SKP na Śląsku - przegląd "z przymrużeniem oka" ?

Data: 2009-11-12 17:30:01
Autor: Waldek Godel
SKP na Śląsku - przegląd "z przymrużeniem oka" ?
Dnia Thu, 12 Nov 2009 05:07:08 -0800 (PST), wwwojtek1 napisał(a):

Zaznaczam, że nie interesuje mnie merytoryczna dyskusja jak mam
naprawić auto i ile ryzykuje tak jeżdżąc, bo to wszystko wiem.

Zaznaczam, że jeżeli oczekujesz takich informacji w publicznym miejscu to
jesteś skończonym idiotą. --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-12 18:38:41
Autor: Andrzej Lawa
Waldek Godel pisze:
[...]

Może jest "akcja" i ktoś próbuje wyrobić "normę" szukając informacji
tutaj? Innymi słowy - śledztwo w internecie ;)

Data: 2009-11-12 17:43:01
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 12 Nov 2009 18:38:41 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Nie zmienia to opinii o pytającym. W żadnym stopniu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-12 22:23:01
Autor: Bastion

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4afc4821$1news.home.net.pl...
Waldek Godel pisze:
[...]

Adres z ktorego wyslano post: katowice.gddkia.gov.pl
nalezy do Katowickiego odzialu Generalnej Dyrekcji
Dróg Krajowych i Autostrad, malo tego zdaje sie, gosc w poscie
podal swoj autentyczny adres mailowy z imieniem i nazwiskiem
;)))

Jezeli tacy ludzie buduja nasze drogi to nie doczekamy sie
autostrad do usranej smierci;)

Data: 2009-11-13 08:56:14
Autor: J.F.
SKP na Œlšsku - przeglšd "z przymrużeniem oka" ?
On Thu, 12 Nov 2009 22:23:01 +0100,  Bastion wrote:
[...]

Ale dlaczego - co ma jedno z drugim wspolnego ? Masz namacalny dowod ze GDDKiA nie wydaje naszych pieniedzy na
sluzbowe samochody, pensje sa umiarkowane, a i lapowek nie przyjmuja
... przynajmniej nie wszyscy :-)

J.

SKP na Śląsku - przegląd "z przymrużeniem oka" ?