|
Data: 2014-01-24 21:45:14 |
Autor: cef |
SKOK Stefczyka |
animka wrote:
Zwróciłam miesiąc temu w Oddziale kartę debetową, bo z niej nie
korzystam, a potrącają (nie wiem jakim prawem po 1,29 zł. za ochronę
transakcji, czy jakoÅ› tak).
Sprawdzam dzisiaj na koncie online tÄ™ kartÄ™, a ona dalej wisi jako
aktywna. Zdenerwowałam się, zadzwoniłam do centrali to mi powiedziano,
że do tego oddziału mam dzwonić, w którym to załatwiałam. Pani w
SKOK-u nie pamięta, że zwracałam kartę, że nawet ją przecięła. Po
jakimś czasie oddzwoniła i poinformowała, że karta będzie jeszcze z
miesiąc wisiała jako aktywna (!), bo wreszcie wprowadzili zwrot karty
do systemu (ja tego tez nie widzę). Zastanawiam się dlaczego będzie
wisiała jako aktywna, a nie NIEAKTYWNA, albo zamknięta.
Napisz reklamację. To skuteczniejsze niż informacja tutaj.
|
|
|
Data: 2014-01-25 00:16:43 |
Autor: animka |
SKOK Stefczyka |
W dniu 2014-01-24 21:45, cef pisze:
animka wrote:
Zwróciłam miesiąc temu w Oddziale kartę debetową, bo z niej nie
korzystam, a potrącają (nie wiem jakim prawem po 1,29 zł. za ochronę
transakcji, czy jakoÅ› tak).
Sprawdzam dzisiaj na koncie online tÄ™ kartÄ™, a ona dalej wisi jako
aktywna. Zdenerwowałam się, zadzwoniłam do centrali to mi powiedziano,
że do tego oddziału mam dzwonić, w którym to załatwiałam. Pani w
SKOK-u nie pamięta, że zwracałam kartę, że nawet ją przecięła. Po
jakimś czasie oddzwoniła i poinformowała, że karta będzie jeszcze z
miesiąc wisiała jako aktywna (!), bo wreszcie wprowadzili zwrot karty
do systemu (ja tego tez nie widzę). Zastanawiam się dlaczego będzie
wisiała jako aktywna, a nie NIEAKTYWNA, albo zamknięta.
Napisz reklamację. To skuteczniejsze niż informacja tutaj.
Masz racjÄ™.
Zadzwoniłam do Centrali SKOK-u Stefczyka to mi powiedzieli, że mam rozmawiać z kimś w tym banku, w którym byłam.
Chyba trzeba będzie wystosować pismo.
--
animka
|
|