SKOK - jeden z ostatnich ostoi PRL

Data: 2010-01-12 22:02:52
Autor: mysiar
SKOK - jeden z ostatnich ostoi PRL
dzisiaj miałem próbkę obsługi w SKOK i mało się nie obaliłem na glebę (czytaj podłogę)
kurna PRL, nie do wiary,
ostatnio tak do mnie gadali jak byłem w szkole podstawowej i namawiali na SKO
następnym razem w technikum namawiali do ZSMP

i jak tu można zdrowym być

:)
mysiar

Data: 2010-01-12 22:16:49
Autor: Valdi
SKOK - jeden z ostatnich ostoi PRL
"mysiar" news:hiio1v$9nb$1news.onet.pl

[...]

Jak namawiali?

Data: 2010-01-15 07:32:10
Autor: Krzysztof
SKOK - jeden z ostatnich ostoi PRL

Belkocesz cos bez sensu i dziwisz sie ze cie niepowaznie traktuja.Nawet nie potrafisz wlasciwie sformuowac co zarzucasz skokowi.

SKOK - jeden z ostatnich ostoi PRL