SKOK na drabinkę

Data: 2017-07-10 14:08:11
Autor: Bene Natus
SKOK na drabinkę
Czy powstanie komisja w sprawie przekretu SKOK-ów na ok 3 mld zł? Dlaczego PiS broni się przed jej powołaniem, a gnębi na wszelkie sposoby młodego Tuska?

CL

Data: 2017-07-10 05:30:59
Autor: Bytomir Kwasigroch
SKOK na drabinkę
Może jadą wg. kolejności powstawania afer?

Coś tam pisiorstwo wspominało że ten Piotr P. z jakiego WSI ten od SKOK
Wołomin dostał tylko 5 lat, więc nie bój żaby, jemu się opłacało.
Kto wie, może za dobre sprawowanie wyjdzie po 3 latach.

Data: 2017-07-10 06:38:29
Autor: Bytomir Kwasigroch
SKOK na drabinkę
I na forumach kukiza piszą:

Nie wiem ile w tym prawdy ale krążą słuchy, że samemu Buremu i tak niewiele się stanie, bo podobno wyraził chęć "świadkowania koronnego"
https://pl-pl.facebook.com/kukizpawel/

Jak tam? Kopiemy się po kostkach ale nie wyżej?

W takiej sytuacji odniosłem wrażenie, że wprawdzie się kopiemy, bo publiczności też należy się jakieś widowisko, ale kopiemy się tylko po kostkach lecz nie wyżej.

Data: 2017-07-10 15:42:18
Autor: Bene Natus
SKOK na drabinkę

--