SKRADZIONO - Katowice - Kross Level A2

Data: 2011-03-27 22:47:37
Autor: Wooyek
SKRADZIONO - Katowice - Kross Level A2
Kumplowi skradziono w Katowicach rower:

- Kross Level A2
- czerwony, rozmiar 19"
- seryjny poza klockami hamulcowymi i dołożonymi odblaskami
- numer ramy: L071100053
- numer widelca: T09170321

Dla ciekawych: wzięty z zamykanego korytarza w bloku, zostawiony na 45 minut.

Wiem, że będzie ciężko (rower mocno niecharakterystyczny), ale gdyby ktoś się natknął np. na jakąś podejrzaną ofertę sprzedaży, to bylibyśmy bardzo wdzięczni za kontakt (mail w stopce)...
--
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com
www.wooyek.pl // www.logologia.pl

Data: 2011-03-27 23:39:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
SKRADZIONO - Katowice - Kross Level A2
Wooyek, Sun, 27 Mar 2011 22:47:37 +0200, pl.rec.rowery:
Wiem, że będzie ciężko (rower mocno niecharakterystyczny), ale gdyby ktoś się natknął np. na jakąś podejrzaną ofertę sprzedaży, to bylibyśmy bardzo wdzięczni za kontakt (mail w stopce)...

Pewnie wiecie, ale na wszelki wypadek przypomnę: w niedzielę (w sobotę
też?) w Mysłowicach jest giełda rowerowa obok giełdy samochodowej, w
Katowicach jest chyba na Ceglanej (?), może warto się zakręcić... --
Pozdrowienia,

SKRADZIONO - Katowice - Kross Level A2