczyńskiego&Przyjaciele.

nie ściemniaj, SKOK aka SK Bank to przekręt Brąka Komoruskiego i jego mocodawców z WSI:)

Data: 2017-06-29 10:56:13
Autor: Presidente de San Escobar
SKOK PiS na AmberGold
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 29.06.2017 o 09:57, Yogi pisze:
> PiSuarom przypominam, że SKOK to interes PiS czyli
> J.Kaczyńskiego&Przyjaciele.

nie ściemniaj, SKOK aka SK Bank to przekręt Brąka Komoruskiego i jego mocodawców z WSI:)

Oj wyprany móżdżku, pewnie to dlatego PO chciała wprowadzić nadzór KNF dla tych
parabanków, a pisuar nie :DDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-29 11:16:55
Autor: A. Filip
SKOK PiS na AmberGold [Wprowadzanie nadzoru KNF przez PO zagwarantowało parę miesięcy więcej?]
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

Oj wyprany móżdżku, pewnie to dlatego PO chciała wprowadzić nadzór KNF dla tych

<spiskowa-teoria-dziejów> Zamieszanie ze zmianą nadzoru miało
zagwarantować kilka miesięcy więcej działania SKOKu Wołomin który przy
tej skali przekrętów w końcu musiał się dupnąć.  Objęcie SKOKów
gwarancjami *Bankowego* Funduszu Gwarancyjnego miało ograniczyć
polityczne skutki dla "wachtowych" z PO+PSL. </spiskowa-teoria-dziejów>

PO niby chciało dobrze ale rozpierdol im wyszedł pokazowy.
"Jak nie potrafisz się pchaj się na afisz".

--
A. Filip

Data: 2017-06-30 12:24:29
Autor: Bytomir Kwasigroch
SKOK PiS na AmberGold
użytkownik u2 napisał:
W dniu 29.06.2017 o 09:57, Yogi pisze:
> PiSuarom przypominam, że SKOK to interes PiS czyli
> J.Kaczyńskiego&Przyjaciele.

nie ściemniaj, SKOK aka SK Bank to przekręt Brąka Komoruskiego i jego mocodawców z WSI:)

Kłamiesz Jutku, owszem 1-10mln. Ale jutku. 5mld : powiedzmy 50.ooo pozyczki 100.ooo luda. Do autobusu wchodzi powiedzmy 100 osób.

100.ooo / 100 = 1000 autokarów, prawie tyle co ma wawka na stanie.

I teraz wsadź do kazdego autobusu 100 luda i daj mu 50 tysi pożyczki.

Wał jak trzy chuje i słowa Kaczora o planowanym umorzeniu śledztwa ws. SKOKów. Nu a wiemy że geszefty na big kasę robią tylko srule
bo gojce są za głupie i nie ogarniają kwot pow. 1mln.

Data: 2017-06-30 21:40:09
Autor: u2
SKOK PiS na AmberGold
W dniu 30.06.2017 o 21:24, Bytomir Kwasigroch pisze:
Wał jak trzy chuje i słowa Kaczora o planowanym umorzeniu śledztwa
ws. SKOKów.

którego kaczora ? donalda ?:)

Data: 2017-06-30 12:48:47
Autor: Bytomir Kwasigroch
SKOK PiS na AmberGold
użytkownik u2 napisał:
W dniu 30.06.2017 o 21:24, Bytomir Kwasigroch pisze:
> Wał jak trzy chuje i słowa Kaczora o planowanym umorzeniu śledztwa
> ws. SKOKów.

którego kaczora ? donalda ?:)

http://www.newsweek.pl/polska/prokuratura-umorzyla-sprawe-skok-ow-i-grzegorza-biereckiego,artykuly,379130,1.html

Co ty myślisz ze głupie gojce zawsze będą głupie? Kiedyś się wkurwią
i powieszą geszefciarzy.

Data: 2017-06-30 22:15:44
Autor: u2
SKOK PiS na AmberGold
W dniu 30.06.2017 o 21:48, Bytomir Kwasigroch pisze:
użytkownik u2 napisał:
[...]

stary, śledztwo trwało od 2014 :

"Śledztwo w sprawie SKOK-ów

Wątek finansowych przepływów był badany od grudnia 2014 roku. Prokurator prowadząca postępowanie Joanna Władyczyn-Hojda sprawdzała, dlaczego Kasa Krajowa nie pobierała dywidendy z luksemburskiego SKOK Holdingu, do którego w ciągu dwóch lat wytransferowano ponad 150 mln zł. Gdyby dywidenda była pobierana, pieniądze można by wykorzystywać na ratowanie upadających SKOK-ów."

gdyby cuś liski mieli to już dawno by opublikowali w czasie wyborów.

Luksemburg to pralnia pieniędzy nie tylko z Bolanda, ale tak samo można napisać o aferze Panamskiej:)

Data: 2017-07-01 07:18:55
Autor: Gaumless People
SKOK PiS na AmberGold
kutas "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 30.06.2017 o 21:24, Bytomir Kwasigroch pisze:
Wał jak trzy chuje i słowa Kaczora o planowanym umorzeniu śledztwa
ws. SKOKów.

którego kaczora ? donalda ?:)

Nie masz chuju nic do powiedzenia w temacie? To spierdalaj ćwoku na drzewo!

CL

Data: 2017-06-30 12:19:01
Autor: Bytomir Kwasigroch
SKOK PiS na AmberGold
W dniu czwartek, 29 czerwca 2017 09:57:52 UTC+2 użytkownik Yogi napisał:
[...]

No nie tylko BFG, SKOKI też rożesłaly pisma do członków kas, żeby ci pokryli dziurę w kasie, taką to korzystną umowe podpisali ze SKOKami.
Nawet TW Zeg reportaż zrobił na ten temat jak rozżalone członki
SKOKów się skarżą że muszą robić zrzutkę na Sasina i Biereckiego.
Aj waj:)

A Josek Urbach pisał: byle szarakowi nikt nie daje pożyczki na kwotę 1mln,
a w SKOKach były takie przypadki:)

SKOK PiS na AmberGold