SKOK szuka haków

Data: 2018-11-16 06:56:55
Autor: Pajdak
SKOK szuka haków
https://tinyurl.com/y8c6ezej

"Krajowa Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa poinformowała, że złożyła zawiadomienie o "uzasadnionym podejrzeniu przestępstwa" przez Krzysztofa Brejzę, polegającym na poniżaniu i pomawianiu Kasy Krajowej i SKOK-ów. To następstwo opublikowanego dziś przez Onet wywiadu z posłem PO. - Chcą mi zamknąć usta? Ja się nie dam zastraszyć - komentuje w rozmowie z nami Brejza."

Im też zaczyna palić sie koło tyłków! Taczki czekają! ;-)))

--
Pajdak

SKOK szuka haków