SKOKi bez nadzoru

Data: 2017-01-09 08:01:36
Autor: Dawid Rutkowski
SKOKi bez nadzoru
To, że małe wyjdą spod nadzoru, to pikuś - ja to rozumiem tak, że wszystkie wyjdą spod nadzoru. Skoro nie ma definicji rozróżniającej małe i duże, to wszystkie należy traktować jako "małe" - a ściślej traktować je w sposób sprzed wejścia kwestionowanych przepisów, co na jedno wychodzi - wypadną spod nadzoru wszystkie SKOKi. Biedny BFG...
Rzeczywiście czas zmieniać nie tylko walutę oszczędności, ale i kraj banku, w którym się je trzyma :(

Data: 2017-01-09 18:05:39
Autor: J.F.
SKOKi bez nadzoru
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości
To, że małe wyjdą spod nadzoru, to pikuś - ja to rozumiem tak, że wszystkie wyjdą spod nadzoru.
Skoro nie ma definicji rozróżniającej małe i duże, to wszystkie należy traktować jako "małe"

Ano, to jest ta watpliwosc. Ale czemu jako male, a nie wszystkie jako duze ? :-)
Ewentualnie - do czasu rozwiazania ustawego, najbardziej wlasciwym organem do decydowania bedzie ... KNF :-)

- a ściślej traktować je w sposób sprzed wejścia kwestionowanych przepisów,

Musialbym odszukac wyrok Trybunalu ... ale czy to jest zasadne ?

Poza tym ... czy TK nie stwierdzil, ze traktowanie duzych tak samo jak malych byloby sprzeczne z Konstytucja ? :-)

co na jedno wychodzi - wypadną spod nadzoru wszystkie SKOKi. Biedny BFG...
Rzeczywiście czas zmieniać nie tylko walutę oszczędności, ale i kraj banku, w którym się je trzyma :(

A moze chodzi tylko o zwiekszenie kontroli Biereckiego w skokach ? :-)

J.

Data: 2017-01-09 09:22:50
Autor: nowyjestem@poczta.pl
SKOKi bez nadzoru
W dniu poniedziałek, 9 stycznia 2017 18:05:42 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

A moze chodzi tylko o zwiekszenie kontroli Biereckiego w skokach ? :-)

w wykonaniu wyroku PiS uchwali definicję małej
kasy jako posiadającej poniżej 20 mln członków
i wtedy żadna nie będzie podlegać nadzorowi ;)

SKOKi bez nadzoru