SKRÓTY

Data: 2010-12-27 11:21:17
Autor: NESSO
SKRÓTY
Znalazłem w sieci bo zawsze mnie to zastanawiało :

# L (Luxe)
# DL (deLuxe)
# GL (Grand Luxe)
# GLE (Grand Luxe Executive)
# GLT (Grand Luxe Touring)
# GT (Grand Touring)

Kiedyś tak określano opcje wyposażenia ma ktoś moze linka lub potrawi jaśniej rozwinąc w/w skróty ?

jaka jest róznica miedzy DL a GL itd. ?

Czy da sie patrząc na motór bez wiedzy o jego oznaczeniu zakwalifikować do jednej z powyzszych opisów ?

Data: 2010-12-27 11:28:00
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
SKRÓTY
NESSO napisał(a):
jaka jest róznica miedzy DL a GL itd. ?

DL to suzuki, a GL to honda.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-12-27 11:31:25
Autor: NESSO
SKRÓTY
jaka jest róznica miedzy DL a GL itd. ?

DL to suzuki, a GL to honda.

czyli suzuki nigdy nie uzyło skrótu GL ?
i znaczy ze generalnie GL=DL ?

bardziej mi chodziło o rozszyfrowanie deLUXE   czyli co to ma oznaczać ?

Data: 2010-12-27 11:37:40
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
SKRÓTY
NESSO napisał(a):
czyli suzuki nigdy nie uzyło skrótu GL ?
i znaczy ze generalnie GL=DL ?

Jaja se robie. Te skroty to juz raczej lekka historia no i odnosza sie do aut. Od wielu lat klasyfikacja aut troche mija sie z celem, granice sie mocno rozmyly.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-12-27 11:45:38
Autor: Roman Niewiarowski
SKRÓTY

Jaja se robie. Te skroty to juz raczej lekka historia no i odnosza sie
do aut.

a cx i gl ?

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
DRZ 400S - kupie     -- -- -- -- Cos Jesus he knows me

Data: 2010-12-27 12:00:05
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
SKRÓTY
Roman Niewiarowski napisał(a):

Jaja se robie. Te skroty to juz raczej lekka historia no i odnosza sie
do aut.

a cx i gl ?

No jak KZ i GT moznaby powiedziec. CX to Custom eXperience, KZ to Kilo Zero (nawiazuje to ilosci przejechanych kilometrow miedzy remontami).

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-12-27 12:05:49
Autor: Roman Niewiarowski
SKRÓTY
W dniu 2010-12-27 12:00, Kamil Nowak '' pisze:

No jak KZ i GT moznaby powiedziec. CX to Custom eXperience, KZ to Kilo
Zero (nawiazuje to ilosci przejechanych kilometrow miedzy remontami).

A gdzie w tym wszystkim jest miejsce na silver winga ?

pozdr
newrom

Data: 2010-12-27 12:07:12
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
SKRÓTY
Roman Niewiarowski napisał(a):
A gdzie w tym wszystkim jest miejsce na silver winga ?

W moim sercu.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-12-27 14:43:08
Autor: Glub
SKRÓTY
Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2010-12-27 12:00, Kamil Nowak '' pisze:

A gdzie w tym wszystkim jest miejsce na silver winga ?

U mnie w garazu:)
--
Glub

Data: 2010-12-27 12:04:49
Autor: zbigi
SKRÓTY
Roman Niewiarowski napisał(a):

Jaja se robie. Te skroty to juz raczej lekka historia no i odnosza sie
do aut.

a cx i gl ?

CX to Citroen a GL to Polonez :)
--
zbigi i stopka zastepcza

Data: 2010-12-27 11:51:56
Autor: Kuczu
SKRÓTY
NESSO napisał(a):
jaka jest rĂłznica miedzy DL a GL itd. ?

DL to suzuki, a GL to honda.

No a GL to Interstate albo Aspencade. Bywaja tez Limited

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-12-27 13:32:53
Autor: NESSO
SKRÓTY

[...]

czyli teraz to juz nie wiem nic lub mniej niż na początku

wiec w skrócie Suzuki  DL (deLuxe) 650 lub DL 1000  mam czytać jako luksusowa wersja ,

czy jednak inaczej ten skrót DL sie określa ?

Data: 2010-12-27 14:39:03
Autor: Kuczu
SKRÓTY
W dniu 2010-12-27 13:32, NESSO pisze:

[...]

jednej z powyzszych opisĂłw ?

czyli teraz to juz nie wiem nic lub mniej niż na początku

wiec w skrĂłcie Suzuki  DL (deLuxe) 650 lub DL 1000  mam czytać jako
luksusowa wersja ,

czy jednak inaczej ten skrót DL sie określa ?

WOW ! ROTFL !!

Data: 2010-12-27 21:15:52
Autor: NESSO
SKRÓTY

[...]

no to wyjasniłeś mi wszytko ,
znaczy generalnie wiesz tyle co ja czyli pewnie nic w tym temacie

Data: 2010-12-27 21:54:52
Autor: Kuczu
SKRÓTY
W dniu 2010-12-27 21:15, NESSO pisze:
[...]

Wyjasnijmy sobie jedno. Wymysliles sobie z d... temat. Pokreciles wszystko w sposob, delikatnie mowiac, zenujacy.
W czym Ci niby mam pomoc skoro samo Twoje pytanie wziete jest z d... ?

DL650 tlumaczone jako DeLuxe 650 mnie po prostu wywalilo na plecy. Dawno tu takiej durnoty nie czytalem, a czytam generalnie wiekszosc ciekawostek przyrodniczych jakie tu sie pojawiaja.

Data: 2010-12-27 22:56:18
Autor: NESSO
SKRÓTY

DL650 tlumaczone jako DeLuxe 650 mnie po prostu wywalilo na plecy. Dawno tu takiej durnoty nie czytalem, a czytam generalnie wiekszosc ciekawostek przyrodniczych jakie tu sie pojawiaja.

wiec jak tłumaczyc te DL ?

można jakos czy nie ?

Data: 2010-12-27 23:23:21
Autor: Kuczu
SKRÓTY
W dniu 2010-12-27 22:56, NESSO pisze:

[...]

jako Daj se Luz

moĹźna jakos czy nie ?

tak samo jak R1. Umiesz ?

Data: 2010-12-28 11:06:31
Autor: Glub
SKRÓTY
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
W dniu 2010-12-27 22:56, NESSO pisze:

jako Daj se Luz

tak samo jak R1. Umiesz ?

Rydwan Pierwszy:D

--
Glub

Data: 2010-12-27 22:56:38
Autor: Arni
SKRÓTY
Kuczu pisze:

DL650 tlumaczone jako DeLuxe 650 mnie po prostu wywalilo na plecy. Dawno tu takiej durnoty nie czytalem, a czytam generalnie wiekszosc ciekawostek przyrodniczych jakie tu sie pojawiaja.

Ciekawe jakie jest rozwinięcie CB650.
Bo XL to wiadomo - eXtra Large :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-12-27 23:36:01
Autor: Arni
SKRÓTY
Kuczu pisze:

[...]

  troche nieudolne ale ok, sprzedaję

Data: 2010-12-29 09:44:57
Autor: Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak
SKRÓTY
W dniu 27.12.2010 22:56, Arni pisze:
Kuczu pisze:

[...]

A co ja mam powiedzieć jak ja mam jeszcze X, no i E - CBX 650 E, że o najthołku to nawet nie wspomnę ;-)

--
Jarek

Data: 2010-12-29 21:35:59
Autor: magnes
SKRÓTY

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości:
Wyjasnijmy sobie jedno. Wymysliles sobie z d... temat.

Wydaje mi sie, ze skrot "d..." tez mu musisz wyjasnic, bo sam raczej nie zakuma ;-)

--
Pozdr.
magnes

Data: 2010-12-27 16:19:02
Autor: Michał V-R
SKRÓTY
W dniu 2010-12-27 17:02, NESSO pisze:

czyli teraz to juz nie wiem nic lub mniej niż na początku

wiec w skrócie Suzuki  DL (deLuxe) 650 lub DL 1000  mam czytać jako
luksusowa wersja ,

czy jednak inaczej ten skrót DL sie określa ?

nazwa modelu a nazwa wersji, to sa dwie rozne rzeczy
np: nissan primera = model
nissan primera LX, GLX, GT - to juz sa wersje

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-12-27 21:12:02
Autor: masti
SKRÓTY
Dnia pięknego Mon, 27 Dec 2010 11:21:17 +0100 osobnik zwany NESSO
wystukał:

ZnalazÂłem w sieci bo zawsze mnie to zastanawiaÂło :

# L (Luxe)
# DL (deLuxe)
# GL (Grand Luxe)
# GLE (Grand Luxe Executive)
# GLT (Grand Luxe Touring)
# GT (Grand Touring)

KiedyÂś tak okreÂślano opcje wyposaÂżenia ma ktoÂś moze linka lub potrawi
jaÂśniej rozwinÂąc w/w skrĂłty ?

jaka jest rĂłznica miedzy DL a GL itd. ?

Czy da sie patrzÂąc na motĂłr bez wiedzy o jego oznaczeniu zakwalifikowaĂŚ
do jednej z powyzszych opisĂłw ?

nie da się.
Do tego próbujesz sklasyfikowć do jednego worka wszystkich producentów, a tu nie ma odgórnej klasyfikacji.

np. MotoGuzzi 4V to są cztery zawory...

w sumie w obu cylindrach ;)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-28 13:48:46
Autor: Ivam
SKRÓTY
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifavf2$3jd$6@news.onet.pl...
np. MotoGuzzi 4V to są cztery zawory...

w sumie w obu cylindrach ;)

To w sumie oznaczenie takie jak w autach, np:

V6 24V. Najpierw litera to oznaczenie ukladu silnika (widlasty, w ksztalcie litery "V"), potem ilosc cylindrow (6 sztuk), a potem ilosc zaworow (w tym przypadku w sumie 24) i oznaczenie "v" mowiace, ze to o zaworach bylo. Wszystko jasne;)

Ale prawda: np. na bandziorze napisane jest troszeczke dla laika bardziej zrozumiale;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-12-28 18:15:13
Autor: janku
SKROTY
Znalazlem w sieci

naprawde ?  a gdzie znalazles ?  cos tam bylo wiecej napisane ?
ten watek jest tak zabawny, ze az poszperalem i wychodzi, ze
to jest dokladnie zestawienie oznaczen wyposazenia starych Volvo :)
tu np.: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_200_series ,
mniej wiecej w srodku, "Trim levels"

rotfl :))))

ide do garazu posiedziec sobie na moim Zajebistym Rumaku kreska Siedem

--
pozdr
janku

SKRÓTY