SKOKI (dalej brak listy pożyczkobiorców)

Data: 2019-07-13 06:43:11
Autor: Bytomir Szimoza
SKOKI (dalej brak listy pożyczkobiorców)
 Nie ma rzeczy doskonałych, a wszystko ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne - jak by powiedział Kukuniek. Zwłaszcza w sytuacji, gdy Abewiaki usilnie poszukują jakiegoś pretekstu, by mnie ukarać za agitację ,,antyroszczeniową". Jak się nie udało jedną metodą, to dlaczego by nie spróbować innej? Toteż na spotkaniu w Lublinie jeden z uczestników, pan Marcin Karliński, zaczął mnie gorąco namawiać, bym zajął się sprawą SKOK Wołomin w ten sposób, że on mi przekaże ,,materiały", a zwłaszcza - listę nazwisk - a ja na antenie Radia Maryja zwyczajnie odczytam to, co on mi przygotował, no i opiszę, gdzie tylko będę mógł. Ciekawe, że pan - który, jak się okazało - reprezentuje Stowarzyszenie Wspierania Spółdzielczości Finansowej im. św. Michała - z jakichś zagadkowych przyczyn nie opublikował listy tych nazwisk chociażby w internecie, gdzie aż się roi od różnych list, na przykład - od list Żydów. Sam jakoś nie chciał - ale oczekiwał, że zrobię to ja i to w dodatku w sytuacji, gdy nie będę miał żadnych możliwości sprawdzenia, czy umieszczenie tych nazwisk na liście, jest aby uzasadnione. Już samo takie żądanie sprawiało wrażenie bezczelnego, a wrażenie to spotęgowane zostało moralnym szantażem, że jeśli tego nie zrobię, to znaczy, że jestem tchórzem i w ogóle - szubrawcem. Ponadto przedstawicielka wspomnianego Stowarzyszenia zażądała ode mnie, bym w cukierni pana Olczaka na Solcu nagrał z nimi program, podczas którego oni powiedzą, co tam będą mieli do powiedzenia, a ja będę przytakiwał. Zaproponowałem tedy, żeby przekazali swoje pytania panu Rafałowi Mossakowskiemu, z którym w cukierni pana Olczaka nagrywam rozmowy, bo ja tam też jestem gościem i nie mogę urządzać tam studia nagraniowego, do którego zapraszałbym każdego, komu przyjdzie do głowy taki pomysł. Moja rozmówczyni odrzuciła taką możliwość i zaczęła robić mi gorzkie wyrzuty, wobec czego zakończyłem rozmowę. Okazało się, że na tym nie koniec, bo oto na stronie Stowarzyszenia ukazała się publikacja, jakim to jestem tchórzem, szubrawcem i oszczercą, co utwierdza mnie w podejrzeniach, że miałem do czynienia z prowokacją, a te krytyczne uwagi pod moim adresem są efektem irytacji, że nie dałem się na to nabrać.

W jaki sposób można kogoś wykiwać? W taki, że stworzy mu się iluzję, że to on wszystkich wykiwa. Mechanizm ten jest bardzo stary i znają go jarmarczni filuci, zwabiający naiwniaków do gry w trzy karty. Ze SKOK-iem Wołomin było podobnie; oferował on 20,5 procenta od złożonych depozytów. Gdzie i jakie interesy SKOK Wołomin mógł robić, że obiecywał wypłaty na poziomie jednej piątej - tego nikt nie wiedział, ani wtedy, ani teraz. Podobne, chociaż chyba trochę niższe, obiecywał pan Grobelny w swojej ,,Bezpiecznej Kasie Oszczędności", która okazała się zwyczajną finansową piramidą. Warto w tym miejscu przypomnieć, że spółdzielczość kredytowa pojawiła się w Niemczech w XIX wieku. Wtedy też miał miejsce wielki krach na giełdzie berlińskiej. Oto po pruskim zwycięstwie nad Francją w wojnie francusko-pruskiej w roku 1871, wśród warunków kapitulacji Bismarck zażądał kontrybucji w wysokości 5 mld franków w złocie. Na Berlin spadł deszcz francuskiego złota i na berlińskiej giełdzie pojawiły się spółki-wydmuszki, które wypuszczały akcje, obiecując dywidendy podobne do tych w SKOK Wołomin, chętnie kupowane przez niemieckich ciułaczy. Kiedy jednak deszcz francuskiego złota przestał padać, nastała godzina prawdy i okazało się, że akcje tych wszystkich spółek okazały się niewarte papieru, na którym były wydrukowane i mnóstwo Niemców utraciło oszczędności całego życia. A na czyją rzecz? Ano, na rzecz giełdowych grynderów, z których ponad 90 procent było Żydami z bankierem kanclerza Bismarcka, Gerszonem Bleichroederem na czele. W przypadku SKOK Wołomin było inaczej; kasa, założona - jak wskazują źródła - przez dawnych nomenklaturowców i nie bez udziału Wojskowych Służb Informacyjnych, bardzo chętnie udzielała kredytów różnym osobom - zwłaszcza bezdomnym i bezrobotnym. Oczywiście były to tzw. ,,słupy", które za flaszkę, albo nawet i zakąskę, przekazywały pożyczone pieniądze komu innemu. Ale na tym nie koniec, bo kiedy w listopadzie 2009 roku Sejm uchwalił ustawę o objęciu SKOK-ów nadzorem KNF, prezydent Lech Kaczyński zaskarżył tę ustawę do TK, a pod stosownym wnioskiem podpisał się pan Andrzej Duda, podówczas urzędnik w Kancelarii Prezydenta. W roku 2013 Sejm uchwali ustawę obejmującą SKOK-i gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Bankowy Fundusz Gwarancyjny polega mniej więcej na tym, że banki, budżet i NBP składają się na gwarancje środków zdeponowanych w bankach przez ich klientów - oczywiście do pewnej wysokości. Ta ustawa też trafia do Trybunału Konstytucyjnego, który uznaje, że nadzór KNF nad małymi kasami - ot, takimi, jak SKOK Wołomin - jest sprzeczny z konstytucją. Zatem ,,małe kasy" zostają uwolnione od nadzoru, ale objęte gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Słowem - żyć nie umierać! Ze sprawozdania Bankowego Funduszu Gwarancyjnego wynika, że w ramach gwarancji w latach 2014-2017 wypłacił on ponad 4 mld złotych dla klientów SKOK. No i kiedy forsa została już wyprowadzona, niezależna prokuratura wszczęła tak zwane energiczne śledztwo, podobnie, jak w przypadku Amber Gold. Jak pamiętamy, komisja sejmowa pod przewodnictwem pani Małgorzaty Wassermann po trzech latach mozołu zapisała w raporcie, że państwo nie funkcjonowało, jak się należy. Ale o tym wiedzieliśmy przecież od samego początku, więc okazuje się, że nawet po ,,energicznym śledztwie" wiemy tyle samo, co i przedtem. Nie bez kozery tedy Adam Mickiewicz wkłada w usta kapitana Rykowa argumenty, mające przekonać majora Płuta do wzięcia łapówki od sędziego Soplicy; ,,I to przysłowie - lepsza zgoda od niezgody. Zaplątaj dobrze węzeł, końce wsadź do wody!"

Toteż śledczy mozół trwa i na razie ustalono, że w SKOK Wołomin działała ,,zorganizowana grupa przestępcza", której udało się nawet zdemoralizować niektórych członków KNF przynętą w postaci ,,korzyści majątkowej". Jeden ze starych kiejkutów miał zeznać, że ,,korzyści majątkowe" bywały wręczane również ,,politykom PiS", czemu ci, ma się rozumieć, energicznie zaprzeczają. Tymczasem syndyk masy upadłości ściąga forsę skąd się da - a da się od udziałowców kasy, którzy - podobnie jak Niemcy po wojnie francusko-pruskiej - dali się nabrać na wysokie oprocentowanie. Jeśli nie płacą, to sprawa trafia do niezawisłego sądu, który już tam powinność swej służby rozumie i w rezultacie sypią się piękne wyroki, zwłaszcza, że opinia Prokuratury Krajowej, że tego rodzaju działalność syndyka jest ,,nieuzasadniona" - została przez niezawisły sąd oddalona. Najwyraźniej również w czwartym roku ,,dobrej zmiany" obowiązuje zasada, o której śpiewał kiedyś Jan Kaczmarek: ,,Pero, pero, bilans musi wyjść na zero!" - a ona z kolei jest prostą konsekwencją zasady konstytuującej III Rzeczpospolitą: my nie ruszamy waszych, wy nie ruszacie naszych.

Video:
https://youtu.be/vXidweb9WfA?t=328

No właśnie, jak gościu ma listę nazwisk, czemu sam jej nie opublikuje?

Data: 2019-07-13 09:57:04
Autor: Bytomir Szimoza
SKOKI (dalej brak listy pożyczkobiorców)
Zerknąłem cóż to za stowarzyszenie i kto jeszcze wziął kredycik:)

http://swsfsm.pl/rozne-postawy-konfederatow-wobec-afery/

Myślę że wcześniej czy później lista pożyczkobiorców wypłynie.

Data: 2019-07-13 10:10:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 13 lipca 2019 18:57:05 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
Zerknąłem cóż to za stowarzyszenie i kto jeszcze wziął kredycik:)

http://swsfsm.pl/rozne-postawy-konfederatow-wobec-afery/

Myślę że wcześniej czy później lista pożyczkobiorców wypłynie.

Nie jest ważne kto brał kredyty. Ważne jest kto ich nie spłacił.
"Rzecznik Centralnego Biura Antykorupcyjnego Piotr Kaczorek miał w SKOK Wołomin kredyt, którego nie spłacał - podaje Onet. Rzecznik zalegał na ponad 200 tys. zł. SKOK Wołomin upadła z powodu niespłacanych należności. Dziś nieprawidłowości w kasie bada właśnie CBA."
https://www.newsweek.pl/polska/rzecznik-cba-mial-kredyt-w-skok-wolomin-ale-go-nie-splacal/9v7tv19

--
Bruno

Data: 2019-07-13 10:31:31
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik pis pis pis pis pis napisał:
> [...]

"Rzecznik Centralnego Biura Antykorupcyjnego Piotr Kaczorek miał w SKOK Wołomin kredyt, którego nie spłacał - podaje Onet. Rzecznik zalegał na ponad 200 tys. zł. SKOK Wołomin upadła z powodu niespłacanych należności. Dziś nieprawidłowości w kasie bada właśnie CBA."

Pierdzielisz jak potłuczony japa, zastępca finansowy tefauenów też brał.
Przestań kłapać dziobem pis, pis, pis, bo nie o to chodzi.

Na dzień dzisiejszy wiadomo że Polaszczyka wprowadzono w połowie
wałka, wg. tego:
https://youtu.be/gTsrTwGKBME
jak kozła ofiarnego, nu a jak tam było? Drążymy temat i tyle.

Data: 2019-07-16 18:54:44
Autor: Pisiorowy Escobar
Bytomir Szimoza <bytomir.kwasny@gmail.com> napisał(-a):

[...]

hahahahahahahahah
pewnie kredyt brał z pistoletem przy skroni :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-13 19:18:02
Autor: u2
SKOKI (dalej brak listy pożyczkobiorców)
SKOK Wołomin upadła z powodu niespłacanych należności.

https://innpoland.pl/149277,afera-skok-wolomin-zamieszani-politycy-urzednicy-dziennikarze-i-artysci

Pracownik NBP ma kredyt na 3 mln, którego nie spłaca? Afera SKOK Wołomin pogrąży kolejne znane osoby

śród osób, które dostały kredyty i pożyczki w SKOK Wołomin, a dziś ich nie spłacają, są politycy, dziennikarze i artyści. A nawet wpływowa pracowniczka Narodowego Banku Polskiego, która zalega ze spłatą 3,7 mln zł. Ta afera nie została do dziś rozliczona, mimo, że kosztowała nas kilka miliardów złotych.

Jak uważa Tomasz Molga z WP.pl, wśród osób, które ciągle zalegają ze spłatą zobowiązań wobec SKOK Wołomin, jest m.in. Ewa J., wpływowa postać Narodowego Banku Polskiego. Jej dług sięga sumy 3,7 mln zł, a w jednej z jej umów kredytowych występuje niejaki Piotr S. To jedna z kluczowych postaci afery SKOK Wołomin. Prokuratura zarzuca mu współorganizację tego przekrętu i przywłaszczenie 72 mln złotych.

SKOK Wołomin: lista VIP

Efektem śledztwa w sprawie afery SKOK Wołomin jest już 29 postępowań sądowych, oskarżonych zostało 259 osób. Niewykluczone, że najważniejsze sprawy dopiero przed nami. Coraz głośniej słychać choćby o tzw. liście VIP, czyli osób, którym SKOK Wołomin rozdawał kredyty i pożyczki jak słodycze.

Mają się na niej znajdować politycy, prawicowi dziennikarze, a także artyści - choćby Michał Wiśniewski, który wraz z żoną nie spłaca kredytu na 3,4 mln zł.

- Występują na niej senator PiS, radni z Wołomina oraz Warszawy, była pracownica kancelarii prezydenta, zaufana współpracownica Jarosława Kaczyńskiego ze spółki Srebrna, dziennikarz, który organizował debatę o zaletach oferty SKOK-ów - pisze dziennikarz WP Tomasz Molga o liście klientów SKOK Wołomin.

Niedawno portal Onet pisał o Piotrze Kaczorku z biura prasowego Centralnego Biura Antykorupcyjnego, który zalega ze spłatą 204 tys. zł kredytu w SKOK Wołomin. Kaczorek został zawieszony.

Zarzuty w sprawie powiązanej z aferą SKOK-u Wołomin usłyszał też Zygmunt K., dawna gwiazda prokuratury, lansowana przez Lecha Kaczyńskiego.

--
I love love

Data: 2019-07-13 10:37:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 13 lipca 2019 19:18:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Zarzuty w sprawie powiązanej z aferą SKOK-u Wołomin usłyszał też Zygmunt K., dawna gwiazda prokuratury, lansowana przez Lecha Kaczyńskiego.

Kukuryźniczku, o tym właśnie mówię.

--
Bruno

Data: 2019-07-13 19:38:18
Autor: u2
SKOKI (dalej brak listy pożyczkobiorców)
Kukuryźniczku, o tym właśnie mówię.

o czym ?

--
I love love

Data: 2019-07-13 10:49:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 13 lipca 2019 19:39:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Kukuryźniczku, o tym właśnie mówię.

o czym ?

Nie przejmuj się, leć dalej.

--
Bruno

Data: 2019-07-13 20:06:25
Autor: u2
SKOKI (dalej brak listy pożyczkobiorców)
W dniu sobota, 13 lipca 2019 19:39:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
Kukuryźniczku, o tym właśnie mówię.

o czym ?

Nie przejmuj się, leć dalej.

no wiesz, ja podaję listę kredytobiorców SKOK Wołomin, a ty chcesz robić podśmiechujki:)

--
I love love

Data: 2019-07-13 11:06:19
Autor: Bytomir Szimoza
SKOKI (dalej brak listy pożyczkobiorców)
W dniu sobota, 13 lipca 2019 19:39:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Kukuryźniczku, o tym właśnie mówię.

o czym ?

O tym że pisiorstwo lalo wodę mówiąc o Polaszczyku
jako głównym winowajcy. Pisiorstwo oberwie:)

https://youtu.be/CVfD8UR3DD4?t=730

Tam gadają jak to zupełnie niedawno pisiorstwo pognało (własnego)ludka z KNFu
który za bardzo sadzał dziób w sprawę.

Data: 2019-07-13 20:09:39
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 20:06, Bytomir Szimoza pisze:
[...]

tutaj ciekawszy link, umoczeni są z lewa i prawa, nie wiń wyłącznie Peace do czego zmierza brutek, to za nie-rządów brutka ta afera powstała, za sprawą WSI spokojnej, WSI wesołej:)

ponoć są jeszcze do rozliczenia dwa SKOK-i na kwotę 10 miliardów:)

https://www.youtube.com/watch?v=_7XZNxU4J3c

--
I love love

Data: 2019-07-13 11:14:05
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 13 lipca 2019 20:09:40 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> tutaj ciekawszy link, umoczeni są z lewa i prawa, nie wiń wyłącznie Peace do czego zmierza brutek, to za nie-rządów brutka ta afera powstała, za sprawą WSI spokojnej, WSI wesołej:)

Dopiero dziś się dowiedziałeś? Twórcą SKOK, profesor Adam Jedliński, był oficerem WSW. https://www.wprost.pl/504781/kim-jest-tworca-skok-ow-przyjaciel-kaczynskiego-oficer-wsw-profesor-prawa.html

Niedaleko pada jabłko od jabłoni.

--
Bruno

Data: 2019-07-13 20:16:02
Autor: u2
[...]

ano, współtwórcą FOZZ jest Dariusz R. profesor z PO:)

dal przypomnienia FOZZ to matka wszystkich późniejszych afer:)

--
I love love

Data: 2019-07-13 12:05:43
Autor: Bruno Brunowski

Zasiadał w radzie nadzorczej, która jako pierwsza zaczęła mówić o nieprawidłowościach. Taka tam drobniutka różnica, kto by się przejmował. Nie przejmuj się, Kukuryźniczku, leć dalej. https://www.youtube.com/watch?v=oMSY-jKwXPo

--
Bruno

Data: 2019-07-13 21:36:21
Autor: u2
SKOKI (dalej brak listy pożyczkobiorców)
ano, współtwórcą FOZZ jest Dariusz R. profesor z PO:)

Zasiadał w radzie nadzorczej, która jako pierwsza zaczęła mówić o nieprawidłowościach.

łał, a ludzie nadal ginęli:)))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-13 11:35:20
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik u2 napisał:

[...]

Na filmie podają liczbę dużych klientów z kredycikami pow. 1mln.
Na chwilę obecną pomalutku nazwiska się sypią.

Sprawa śmierdzi, bo jednych ścigają a drugich nie.

Ale redachtor prowadzący też lekko klepie, wyczuwam u niego ponadprzeciętną podnietę.

Data: 2019-07-13 20:40:19
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 20:35, Bytomir Szimoza pisze:

Na filmie podają liczbę dużych klientów z kredycikami pow. 1mln.
Na chwilę obecną pomalutku nazwiska się sypią.

Sprawa śmierdzi, bo jednych ścigają a drugich nie.

wiesz nietrudno ścignąć słupa, menela, który wziął kredytów na 10 milionów, schodki zaczynają się kiedy masz polityków z lewa i prawa:)

btw podejrzewam, że WSI miało takich słupów dużo dużo więcej, celebryci i politycy byli brani prawdopodobnie na przynętę:)

--
I love love

Data: 2019-07-13 12:10:05
Autor: Bytomir Szimoza
W dniu sobota, 13 lipca 2019 20:40:36 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

btw podejrzewam, że WSI miało takich słupów dużo dużo więcej, celebryci i politycy byli brani prawdopodobnie na przynętę:)

stanisław adamski chwalibóg (10-11 minuta*)podobno przelał na zagraniczne konta w emiratach arabskich 25 mln usd i zmarł (2017)

https://www.youtube.com/watch?v=VJBrwOdGDCE

Na filmie mówią nieprawdę że zmarł w wieku 50 lat.
Zerknąłem i miał 68 lat.

http://nekrologi.wyborcza.pl/0,11,,381451,Stanis%C5%82aw-Adamski-Chwalib%C3%B3g-nekrolog.html

http://www.infoveriti.pl/osoba-krs/Adamski-Chwalibog-Stanislaw/f59b1bf8d6f915d7399c688aa8174abf.html

Josek Urbach miał rację, byle kto nie dostawał kredyciku na 1mln pln:)

Data: 2019-07-13 12:22:37
Autor: Bytomir Szimoza
SKOKI (dalej brak listy pożyczkobiorców)
To jest cudowne (jak mawiał brat_o) cudowne:)

cyt.
Czołowym członkiem nieformalnej grupy był Stanisław Adamski-Chwalibóg, który przedstawiał się nawet jako przyszły lider formującego się ruchu. Adamski-Chwalibóg, który podobno zaczynał karierę w firmach polonijnych, w 2003 r.. kupił na aukcji za 30 tys. zł obraz - portret Jolanty Kwaśniewskiej pędzla Rafała Olbińskiego. Cały dochód z aukcji zasilił fundację Jolanty Kwaśniewskiej ,,Porozumienie bez barier".

 ,,WSI idzie po władzę" o ,,zapleczu" nowej partii, zorganizowano konferencję stowarzyszenia ,,Zmiana", w którym pojawili się niektórzy z bywalców wspomnianych spotkań, m.in. Stanisław Chwalibóg-Adamski jako przewodniczący stowarzyszenia, a także Sylwester Chruszcz, Mateusz Piskorski, b. polityk Samoobrony. https://wiadomosci.wp.pl/patriotyzm-za-obce-pieniadze-6031665565614721a

Podobają mi się te puzzle:) Tylko trza trochu czasu na nie:)

Data: 2019-07-13 12:59:15
Autor: Bytomir Szimoza
SKOKI (dalej brak listy pożyczkobiorców)
29. Stanisław Adamski-Chwalibóg. -biznesman, z trójmiasta, w PRL do Londynu, interesy z wojskowymi robił, okradziono go z kasy zaczął chorować - alzheimer i parkinson go ,,zaatakował". W przytułku pod czułą opieką bezpieczniaków - powiedział znany ksiądz. ,,żeby tam nie chodzić" - przyjaciel posłów, znanych. Dwa konta na facebooku ma, jak siedział w przytułku to ktoś działał ,,na jego konto"
https://wolna-polska.pl/wiadomosci/2-800-zidentyfikowanych-nienaturalnych-zgonow-2010-r-2017-09

Miał 25mln usd i zmarł, ajajaj, ajajaj, ajajaj:(

Data: 2019-07-13 23:21:20
Autor: u2
SKOKI (dalej brak listy pożyczkobiorców)
W dniu 13.07.2019 o 21:59, Bytomir Szimoza pisze:
Miał 25mln usd i zmarł

a może popełnił seryjne samobójstwo ?:)

--
I love love

Data: 2019-07-13 15:04:38
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik u2 napisał:
W dniu 13.07.2019 o 21:59, Bytomir Szimoza pisze:
> Miał 25mln usd i zmarł

a może popełnił seryjne samobójstwo ?:)

Ale to nie był gościu w łachmanach tylko grubszy szyszkownik słup
i dostał 5 mln, ale "ż" dostał jeszcze wincyj:
 w sumie 13 mln zł pożyczek w SKOK Wołomin
http://swsfsm.pl/rodzina-aussenberg-nastepni-z-listy-nieplacacych/

Oj, coś czuję temat będzie grzany przed wyborkami:)
Nu a ten kolega fumfeli z telewizji republika, ten z CBA tysz brał.

Wszystko to bardzo emocjonujące, czekamy na pełną listę nazwisk.
Internety jednak ostrzegają, tj. Lepper już sypał taką listą nazwisk
i ni ma Leppera:(

Data: 2019-07-13 21:37:58
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 21:22, Bytomir Szimoza pisze:
  ,,WSI idzie po władzę" o ,,zapleczu" nowej partii, zorganizowano konferencję stowarzyszenia ,,Zmiana"

ano:))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-13 21:37:14
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 21:10, Bytomir Szimoza pisze:
Josek Urbach miał rację, byle kto nie dostawał kredyciku na 1mln pln:)

e tam menele dostawali i po 10 melonów:)

--
I love love

Data: 2019-07-16 18:54:03
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

pis = komuniści i złodzieje

a trolle grupowe harują za free :DDD

Data: 2019-07-16 18:53:30
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

siekielski już kręci filmik więc czekaj

Data: 2019-07-13 16:44:06
Autor: u2
W dniu 13.07.2019 o 15:43, Bytomir Szimoza pisze:
[...]

to tłumaczy tę niemiecką zajadłość wobec "ż":)

> Ze sprawozdania Bankowego Funduszu Gwarancyjnego wynika, że w ramach gwarancji w latach 2014-2017 wypłacił on ponad 4 mld złotych dla klientów SKOK. No i kiedy forsa została już wyprowadzona, niezależna prokuratura wszczęła tak zwane energiczne śledztwo, podobnie, jak w przypadku Amber Gold.

znowu "ż" ?:)

--
I love love

SKOKI (dalej brak listy pożyczkobiorców)