SKOKi i KNF

Data: 2013-01-29 10:08:22
Autor: PKL
SKOKi i KNF
niby do wczoraj mieli zlozyc raporty itd
ktos sie orientuje moze w temacie, kiedy jakies
oficjalne info bedzie o ich zawartosci i zgodnosci z wymaganiami?

w skrocie: sa niedociagniecia czy mozna smialo ladowac kase ? :)

Data: 2013-01-30 12:33:53
Autor: marcin
SKOKi i KNF
Użytkownik "PKL" <spamPKL@in.lublin.pl> napisał w wiadomości
niby do wczoraj mieli zlozyc raporty itd
ktos sie orientuje moze w temacie, kiedy jakies
oficjalne info bedzie o ich zawartosci i zgodnosci z wymaganiami?

w skrocie: sa niedociagniecia czy mozna smialo ladowac kase ? :)

Ja tam korzystam i jestem zadowolony - zawsze ten procent, dwa wiecej na
lokacie mozna wyrwac - mam rachunki w kilku bankach, bawie sie w FI - ale
systematyczne oszczedzanie w skoku uprawiam regularnie. Przynajmniej nie
zmieniaja tak niekorzystnie warunkow jak ostatnio Mille i Merit :P

Moherowi obroncy skoku mowia "jeszcze zaden SKOK nie upadl" - lewacy z
wyborczej odpieraja "nie upadl bo zostal przejety przez wiekszy" - i jedno i
drugie jest prawda, ale zdaje sie, ze zaden klient SKOKu nie zostal bez
kasy. A ci drudzy jada na SKOKi jakby to bylo zlo wieksze od Amber Goldu :)

pzdr

Data: 2013-02-07 03:31:16
Autor: Zibo
SKOKi i KNF
W dniu środa, 30 stycznia 2013 12:33:53 UTC+1 użytkownik marcin napisał:
Użytkownik "PKL" <spamPKL@in.lublin.pl> napisał w wiadomości

 ...ale zdaje sie, ze zaden klient SKOKu nie zostal bez

kasy. ...

To jak z tym facetem, który spadał z 30 piętra.
Ludzie na każdym piętrze mówili: "Jak na razie wszystko dobrze "
:)
Zibo

SKOKi i KNF