SKR覶Y

Data: 2010-12-27 21:12:02
Autor: masti
SKR覶Y
Dnia pi臋knego Mon, 27 Dec 2010 11:21:17 +0100 osobnik zwany NESSO
wystuka艂:

Znalaz鲁em w sieci bo zawsze mnie to zastanawia鲁o :

# L (Luxe)
# DL (deLuxe)
# GL (Grand Luxe)
# GLE (Grand Luxe Executive)
# GLT (Grand Luxe Touring)
# GT (Grand Touring)

Kiedy露 tak okre露lano opcje wyposa驴enia ma kto露 moze linka lub potrawi
ja露niej rozwin卤c w/w skr贸ty ?

jaka jest r贸znica miedzy DL a GL itd. ?

Czy da sie patrz卤c na mot贸r bez wiedzy o jego oznaczeniu zakwalifikowa忙
do jednej z powyzszych opis贸w ?

nie da si臋.
Do tego pr贸bujesz sklasyfikow膰 do jednego worka wszystkich producent贸w, a tu nie ma odg贸rnej klasyfikacji.

np. MotoGuzzi 4V to s膮 cztery zawory...

w sumie w obu cylindrach ;)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-12-28 13:48:46
Autor: Ivam
SKR脫TY
U偶ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:ifavf2$3jd$6@news.onet.pl...
np. MotoGuzzi 4V to s膮 cztery zawory...

w sumie w obu cylindrach ;)

To w sumie oznaczenie takie jak w autach, np:

V6 24V. Najpierw litera to oznaczenie ukladu silnika (widlasty, w ksztalcie litery "V"), potem ilosc cylindrow (6 sztuk), a potem ilosc zaworow (w tym przypadku w sumie 24) i oznaczenie "v" mowiace, ze to o zaworach bylo. Wszystko jasne;)

Ale prawda: np. na bandziorze napisane jest troszeczke dla laika bardziej zrozumiale;)

--
pzdr:
Ivam

SKR覶Y