SKONCZYLEM

Data: 2010-11-01 11:06:52
Autor: Panslavista
SKONCZYLEM
.... POSPRZĄTAŁEM  PO  PRACY.

    Dzisiaj zrobiłem paellę. To kolejna i jak zwykle pyszna, lekko pikantna.
Paella wołowo-wieprzowo-drobiowa. Jednak tak dobrej nie da się zrobić na
małej patelni lub w rondlu. Duże powierzchnie rządzą się swoimi prawami.
:-))))))))
    Urodziłem się do dużych zadań.
    I to mi wychodzi bez poprawek.

Data: 2010-11-01 11:39:36
Autor: Polok_prawdziwy
SKONCZYLEM
Panslavista wrote:

[...]

Pałela...!?

- jakoś gupielokowato ta Maryna siem nazywo....

Jeśli pikantno, to niepodmyto być musiała - takiej tobym napewno patelni niewytsaskoł, bo niecystym Marynom straśnie stamtond capi....

Nowet, jak maluśko, toitak łokrutnie zajeżdżo....

Noale..., jeśli cito pasuje itak uwielbios....
- jo tulerancyjny jezem....

Data: 2010-11-01 13:45:26
Autor: Panslavista
SKONCZYLEM
"Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> wrote in message news:d5h2q7-ip5.ln1server.linuxfan.de...
Panslavista wrote:

[...]

Tyś ale gupi co cud. Taj my mieli króla Jana, co to Marynem miał z Fracyjej a bez francy i jak doma wracał to pisał do niej i laufra z tym listem posyłoł co by cipy bez miesiąc nie myła, bo sam po powrocie jej wylizowoł jako ty łowce swoje okrutnie rad to robis.

Data: 2010-11-01 14:00:29
Autor: Polok_prawdziwy
SKONCZYLEM
Panslavista wrote:

[...]

Nopseca godom, ze jeśli kacapy śmierdzonce uwielbios, to śmigej sem te patelki - jo tulerancyjny jezem...

A łowieckom, to Burek straśnie patelki praskać uwielbio...

Data: 2010-11-01 18:09:39
Autor:
SKONCZYLEM
On Mon, 1 Nov 2010 11:06:52 +0100, "Panslavista" <prawusek@interia.pl>
wrote:

[...]

 podziwiam cie i jednoczesnie wspolczuje. czym sie chwalisz?
 nie zajmuje sie "pichceniem" czegokolwiek, a jedynie konsumpcja.
 wyjatek stanowia nalewki ;o)))

Data: 2010-11-02 11:18:50
Autor: sofu
SKONCZYLEM

[...]