SKP na Śląsku - przegląd "z p rzymrużeniem oka" ?

Data: 2009-11-12 16:37:54
Autor: Maciek
SKP na Śląsku - przegląd "z p rzymrużeniem oka" ?
wwwojtek1 pisze:

Zaznaczam, że nie interesuje mnie merytoryczna dyskusja jak mam
naprawić auto i ile ryzykuje tak jeżdżąc, bo to wszystko wiem.
Samochód jeździ dziennie 10km po mieście z prędkościami nie większymi
niż 50km/h. Auto będzie naprawione, ale przegląd i ubezpieczenie
kończy się na dniach, a mam bardzo poważny deficyt w budżecie i muszę
trochę poczekać z remontem.
Z powyższych rzeczy to dyskwalifikujące są chyba tylko te luzy na drążkach, więc może po prostu to napraw.

A auto jeździć musi.
Jasne :-P

Maciek

SKP na Śląsku - przegląd "z p rzymrużeniem oka" ?