SKUTER TGB COBRA RACING Z JAKIEGO MODELU TGB PASUJĄ CZĘŚCI?

Data: 2016-05-20 13:49:44
Autor: miksag
SKUTER TGB COBRA RACING Z JAKIEGO MODELU TGB PASUJĄ CZĘŚCI?
Witam tak jak w temacie...Kupiłem skuter TGB Cobra Racing 49cm3 w dowodzie wpisaną ma moc 3,19 KW .Moje pytanie brzmi.Z jakiego innego modelu TGB pasują do niego części?Ponieważ nigdzie po tej nazwie nie mogę ich znależć.Z góry dziekuję za odpowiedz.

Data: 2016-05-20 23:02:50
Autor: Akarm
SKUTER TGB COBRA RACING Z JAKIEGO MODELU TGB PASUJ Ą CZĘŚCI?
W dniu 2016-05-20 o 15:49, miksag pisze:
Witam tak jak w temacie.
Ooo... Wyjaśnij, kogo i w jaki sposób witałeś w temacie.
Bo chyba nie jesteś kretynem, który nie rozumie co napisał?
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-05-21 00:34:04
Autor: N1
W dniu 2016-05-20 o 23:02, Akarm pisze:
Ooo... Wyjaśnij, kogo i w jaki sposób witałeś w temacie.
Bo chyba nie jesteś kretynem, który nie rozumie co napisał?
:-)

SKUTER TGB COBRA RACING Z JAKIEGO MODELU TGB PASUJĄ CZĘŚCI?