SLD gra trupami

Data: 2010-08-02 05:52:37
Autor: Pistacjusz
SLD gra trupami
http://www.pardon.pl/artykul/12128/wdowiec_smolenski_obrzydza_mnie_to_co_robi_kaczynski

Panu Deresz nie podobają się pytania JK do prokuratury. Przypomnę, że
Panu Deresz nie podobały się też pytania zadawane przez pełnomocników
innych rodzin. Za to bardzo mu się podobała prokuratura która ni miała
rodzinom nic do powiedzenia.

Data: 2010-08-02 15:00:03
Autor: Marek Czaplicki
SLD gra trupami
Pistacjusz pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

pan Deresz ma po prostu inne zdanie. nie widać, że "SLD gra trupami"
,-- -- [  ]
| Ale są też inne rodziny. Te, których nikt dotąd nie pytał o zdanie, bo
można było przewidzieć, że ich zdanie nie będzie szczególnie
kontrowersyjne. Oni też przeżywają najgorsze chwile swojego życia. Oni też
muszą słuchać nawalanki polityków nad trumnami ich bliskich.
`-- --
pan Deresz cały czas zachowuje szacunek dla pana Jarosława Kaczyńskiego
,-- -- [  ]
| Z wielkim niepokojem obserwuję to, co się dzieje w polityce. Stanowisko
pana Macierewicza, pana Jarosława Kaczyńskiego napawa mnie obrzydzeniem.
Uważam pana Kaczyńskiego za bardzo dobrego polityka, ale dziś wydaje mi się
całkowicie zagubiony, nie panuje nad sobą. Być może jest to wynik
| tej tragedii...
`-- --
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-02 15:19:29
Autor: jadrys
SLD gra trupami
  W dniu 2010-08-02 14:52, Pistacjusz pisze:
[...]

Panu D. najlepiej szło rozbijanie się po Warszawie służbowymi autami żony.. i taranowanie cyklistów.

Data: 2010-08-02 15:34:12
Autor: konserwator
SLD gra trupami - ale to w przypadku SLD normalka...

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:e6c2c42c-1fef-4f4e-8e5c-504c64b74aedp11g2000prf.googlegroups.com...
[...]

ale to normalne...ze graja trupami...
juz nie bede sie cofal poza 89 rok ale wystarczy przypomniec trupa samobojczyni sp. Blidy ktorym od lat SLD gra...
Oni wogole lubieja trupy... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-08-03 09:46:52
Autor: Zahir
SLD gra trupami

[...]

A tobie co się znów nie podoba? Powszechnie wiadomo, że zespół Antosia to zwykła burda.
Normali i rozsądni ludzie nie chcą brać w tej farsie udziału!

--

Zahir

SLD gra trupami