SKYPE oszukuje

Data: 2009-04-28 18:15:34
Autor: cpt. Nemo
SKYPE oszukuje
Troszke to nie do konca tu ale szukam pozostalych ktorych ostatnio oszukal SKYPE.
Okazuje sie ze to zadna firma, tylko drobne cwaniaczki :(

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-29 10:17:43
Autor: Waldek Godel
SKYPE oszukuje
Dnia Tue, 28 Apr 2009 18:15:34 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

Troszke to nie do konca tu ale szukam pozostalych ktorych ostatnio oszukal SKYPE.
Okazuje sie ze to zadna firma, tylko drobne cwaniaczki :(

Masz komórkę SKYPE? serio? szacun.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-04-29 13:42:50
Autor: KuFeL
SKYPE oszukuje
Waldek Godel pisze:
[...]

ale to chyba tylko UK dziala ;)

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-04-29 13:07:15
Autor: Waldek Godel
SKYPE oszukuje
Dnia Wed, 29 Apr 2009 13:42:50 +0200, KuFeL napisał(a):

Masz komórkę SKYPE? serio? szacun.

ale to chyba tylko UK dziala ;)

nie, jeszcze we Włoszech, ale to jest Amoi+Hutchinson z małą pomocą Skype a
nie Skype... --

Data: 2009-04-30 12:17:02
Autor: G Nowak
SKYPE oszukuje
Masz komórkę SKYPE? serio? szacun.
ale to chyba tylko UK dziala ;)
nie, jeszcze we Włoszech, ale to jest Amoi+Hutchinson z małą pomocą
Skype a nie Skype...

W UK tez Hutchinson

--
pozdr

Data: 2009-04-30 13:03:47
Autor: kris
SKYPE oszukuje
Szkoda, ze Skypowe komorki nie sa obslugiwane w Polsce, ale odkad pobralem Skype
dla iPhone i tak dzwonie na stacjonarne w Europie za darmo (w ramach abonamentu
Europa), zawsze gdy jestem w zasiegu sieci bezprzewodowych czyli np. na
lotniskach, w kawiarniach czy centrach handlowych.

Data: 2009-04-30 12:05:51
Autor: Waldek Godel
SKYPE oszukuje
Dnia Thu, 30 Apr 2009 13:03:47 +0200, kris napisał(a):

[...]

Szacun, jakbyś jeszcze był w stanie pobrać netykietę i zastosować się do
niej, czyli ciąć cytaty i odpowiadać POD nimi, to byłoby już zupełnie miło

Data: 2009-04-30 13:05:15
Autor: Liwiusz
SKYPE oszukuje
kris pisze:
[...]

    I te sieci są udostępniane bezpłatnie?

--
Liwiusz

Data: 2009-05-01 10:17:24
Autor: robert 21
SKYPE oszukuje
kris pisze:
> [...]
> Europa), zawsze gdy jestem w zasiegu sieci bezprzewodowych czyli np. na
> lotniskach, w kawiarniach czy centrach handlowych.

w kawiarniach czasem tak, na lotniskach za darmo to nic nie ma.
Często poblokowane jest p2p, streaming i inne takie, generalnie jedynie www i email działa, a i często jest limitowany czas połączenia.

Wątpie by voip tam działał, no chyba że w tych płatnych.

Data: 2009-05-01 12:07:35
Autor: cpt. Nemo
SKYPE oszukuje

Użytkownik <robert_21@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

email działa, a i często jest limitowany czas połączenia.

Wątpie by voip tam działał, no chyba że w tych płatnych.

Sobie watp na zdrowie :)
Kumpel zawsze dzwoni do mnie ze SKYPE z lotniska w Wiedniu, w Polsce
masz sieci WiFi dostepne za darmo w kazdym McDonalds, w kazdym
BurgerKingu i KFC. Pomijajac np w Warszawie siec WiFi Bemowo, i pare
jeszcze innych miejsc skad mozna zupelnie za darmo skype uzywac. Dla
mnie Skype zupelnie zastapil telefon TPSA a dodatkowy bonus to ze mam w
Warszawie mnostwo miejsc gdzie moge go uzywac totalnie bezplatnie.
Mam tez numer miejski SKYPE wdzwaniany ustawiony jako bezplatny w
Orange, wiec z komorofona tez dzwonie za darmo do wszystkich stacjonarek
w Polsce, bo akurat mam taki abonament.
Przez rok nie mialem najmniejszych zastrzezen, dopiero jak przyszlo do
placenia kolejnego aboamentu kata VISA Skype zaczal kombinowac jak by
mnie tu orznac zopelnie wbrew wszelkim zasadom. Ale to dokladnie opisze
i udokumentuje potem.

pozdrawiam,

Data: 2009-05-01 12:44:17
Autor: robert 21
SKYPE oszukuje

> [...]
placenia kolejnego aboamentu kata VISA Skype zaczal kombinowac jak by
mnie tu orznac zopelnie wbrew wszelkim zasadom. Ale to dokladnie opisze

A, trzeba było od razu pisać że chodzi o Warszawę.

Polska to nie tylko W-wa...

Data: 2009-05-01 10:09:54
Autor: Noe Bat
SKYPE oszukuje

Użytkownik "kris" <kdj@poczta.onet.pl>

[...]

Zawsze mnie zastanawia łatwość z jaką ludzie dają się wciągać w używanie zamkniętych rozwiązań komunikacyjnych.

--
PS. nudzi mi się

Data: 2009-05-01 11:58:05
Autor: cpt. Nemo
SKYPE oszukuje

Użytkownik "Noe Bat" <noe123@op.pl> napisał w wiadomości

Zawsze mnie zastanawia łatwość z jaką ludzie dają się wciągać w
używanie zamkniętych rozwiązań
komunikacyjnych.

Moze dla tego ze one zawsze dzialaja ?
To tak troszke jak z platnymi i bezplatnymi kontami e-mail.

pozdrawiam,

PS.
O przekretach SKYPE sie dowiecie dokladniej po majowych swietach, jak
strone skonstruuje, narazie gadam z tymi ktorych Skype rowniez orznal na
abonamentach i platnosciach za nie karta VISA.

Data: 2009-05-01 13:49:20
Autor: Noe Bat
SKYPE oszukuje

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl>

Zawsze mnie zastanawia łatwość z jaką ludzie dają się wciągać w
używanie zamkniętych rozwiązań
komunikacyjnych.

Moze dla tego ze one zawsze dzialaja ?

Mogą działać jak ich jeszcze nie zainstalowałem ???

--
PS. nudzi mi się

Data: 2009-05-03 00:11:23
Autor: KuFeL
SKYPE oszukuje
cpt. Nemo pisze:
[...]

ja tez mam abo Europa w Skype i tradycyjnie pobral bodajze ~17 pln. czyli po staremu...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-29 11:15:55
Autor: Tomaszek
SKYPE oszukuje
cpt. Nemo pisze:
Troszke to nie do konca tu ale szukam pozostalych ktorych ostatnio oszukal SKYPE.
Okazuje sie ze to zadna firma, tylko drobne cwaniaczki :(
A na czym to Cię oszukali? Za dużo ścięło za rozmowę czy jak?
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

SKYPE oszukuje