SKOK w Wolominie

Data: 2017-10-25 11:38:30
Autor: ń
SKOK w Wolominie
Na czym polegały przekręty przy udzielaniu pożyczek (pod hipotekę) przez SKOK w Wołominie? Toczy się postępowanie w sprawie, czy postawiono komuś zarzuty i jakie?

Data: 2017-10-25 12:17:23
Autor: J.F.
SKOK w Wolominie
Użytkownik "ń"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ospm16$tde$1@node1.news.atman.pl...
Na czym polegały przekręty przy udzielaniu pożyczek (pod hipotekę) przez SKOK w Wołominie?

SKOK czy SK Bank ?

Toczy się postępowanie w sprawie, czy postawiono komuś zarzuty i jakie?

Skoro aresztowano, to musialy byc i zarzuty.

Tylko jak mozna sie doczytac:
aresztowano raz
http://tvn24bis.pl/pieniadze,79/b-prezes-skok-wolomin-wyjdzie-z-aresztu-jesli-wplaci-1-mln-zl-kaucji,590734.html

aresztowano drugi raz
http://www.tvp.info/33735834/afera-w-skok-wolomin-kolejne-osoby-z-zarzutem-prania-brudnych-pieniedzy

to ciekawe - w miedzyczasie skazano, uniewinniono, zwolniono z aresztu za kaucja ... tradycyjna slamazarnosc naszych sadow/prokuratur, czy zarzuty dęte i trudne do wykazania?

Swoja droga to ciekawe traktowanie podejrzanego, prezes to pewnie cos tam odlozyl, ale zwykly czlowiek z czego ma zyc przez 4 lata ?

J.

Data: 2017-10-25 18:30:21
Autor: Krzysztof Halasa
SKOK w Wolominie
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

http://www.tvp.info/33735834/afera-w-skok-wolomin-kolejne-osoby-z-zarzutem-prania-brudnych-pieniedzy

BTW nie sprawdzałem co tam piszą, ale normalnie to jednak pranie brudów
nie jest dodatnio skorelowane z bankructwami - to jest raczej dochodowy
interes, i nikomu nie zależy na głębokim wnikaniu w jego szczegóły.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2017-10-25 19:31:48
Autor: ń
SKOK w Wolominie
Jestem ciekaw wątku wyłudzania wielomilionowych pożyczek pod zastaw (wpis do hipoteki) nieruchomości o mocno zawyżonej wartości (przekupywali rzeczoznawców majątkowych wykonujących operaty szacunkowe?? ) położonych w województwie zachodniopomorskim (m.in. powiat Myśliborski - zorganizowana grupa?? skoro prowadzi prokuratura w Gorzowie Wlkp.).
Ktoś coś wie?

-- -- -

Data: 2017-10-25 20:05:45
Autor: J.F.
SKOK w Wolominie
Użytkownik "Krzysztof Halasa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m3mv4f197m.fsf@pm.waw.pl...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:
http://www.tvp.info/33735834/afera-w-skok-wolomin-kolejne-osoby-z-zarzutem-prania-brudnych-pieniedzy

BTW nie sprawdzałem co tam piszą, ale normalnie to jednak pranie brudów

Mi chodzi tylko o to, ze w sierpniu 2017 r zatrzymano Mariusza G, bylego prezesa SKOK Wolomin, i skierowano wniosek o areszt ... wiec co z poprzednim aresztowaniem ?

nie jest dodatnio skorelowane z bankructwami - to jest raczej dochodowy
interes, i nikomu nie zależy na głębokim wnikaniu w jego szczegóły.

Komus chyba jednak zalezy :-)
A dochodowy to mogl byc dla prezesa, bo dla skoku niekoniecznie.

A moze to wlasnie "legalizacja" pieniedzy wyłudzonych ze SKOK ?

J.

Data: 2017-10-25 22:47:38
Autor: Krzysztof Halasa
SKOK w Wolominie
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

A moze to wlasnie "legalizacja" pieniedzy wyłudzonych ze SKOK ?

Może tak.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2017-10-26 00:22:46
Autor: Animka
SKOK w Wolominie
W dniu 2017-10-25 o 18:30, Krzysztof Halasa pisze:
[...]

Czy Skok Wołomin podlega pod tę samą Centralę co Skok  (Kasa) Stefczyka?

--
animka

Data: 2017-10-26 09:06:29
Autor: ń
SKOK w Wolominie
Spytaj swojego proboszcza ;-)

-- -- -
Czy Skok Wołomin podlega pod tę samą Centralę co Skok Stefczyka?

Data: 2017-10-26 10:16:01
Autor: radekp@konto.pl
SKOK w Wolominie
Thu, 26 Oct 2017 00:22:46 +0200, w <osr2tq$nqq$1@news.icm.edu.pl>, Animka
<animka@tonieja.wp.pl> napisał(-a):

> [...]
> interes, i nikomu nie zależy na głębokim wnikaniu w jego szczegóły.
Czy Skok Wołomin podlega pod tę samą Centralę co Skok  (Kasa) Stefczyka?

Centrala to raczej fikcja :) Centrala jest po to, aby jeden senator z PiS mógł
zarabiać na "ubezpieczeniach" kas.

Data: 2017-10-26 12:09:46
Autor: J.F.
SKOK w Wolominie
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gc63vclo8nsfijat1odn4v7lhg2sif4gv1@4ax.com...
> [...]

Centrala to raczej fikcja :) Centrala jest po to, aby jeden senator z PiS mógł

Teoretycznie centrala i kasy moga sobie udzielac wzajemnej pomocy ... ale chyba zadnej ostatnio nie udzielily.
Moze i slusznie - pomocy udzieli BFG, po co tracic pieniadze dobrych kas :-)

Centrala ma/miala jeszcze "nadzor" ... chodza mi po glowie jakies plotkarsko-spiskowe  doniesienia medialne ... ale moze pomylilem kasy :-)

https://www.salon24.pl/u/tomek-laskus/637729,jak-to-robi-wsi-skok-wolomin

Mozliwe to tak zmienic portfel kredytow w 9 miesiecy ?
Czy to tak naprawde dluzszy interes, a w 2012 przestali splacac ?

J.

SKOK w Wolominie