SLD chce całkowitego zakazu posiadania broni

Data: 2010-10-25 11:17:19
Autor: u2
SLD chce całkowitego zakazu posiadania broni
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8563083,SLD_chce_calkowitego_zakazu_posiadania_broni.html

"PRZEGLĄD PRASY: Po zamachu na biuro PiS w Łodzi SLD zamierza domagać
się całkowitego zakazu posiadania broni - pisze "Polska The Times". W
związku z tym pomysłem najnowsze hasło Sojuszu będzie brzmiało "Zero
broni"."

Data: 2010-10-25 10:22:32
Autor: babsztylet
SLD chce całkowitego zakazu posiadania broni
Dla kogo ? przyjezdnych ?

Bo jesli dla wszystkich , no to wyszło szydło z populizmu.

Niech jeszcze głoszą równie niemożliwego co nakaz wiz całkowity w Polsce.
Desperaci

Data: 2010-10-25 10:25:43
Autor: le.ia
SLD chce całkowitego zakazu posiadania broni
 babsztylet <babsztylet.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Dla kogo ? przyjezdnych ?

nie, dla miejscowych , ale oprocz wojskowych z eseldowcow

Data: 2010-10-25 10:27:40
Autor: babsztylet
SLD chce całkowitego zakazu posiadania broni
czyli domyslam sie ,ze zakazany sprzęt militarny nie dotyczylby laserowych mieczy

Data: 2010-10-25 11:19:06
Autor: boukun
SLD chce całkowitego zakazu posiadania broni

A ja mówię, zlikwidować armię, i dać każdej polskiej rodzinie kałasznikowa i nikt obcy do Polski nie wejdzie, ani wróg z domu nie wyjdzie...

boukun

Data: 2010-10-25 11:41:07
Autor: u2
W dniu 2010-10-25 11:19, boukun pisze:

A ja mówię, zlikwidować armię, i dać każdej polskiej rodzinie
kałasznikowa i nikt obcy do Polski nie wejdzie, ani wróg z domu nie
wyjdzie...

To wtedy by było jak za Samych Swoich. Sądy sądami, a sprawiedliwość
musi być po naszej stronie :)

Data: 2010-10-25 11:45:07
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc550be$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I będą chodzić jak zegarki...

boukun

Data: 2010-10-25 11:52:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ia3icm$cff$1mx1.internetia.pl...

A ja mówię, zlikwidować armię, i dać każdej polskiej rodzinie kałasznikowa i nikt obcy do Polski nie wejdzie, ani wróg z domu nie wyjdzie...

I nikogo w Polsce nie będzie!

Data: 2010-10-25 11:55:48
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc55283$0$20991$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To dobrze, weźmiemy sprawy w swoje ręce, stworzymy milicję obywatelską...
I będziemy tańczyć na deskach, jak bywało drzewiej...

boukun

Data: 2010-10-25 11:57:46
Autor: u2
W dniu 2010-10-25 11:55, boukun pisze:
To dobrze, weźmiemy sprawy w swoje ręce, stworzymy milicję obywatelską...
I będziemy tańczyć na deskach, jak bywało drzewiej...

Razem z Bogusiem możecie reaktywować ORMO. Powspominacie stare dobre
czasy :)

Data: 2010-10-25 12:16:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ia3khg$rcf$1mx1.internetia.pl...

[...]

Z kim? Z bandytami, którzy jako jedyni się uchowają?

Data: 2010-10-25 12:23:54
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc5582f$0$20997$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie, bandyci uciekną z kraju... A ludzie będą żyli długo i szczęśliwie...

boukun

Data: 2010-10-25 14:31:27
Autor: Dirko
[...]

    ... na wzór Szwajcarii. U nich się sprawdza pospolite ruszenie i broń w każdym domu.

Data: 2010-10-25 15:18:40
Autor: u2
SLD chce całkowitego zakazu posiadania broni
W dniu 2010-10-25 14:31, Dirko pisze:

A ja mĂłwiĂŞ, zlikwidowaĂŚ armiĂŞ, i daĂŚ kaÂżdej polskiej rodzinie
kaÂłasznikowa i  nikt obcy do Polski nie wejdzie, ani wrĂłg z domu nie
wyjdzie...

    ... na wzĂłr Szwajcarii. U nich siĂŞ sprawdza pospolite ruszenie i broĂą w kaÂżdym domu.

Szwajcarię stać na neutralność, poza tym to zbieranina kilku narodów.

A u nas zabójca pana Rosiaka szukał kałacha.

Data: 2010-10-25 06:34:47
Autor: Hans Kloss
On 25 Paź, 14:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:

A u nas zabójca pana Rosiaka szukał kałacha.

Ciekawe czego by szukał wiedząc że pan Rosiak ma zawsze przy sobie
granatnik przeciwpancerny...
Nie opowiadajcie bzdur, bekon to bęcwał ale akurat tu ma rację.
Kryminaliści to śmieci i tchórze, bezczelni dlatego że pewni
bezkarności w poczynaniach wobec bezbronnych obywateli. Ale postaw się
w sytuacji takiego np,. włamywacza który o jest świadom że każda
wyprawa złodziejska może się zakończyć zgonem z ręki uzbrojonego
właściciela- 9 na 10 z nich wolałoby się zająć ciężką pracą. Albo
bydlaki w rodzaju palikota czy innego myszkiewicza- nietrudno sobie
wyobrazić jak grzecznie trzymaliby mordy na halt gdyby mieli się czego
obawiać ze strony niewielkiej nawet grupki obrażonych i rozeźlonych
ale uzbrojonych obywateli.Nie tyle jest nam potrzebne "prawo" ale
wręcz OBOWIĄZEK posiadania broni przez każdego dorosłego obywatela RP.
A bredzenia o tym jaka by wtedy była bonanza i dziki zachód spokojnie
można między bajki włożyć, bo byłoby dokładnie tak samo jak w
Szwajcarii czy Teksasie- a może nawet lepiej.
J-23

Data: 2010-10-25 15:41:50
Autor: u2
W dniu 2010-10-25 15:34, Hans Kloss pisze:
[...]

Tutaj masz rację. Jednak z drugiej strony łatwy dostęp do broni
powoduje, że nie mający zahamowań młodzieniaszki strzelają sobie w
szkole w nauczycieli i uczniów.

Data: 2010-10-25 07:06:24
Autor: Hans Kloss
On 25 Paź, 14:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Jednak z drugiej strony łatwy dostęp do broni
powoduje, że nie mający zahamowań młodzieniaszki strzelają sobie w
szkole w nauczycieli i uczniów.
Przypominam że pisałem o sytuacji w której nauczyciele i uczniowie TEŻ
mają broń. WSZYSCY mają broń..... w związku z czym taki sfiksowany
dureń zdążyłby może ze 2-3 osoby trafić zanim sam zostałby
rozstrzelany z wielu luf.
J-23

Data: 2010-10-25 16:07:45
Autor: u2
W dniu 2010-10-25 16:06, Hans Kloss pisze:
On 25 Paź, 14:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Czyli proponujesz dziki zachód vel dziki wschód. Moim zdaniem dawanie
broni dla młodzieniaszków to igranie ze śmiercią.

Data: 2010-10-25 08:01:37
Autor: Hans Kloss
On 25 Paź, 15:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Czyli proponujesz dziki zachód vel dziki wschód.

vel dziką Szwajcarię, vel dziki Teksas, vel..... normalność

Moim zdaniem dawanie broni dla młodzieniaszków to igranie ze śmiercią.
A dawanie im samochodów? Jaka jest zresztą alternatywa, zezwolenie na
zakup samochodu dopiero po 60-tce??
A ręczę ci ze nieodpowiedzialna młodzież za kółkiem już dziś
przyczynia więcej nieszczęść niż byłoby ich w stanie wywołać danie
każdemu po kałaszu i pistolecie.
Zresztą wszelkie  opowiastki o "igraniu se śmiercią" to tylko i
wyłącznie opowiastki ludzi przerażonych perspektywą, że za "drobiazg"
w rodzaju nazwania bliźniego  "łajniakiem" albo "skurwysynem" można by
zostać odstrzelonym bez pardonu. Btw zawsze mnie dziwiła powszechność
mit o "igraniu ze śmiercią" w kontekście swobodnego dostępu do broni-
czy dochodzą jakieś słuchy ze Szwajcarii o wzajemnym wystrzeliwaniu
się jej mieszkańców? A może w tej Szwajcarii to jakaś inna rasa ludzi
mieszka, albo zaludniają ją aniołowie i święci pańscy?
J-23

Data: 2010-10-25 17:10:11
Autor: u2
W dniu 2010-10-25 17:01, Hans Kloss pisze:
On 25 Paź, 15:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Czyli proponujesz dziki zachód vel dziki wschód.

vel dziką Szwajcarię, vel dziki Teksas, vel..... normalność

Ja tam bronią umiem się posługiwać, ale nie ręczę za młodzieniaszków
którzy pogrywają w counter-strike :)

Moim zdaniem dawanie broni dla młodzieniaszków to igranie ze śmiercią.
A dawanie im samochodów? Jaka jest zresztą alternatywa, zezwolenie na
zakup samochodu dopiero po 60-tce??

Popatrz na statystyki, starsi kierowcy są najbardziej ostrożni.
najwięcej ginie młodzieniaszków.

A ręczę ci ze nieodpowiedzialna młodzież za kółkiem już dziś
przyczynia więcej nieszczęść niż byłoby ich w stanie wywołać danie
każdemu po kałaszu i pistolecie.

Zauważ na niską świadomość polskiego społeczeństwa. Mamy najgorsze drogi
w Europie, mam na myśli Unię. Podobnież kultura jazdy zostawia wiele do
życzenia.

Postrachem naszych dziurawych i wąskich dróg są naćpani kierowcy tir-ów.
Ale nikt z parlamentarzystów nawet nie myśli o wyprowadzeniu ruchu tirów
na tory.

Piesi i rowerzyści po zmierzchu i w dzień są totalnie nieoznakowani.
Dlatego mamy smutny rekord ofiar wśród tych uczestników ruchu drogowego.

Czy tak trudno naszym wiecznie nienażartym Posłom uchwalić obowiązek
noszenia odpowiedniego oznakowania przez nich ?

[...]

Mnie dochodziły słuchy o strzelaninach w szkołach i dlatego jestem
przeciwnikiem łatwiejszego dostępu do broni.

Data: 2010-10-25 08:25:32
Autor: Hans Kloss
On 25 Paź, 16:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Popatrz na statystyki, starsi kierowcy są najbardziej ostrożni.
najwięcej ginie młodzieniaszków.
To co, odebrać ima auta? W takim razie W JAKI SPOSÓB maja nabrać
doświadczenia?
Zauważ na niską świadomość polskiego społeczeństwa.
A jak Polacy mają tą świadomość uzyskać- z nieba na nich spłynie?
Mamy najgorsze drogi w Europie, mam na myśli Unię.
To nieprawda.
Podobnież kultura jazdy zostawia wiele do życzenia.
Pojedź na wschód, do Grecji lub do krajów arabskich to zmienisz
zdanie.
Postrachem naszych dziurawych i wąskich dróg są naćpani kierowcy tir-ów.
To prawda, ale tu nic nie da odebranie młodzieży praw jazdy. Tiry na
autostrady...
Mnie dochodziły słuchy o strzelaninach w szkołach i dlatego jestem
przeciwnikiem łatwiejszego dostępu do broni.
Ale owe strzelaniny były WŁAŚNIE DLATEGO że nie ma łatwego dostępu do
broni. Wariat załatwi sobie gana zawsze, po czym idąc korytarzem
szkolnym rozwala "normalnych" tuzinami, bo oni są nie uzbrojeni. W
normalnym kraju, gdzie mężczyźni chodzą z bronią, zostałby przez
nauczycieli odstrzelony zanim poczyniłby większe szkody a zresztą
prawdopodobnie morderca sam odrzuciłby pomysł dokonywania masakry jako
nierealny
J-23

Data: 2010-10-25 17:32:02
Autor: u2
W dniu 2010-10-25 17:25, Hans Kloss pisze:
On 25 Paź, 16:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Popatrz na statystyki, starsi kierowcy są najbardziej ostrożni.
najwięcej ginie młodzieniaszków.
To co, odebrać ima auta? W takim razie W JAKI SPOSÓB maja nabrać
doświadczenia?

Winien jest fatalny system szkolenia naszych kierowców. Dodaj fatalne
drogi i fatalną kulturę jazdy, nie tylko wiecznie naćpanych kierowców
tir-ów.

Zauważ na niską świadomość polskiego społeczeństwa.
A jak Polacy mają tą świadomość uzyskać- z nieba na nich spłynie?

Patrz wyżej, zreformować należy elementy które już wymieniłem.

Mamy najgorsze drogi w Europie, mam na myśli Unię.
To nieprawda.

A gdzie są gorsze ?

Podobnież kultura jazdy zostawia wiele do życzenia.
Pojedź na wschód, do Grecji lub do krajów arabskich to zmienisz
zdanie.

Ja piszę o Europie, czyli mam na myśli Unię.

Postrachem naszych dziurawych i wąskich dróg są naćpani kierowcy tir-ów.
To prawda, ale tu nic nie da odebranie młodzieży praw jazdy. Tiry na
autostrady...

Tiry na tory. A na autostrady tanie roczne winiety, inaczej będę je
bojkotować.

[...]

Odwrotnie, w większości strzelanin winny jest łatwy dostęp do broni
przez młodzieniaszków.

Data: 2010-10-25 08:59:19
Autor: Hans Kloss
On 25 Paź, 16:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Winien jest fatalny system szkolenia naszych kierowców.

To są bajki. Jakbyś pojechał do US of A i sie zapoznał z tamtejszymi
procedurami udzielania prawa jazdy to by ci włosy na gowie dęba
stanęły..tam sie puszcza na drogi niemal kompletnych analfabetów
kierownicy I NIC ZŁEGO Z TEGO POWODU SIĘ NIE DZIEJE!! Bo ludzie nie są
samobójcami i zachowują sie racjonalnie, nawet ci jeżdżący bardzo
źle....
> A gdzie są gorsze ?
Rumunia, Bułgaria, Grecja- to wiem na pewno bom był i widział.
Odwrotnie, w większości strzelanin winny jest łatwy dostęp do broni
przez młodzieniaszków.
Znaczy jak wariat będzie szedł z piła spalinową i zarzynał niewinnych
to wszystko OK?
Przecież żarty sobie robisz, do urządzenia strzelaniny broń jest
NIEZBĘDNA zatem zawsze można ją oskarżyć o "winę". Tymczasem to nie
broń zabija tylko człowiek a z braku broni może się szaleniec posłużyć
innymi narzędziami- ot choćby wjechać samochodem na przystanek pełen
ludzi.
J-23

Data: 2010-10-26 11:16:49
Autor: u2
W dniu 2010-10-25 17:59, Hans Kloss pisze:
On 25 Paź, 16:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Zauważ jednak jakimi maszynami tam jeżdżą, jak jest tam kultura jazdy i
jakie są tam drogi.

 > A gdzie są gorsze ?
Rumunia, Bułgaria, Grecja- to wiem na pewno bom był i widział.

W Grecji nie byłem, ale Rumunia i Bułgaria nie są pełnoprawnymi członami UE.

[...]

Piła spalinowa ? Ściemniasz. Każdy młodzieniaszek, który pogrywa w c-s
wie, że piły spalinowej używają wariaci grający w dooma :)

Data: 2010-10-26 11:21:12
Autor: Panslavista
SLD chce całkowitego zakazu posiadania broni
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4cc69c8c$0$22794$65785112news.neostrada.pl...

    Na temat dróg w Izraelu-BIS - moje ciotki będąc w Polsce nie mogły nachwalić się polskich dróg na wsiach, że asfalt, że równe i opowiadały, że tam tylko drogi stanowe są dobre, a na wsiach zaledwie ujeżdżone drogi gruntowe.
     Cudze chwalicie - swego nie znacie.

Data: 2010-10-26 11:23:00
Autor: u2
W dniu 2010-10-26 11:21, Panslavista pisze:

[...]

Izrael nie należy do UE. Ba, nawet nie jest to Europa. Nie wiem czym się
tak podniecasz :)

Data: 2010-10-26 11:48:32
Autor: Panslavista

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4cc69dff$0$22794$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Qrde, ćwok jesteś, mnie GWno obchodzi Izrael, pisałem o Izraelu-BIS czyli o Usiech.

Data: 2010-10-26 11:50:41
Autor: u2
W dniu 2010-10-26 11:48, Panslavista pisze:
Izrael nie należy do UE. Ba, nawet nie jest to Europa. Nie wiem czym się
> tak podniecasz :)
Qrde, ćwok jesteś, mnie GWno obchodzi Izrael, pisałem o Izraelu-BIS czyli o Usiech.

A co mnie hameryka obchodzi ? To nie UE, ani nawet Europa. Nie rozumiem
dlaczego tak się podniecasz :)

Data: 2010-10-26 11:55:23
Autor: Panslavista

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4cc6a47c$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
Usiech.

A co mnie hameryka obchodzi ? To nie UE, ani nawet Europa. Nie rozumiem

Bo Polska to Izrael-CIS, niestety...

Data: 2010-10-26 12:01:25
Autor: u2
W dniu 2010-10-26 11:55, Panslavista pisze:
A co mnie hameryka obchodzi ? To nie UE, ani nawet Europa. Nie rozumiem
> dlaczego tak siĂŞ podniecasz :)
Bo Polska to Izrael-CIS, niestety...

I to ciebie tak smuci ? Obecnie udaje, że rządzi Pan Premier Tusk, nie
można wszystkiego zwalać na Żydów :)

Data: 2010-10-25 15:52:34
Autor: cirrus
[...]

A zostanie ktoś żywy w tej Polsce?

--
stevep

Data: 2010-10-25 07:07:08
Autor: Hans Kloss
On 25 Paź, 14:52, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:

A zostanie ktoś żywy w tej Polsce?
 Argument prawdziwego kretyna ;). A na jakiej podstawie sądzisz bucu
że KTOKOLWIEK zginie??
J-23

Data: 2010-10-25 16:12:21
Autor: cyc
[...]

Blad !! .
Ludzie podpuszczani przez PiS i Rydzyka powystrzelaliby sie w bratobojczej wojnie . I bez broni ogolnodostepnej jestesmy na jednym z pierwszych miejsc w rankingu dokonywanych zbrodni na 1000 mieszkancow . Wiesz co byloby gdyby szalency z Krakowskiego Przedmiescia mieli mozliwosc strzelania do swoich " przesladowcow " nie pozwalajacych im postawic "krzyza " tam gdzie chca ? . Widziales te opetane oczy oblakancow ? . One bez Kalasznikowa wyprulyby ci flaki samym wzrokiem gdyby mogly .

cyc

Data: 2010-10-25 21:47:17
Autor: boukun

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ia4385$tiv$1news.onet.pl...

[...]

Głupoty gadasz... W USA też są demonstracje i pikiety i nikt uzbrojony na nie nie przychodzi. A pojedynki nigdy nie wiadomo jak się zakończą, kto szybciej wyciągnie broń...
KIażdej rodzinie kałasznikowa i będzie porządek w Polsce...

boukun

Data: 2010-10-25 13:40:52
Autor: Hans Kloss
SLD chce całkowitego zakazu posiadania broni
On 25 Paź, 21:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
..
Każdej rodzinie kałasznikowa i będzie porządek w Polsce...

 Dobrze piszesz bekon, nieliczni szaleńcy-pojedynkowicze wyginęliby
wciągu miesiąca a pozostaliby normalni ludzie którzy
zarówno z bronią jak i z samochodem potrafią się obchodzić w sposób
odpowiedzialny.
A jacy grzeczni zrobiliby się ci którzy nami rządzą, a jacy mili
zrobiliby się urzędnicy i policjanci.....pomarzyć piękna rzecz.
Bo ta hołota nie po to  rozbrajała Polaków w 45 żeby teraz rezygnować
z tej wielkiej zdobyczy socjalizmu jaką jest stado bezbronnych
niewolników.
J-23

Data: 2010-10-26 08:14:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-25 22:40, Hans Kloss pisze:

Bo ta hołota nie po to  rozbrajała Polaków w 45 żeby teraz rezygnować
z tej wielkiej zdobyczy socjalizmu jaką jest stado bezbronnych
niewolników.
J-23

No inaczej się nie dało - po 45 ta hołota na usługach jaśnie panów, zwana reakcyjnym podziemiem mordowała i rabowała na potęgę. Tak że rozbrojenie było koniecznością.

Data: 2010-10-26 09:27:26
Autor: Chiron
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ty naprawdę w to wierzysz? Chyba tak, prawda?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Data: 2010-10-26 15:04:33
Autor: cirrus
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:ia5vsq$j49$1news.task.gda.pl...
[...]

Naprawdę, dobrze że nie jest taki agresywny jak Ryszard C.

--
stevep

Data: 2010-10-26 21:23:16
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-26 09:27, Chiron pisze:
[...]

W ocenie faktów moja wiara bądź jej brak nie ma najmniejszego znaczenia. Oczywiście nie mam tu na myśli wszystkich grup podziemia. Niektórzy  zaszyli się w lasach i faktycznie bronili swojego życia.

Data: 2010-10-27 09:28:42
Autor: Chiron
SLD chce całkowitego zakazu posiadania broni
Oni_bronili_Polski_niepodległej. Przed sowietami. Często- wiedzieli, że zginą.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia79t3$95u$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2010-10-25 23:15:25
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc54b29$0$27040$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tylko Rzydy, byle KGB i bandziory rzydowskie z SLD=PZPR=SB=KGB=MO=GRU=SYF=HITLER=RZYD mogom miec bronie w pokurwionej debilnej Polsce, gdzie nawet krul wspulpracuje z komunistami
Polakom pozostaje sie bornic przed nimi
ale bez_broni czyli jak bezbronne owieczki
Tfu!

SLD chce całkowitego zakazu posiadania broni