SKOK i lokaty

Data: 2012-03-21 15:51:08
Autor: _ąćęłńóśźż.
SKOK i lokaty
Nie piszę o SKOK-u, tylko w ogóle - przy tak wysokim procencie to zwykle są "w pakiecie" jakieś sztuczki ukryte drobnym drukiem.

-- -- -
8% na 6m czy 7.8% na 3m
w tej chwili jak widzę najwięcej daje NeoBank 7.2%

Data: 2012-03-21 19:24:46
Autor: marcin
SKOK i lokaty
Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkctdc$ff7$1inews.gazeta.pl...
Nie piszę o SKOK-u, tylko w ogóle - przy tak wysokim procencie to zwykle
są "w pakiecie" jakieś sztuczki ukryte drobnym drukiem.

no to pisz albo o jednym albo o drugim: bo w SKOKach nie ma marmurow i zlocen - i moze dlatego sa w stanie dac ten jeden-dwa procent wiecej niz banki

dlatego pewni politycy i pewni lobbysci usiluja przykrocic SKOKi, bo po co odbierac klientow bankom ? korzystam ze skoku i jestem zadowolony

pzdr

Data: 2012-03-21 19:39:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
SKOK i lokaty

"marcin" 4f6a1d5b$0$1274$65785112@news.neostrada.pl

no to pisz albo o jednym albo o drugim: bo w SKOKach nie ma marmurow i zlocen - i moze dlatego sa w stanie dac ten jeden-dwa procent wiecej niz banki

W mBanku też nie ma marmurów a %% są niskie. Polbank marmurów nie miał,
jeno glazurę -- i wprowadził opłaty za konto. Mille rzuca orzechami,
BZ WBK ponoć także rzuca, BGŻ to dopiero bank -- tam rozrzutność widać
wszędzie, nie tylko wokoło Baśkowej dziupli!!! Citkową kredytówką można
od lat bezprowizyjnie płacić periodyki...

dlatego pewni politycy i pewni lobbysci usiluja przykrocic SKOKi, bo po co odbierac klientow bankom ? korzystam ze skoku i jestem zadowolony

Jacy konkretnie? Bo ja raczej nie jestem politykiem. :)

Data: 2012-03-21 21:12:24
Autor: marcin
SKOK i lokaty
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
dlatego pewni politycy i pewni lobbysci usiluja przykrocic SKOKi, bo po
co odbierac klientow bankom ? korzystam ze skoku i jestem zadowolony

Jacy konkretnie? Bo ja raczej nie jestem politykiem. :)

ano SKOKi sa kojarzone z pisiorami, a proby uziemienia Kas prowadzone są przez
peło - ja nie lubię ani jednych ani drugich, wolę godziwy procent i złości
mnie jak ktoś usiłuje mi to zabrać :/

pzdr

Data: 2012-03-21 14:04:58
Autor: eisenberg
SKOK i lokaty
Wystarczy zajrzeć w TOiP

Data: 2012-03-21 22:56:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
SKOK i lokaty

"marcin" 4f6a3630$0$26683$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Ale nazwisk tych pełowców nie znasz?

Ja byłem pracownikiem posła Jerzego Kopani, wyprzedającego
w pośpiechu polskie dobra. I żyłem blisko księży rzymskokatolickich.
To, czego nie dowiedziałem się od Kopani, uzupełniłem tym, co
powiedzieli mi księża. Program ,,restrukturyzacji'' Polski był
jakiś taki:

 -- sprzedanie tego, co leżało w gestii komunistów
    (nazywano to prywatyzacją, ale niektóre państwowe
    firmy sprzedano państwowym kupcom, tyle, że niepolskim)

 -- zbudowanie nowej gospodarki, podporządkowanej duchowieństwu
    w tym zbudowanie ,,polskich'' banków, z polskim kapitałem;

    w tych bankach miało zadłużać się polskie państwo na warunkach
    bardzo korzystnych dla tych banków

 -- ciągnięcie wszelakich korzyści (nie tylko materialnych)
    z tych nowych firm, także z tych nowych banków

Ot -- i całe walczenie ze SKOKami.

-=-

Nie zechce Tusk bronić świata rozsądku, przyjdzie Palikot lub inny posłuszny Bogu.

-=-

Dzięki ,,mądrości'' księży dano mieszkania za ruchanie -- ludzie zawarli
fikcyjne małżeństwa dla zysku, po czym rozwiedli się. Dano różnorakie
dofinansowania ,,biednym'' i pokrzywdzonym, zabierając takim jak ja
(bo gdy jednemu daje się coś, innemu trzeba odebrać -- perpetuum mobile
nie iestnieje) i w efekcie przyrost naturalny jest zerowy od 22 lat.

W tym czasie ,,Kościół'' pochłonął tyle pieniędzy, że można by za nie
zbudować półmilionowe miasto.

-==-

IMO nikt nie broni Ci korzystania z usług SKOKów.

Data: 2012-03-21 22:58:45
Autor: brum
SKOK i lokaty
no to pisz albo o jednym albo o drugim: bo w SKOKach nie ma marmurow i zlocen - i moze dlatego sa w stanie dac ten jeden-dwa procent wiecej niz banki

nie ma tez gwarancji bfg

SKOK i lokaty