SLD ma już jakieś poniżej 4 % liczac tych niegłosujących

Data: 2011-11-23 13:24:30
Autor: paralamentarzista
SLD ma już jakieś poniżej 4 % liczac tych niegłosujących
co zrobić , żeby tamci , którzy nie poszli na wybory (snując byc może nawet najczarniejsze scenariusze jak druga partia kobiet) ,
by nie zagłosowali na PiS i inne istniejące ugrupowania przynajmniej większe ?

To by oznaczalo zepchnięcie eseldowców do granicy mniejszej od 3 procent
i pozbawienia pieniążków z państwa.

Data: 2011-11-23 13:27:31
Autor: cudoziemiec
SLD ma już jakieś poniżej 4 % liczac tych niegłosujących

Może jakieś schroniska społeczne uzależnień od polityki jednej barwy albo powszechną opieke terapeutyczną .

Data: 2011-11-23 13:30:04
Autor: cudoziemiec
SLD ma już jakieś poniżej 4 % liczac tych niegłosujących
I bez zartów, kościoły powinny ich przyjac i dać strudzonym możliwość nawracania się naprzykład

Data: 2011-11-23 13:44:15
Autor: paralamentarzista
SLD ma już jakieś poniżej 4 % liczac tych niegłosujących
Oprócz klasztorów powinno być coś świeckiego, jakaś telewizja, pismo.

Data: 2011-11-23 18:58:49
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Wed, 23 Nov 2011 13:44:15 +0000 (UTC), paralamentarzista napisał(a):

Oprócz klasztorów powinno być coś świeckiego, jakaś telewizja, pismo.

Chcesz powiedzieć, że w naszym kraju są same klasztory pełne zdzieciniałych
staruszków, którzy w młodości molestowali nieletnich? Czy chcesz
powiedzieć, że w naszym kraju wszystkie kanały TV są religijne? Czy chcesz
powiedzieć, że wq naszym kraju wszystkie gazety wydaje jakiś Rydzyk? Mam w
głębokim niepoważaniu katabasów ale nie cierpię kiedy ktoś wypisuje durnoty
tylko po to by zabłysnąc pod koloejną ksywką. --
Wysłany 2011-11-23 18:56:07.

Data: 2011-11-24 09:02:41
Autor: versa
Kubus Puchatek <kubus.puchatek@chata.org> napisał(a):
> [...]

głębokim niepoważaniu katabasów ale nie cierpię kiedy ktoś wypisuje durnoty
tylko po to by zabłysnąc pod koloejną ksywką.

O TAK TAk Tak tak  --

Data: 2011-11-24 14:42:25
Autor: stevep
Dnia 24-11-2011 o 10:02:41  versa <vversa@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

głębokim niepoważaniu katabasów ale nie cierpię kiedy ktoś wypisuje  durnoty
tylko po to by zabłysnąc pod koloejną ksywką.

O TAK TAk Tak tak

To ktora to wersja twojej ksywki?

--
stevep

Data: 2011-11-25 14:33:38
Autor: Daniel Kamiński
SLD ma już jakieś poniżej 4 % liczac tych niegłosujących
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
To ktora to

wpółdo właśnie mineła

--

SLD ma już jakieś poniżej 4 % liczac tych niegłosujących