SLD i PIS razem w wyborach prezydenckich?

Data: 2010-04-11 23:54:54
Autor: Lorn
SLD i PIS razem w wyborach prezydenckich?
Tomy M. pisze:
To jedyne rozsądne rozwiązanie aby uratować Polskę.
Weźcie to pod uwagę i wystawcie Dutkiewicza.
Polacy chcą kogoś świeżego nie splugawionego polityką.

Jak dotąd opluwacie każdego od rana... Pisz za siebie, a Polaków pozostw w żałobie.

Komorowski to najgorszy możliwy kandydat, wcześniej zagłosuję
na Kononowicza niĹź na tego ...

Stawiając pomnik dziadkowi poznałem Kononowicza, mam nawet jego 'autograf' na fakturze... Prześlę tobie za free jeśli jest twoim kandydatem...

Data: 2010-04-12 00:03:24
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hpth5k$sj4$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tomy M. pisze:
[...]

na Kononowicza niż na tego ...

Stawiając pomnik dziadkowi poznałem Kononowicza, mam nawet jego 'autograf' na fakturze... Prześlę tobie za free jeśli jest twoim kandydatem...
-- -- -- -- -- --
lorn ty sie tak nie spiesz bo jak tusk wybierze ci Kiepskiego to bedziesz mial jeszcze lepszego kandydata niz Komorowski
awe

Data: 2010-04-12 00:12:49
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
[...]

Wróć po rozum tam, gdzie go zgubiłeś.

Data: 2010-04-12 18:39:35
Autor: awe

Tomy M. pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
myslisz ze kazdemu mozna wytrzasnac go tak jak tobie? co tam teraz masz? wate?
awe

Data: 2010-04-12 00:05:50
Autor: Tomy M.
[...]

Koledze Komorowskiemu, Miecugowowi(?), i reszcie to powiedz.

Stawiając pomnik dziadkowi poznałem Kononowicza, mam nawet jego 'autograf' na fakturze... Prześlę tobie za free jeśli jest twoim kandydatem...

Jest odnośnikiem, ale gwarantuje że wielokrotnie lepszym kandydatem
od cwaniaka Komorowskiego.
Autograf Konnowicza sobie w biurze partii zawieście.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 00:11:54
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
[...]

Piszę tobie i tobie podobnym.

[...]

Nie jest moim kandydatem... Mogę odstąpić.

SLD i PIS razem w wyborach prezydenckich?