SKOK PiS na AmberGold

Data: 2017-06-29 10:12:46
Autor: u2
SKOK PiS na AmberGold
W dniu 29.06.2017 o 09:57, Yogi pisze:
PiSuarom przypominam, że SKOK to interes PiS czyli
J.Kaczyńskiego&Przyjaciele.

nie ściemniaj, SKOK aka SK Bank to przekręt Brąka Komoruskiego i jego mocodawców z WSI:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-29 10:56:13
Autor: Presidente de San Escobar
SKOK PiS na AmberGold
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 29.06.2017 o 09:57, Yogi pisze:
> PiSuarom przypominam, że SKOK to interes PiS czyli
> J.Kaczyńskiego&Przyjaciele.

nie ściemniaj, SKOK aka SK Bank to przekręt Brąka Komoruskiego i jego mocodawców z WSI:)

Oj wyprany móżdżku, pewnie to dlatego PO chciała wprowadzić nadzór KNF dla tych
parabanków, a pisuar nie :DDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-29 11:16:55
Autor: A. Filip
SKOK PiS na AmberGold [Wprowadzanie nadzoru KNF przez PO zagwarantowało parę miesięcy więcej?]
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

Oj wyprany móżdżku, pewnie to dlatego PO chciała wprowadzić nadzór KNF dla tych

<spiskowa-teoria-dziejów> Zamieszanie ze zmianą nadzoru miało
zagwarantować kilka miesięcy więcej działania SKOKu Wołomin który przy
tej skali przekrętów w końcu musiał się dupnąć.  Objęcie SKOKów
gwarancjami *Bankowego* Funduszu Gwarancyjnego miało ograniczyć
polityczne skutki dla "wachtowych" z PO+PSL. </spiskowa-teoria-dziejów>

PO niby chciało dobrze ale rozpierdol im wyszedł pokazowy.
"Jak nie potrafisz się pchaj się na afisz".

--
A. Filip

Data: 2017-06-30 12:24:29
Autor: Bytomir Kwasigroch
SKOK PiS na AmberGold
użytkownik u2 napisał:
W dniu 29.06.2017 o 09:57, Yogi pisze:
> PiSuarom przypominam, że SKOK to interes PiS czyli
> J.Kaczyńskiego&Przyjaciele.

nie ściemniaj, SKOK aka SK Bank to przekręt Brąka Komoruskiego i jego mocodawców z WSI:)

Kłamiesz Jutku, owszem 1-10mln. Ale jutku. 5mld : powiedzmy 50.ooo pozyczki 100.ooo luda. Do autobusu wchodzi powiedzmy 100 osób.

100.ooo / 100 = 1000 autokarów, prawie tyle co ma wawka na stanie.

I teraz wsadź do kazdego autobusu 100 luda i daj mu 50 tysi pożyczki.

Wał jak trzy chuje i słowa Kaczora o planowanym umorzeniu śledztwa ws. SKOKów. Nu a wiemy że geszefty na big kasę robią tylko srule
bo gojce są za głupie i nie ogarniają kwot pow. 1mln.

Data: 2017-06-30 21:40:09
Autor: u2
SKOK PiS na AmberGold
W dniu 30.06.2017 o 21:24, Bytomir Kwasigroch pisze:
Wał jak trzy chuje i słowa Kaczora o planowanym umorzeniu śledztwa
ws. SKOKów.

którego kaczora ? donalda ?:)

Data: 2017-06-30 12:48:47
Autor: Bytomir Kwasigroch
SKOK PiS na AmberGold
użytkownik u2 napisał:
W dniu 30.06.2017 o 21:24, Bytomir Kwasigroch pisze:
> Wał jak trzy chuje i słowa Kaczora o planowanym umorzeniu śledztwa
> ws. SKOKów.

którego kaczora ? donalda ?:)

http://www.newsweek.pl/polska/prokuratura-umorzyla-sprawe-skok-ow-i-grzegorza-biereckiego,artykuly,379130,1.html

Co ty myślisz ze głupie gojce zawsze będą głupie? Kiedyś się wkurwią
i powieszą geszefciarzy.

Data: 2017-06-30 22:15:44
Autor: u2
SKOK PiS na AmberGold
W dniu 30.06.2017 o 21:48, Bytomir Kwasigroch pisze:
użytkownik u2 napisał:
[...]

stary, śledztwo trwało od 2014 :

"Śledztwo w sprawie SKOK-ów

Wątek finansowych przepływów był badany od grudnia 2014 roku. Prokurator prowadząca postępowanie Joanna Władyczyn-Hojda sprawdzała, dlaczego Kasa Krajowa nie pobierała dywidendy z luksemburskiego SKOK Holdingu, do którego w ciągu dwóch lat wytransferowano ponad 150 mln zł. Gdyby dywidenda była pobierana, pieniądze można by wykorzystywać na ratowanie upadających SKOK-ów."

gdyby cuś liski mieli to już dawno by opublikowali w czasie wyborów.

Luksemburg to pralnia pieniędzy nie tylko z Bolanda, ale tak samo można napisać o aferze Panamskiej:)

Data: 2017-07-01 07:18:55
Autor: Gaumless People
SKOK PiS na AmberGold
kutas "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 30.06.2017 o 21:24, Bytomir Kwasigroch pisze:
Wał jak trzy chuje i słowa Kaczora o planowanym umorzeniu śledztwa
ws. SKOKów.

którego kaczora ? donalda ?:)

Nie masz chuju nic do powiedzenia w temacie? To spierdalaj ćwoku na drzewo!

CL

--
Do dziś Bankowy Fundusz Gwarancyjny wypłacił prawie 5 mld zł osobom, które
miały depozyty w upadających SKOK-ach. Straty 19 tys. klientów Amber Gold

SKOK PiS na AmberGold