SLD niech spoczywa w spokoju

Data: 2015-05-11 10:56:36
Autor: Trefniś
SLD niech spoczywa w spokoju
Dziękujemy, Pani Ogórek!
Nareszcie...

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 03:04:22
Autor: kogutek444
SLD niech spoczywa w spokoju
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 10:57:19 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
Dziękujemy, Pani Ogórek!
Nareszcie...

-- Trefniś

Kolejny frajer pompka. SLD samo się zwija ze swoimi interesami. Gwarantem udanego zakończenia działalności pod tytułem " okrągłostolowcy kradną Polskę" miała być prezydentura dotychczasowego prezydenta. Złodzieje potrzebują kilka lat na posprzątanie po sobie. I się przez Kukiza wszystko spierdoliło. Pan telewizor złotousty informuje w tej chwili że obecny prezydent chce zarządzić referendum bo mu się wydaje że ludzie tego chcą. Jednego możemy być pewni. Nikt nam nie da tyle co teraz nam obieca pan Komorowski.

Data: 2015-05-11 12:18:05
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 12:04 <kogutek444@gmail.com> pisze:

[...]

Koguciku - nie rozumiesz mojego przekazu?
Podziękowanie za przyspieszenie zejścia pogrobowców Stalina i Breżniewa to  frajerstwo?

Reszta Twojej wypowiedzi tego nie udowadnia, choć trudno odmówić jej  pozorów słuszności.
Pozorów, bo ciągle zakładasz, że nie masz wpływu na nic.
A może jednak?

Czy to nie kogucik był zapatrzony w cycki Ogórkowej?
:)

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 06:53:49
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 12:18:09 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Pozorów, bo ciągle zakładasz, że nie masz wpływu na nic.
A może jednak?

Czy to nie kogucik był zapatrzony w cycki Ogórkowej?

A co to dla społeczeństwa za satysfakcja jak pogrobowcy okrągłego stołu nie zostaną rozliczeni tylko tak sobie odejdą. I za zajebane polakom pieniądze w dobrobycie na jakiś spokojnych wyspach, w luksusie do końca swojego życia będą żyli. A jak wykitują to dla ich rodzin zostanie tyle że pracować będą z nudów. Dlatego z możliwych życzeń ja im wszystkim życzę raka trzustki.

Data: 2015-05-11 16:09:32
Autor: Trefniś
SLD niech spoczywa w spokoju
W dniu .05.2015 o 15:53 <kogutek444@gmail.com> pisze:

(...)
[...]

Zaraz zaraz...
Zaatakowałeś mnie za to, że podziękowałem p. Ogórek za być może  przyspieszenie zejścia ze sceny SLD.

Kiedy SLD już nie będzie w parlamencie, może uda się ich rozliczyć. Bo na  razie to _oni_ rozdają karty.

To dlatego Kogutki _nigdy_ nie osiągają swoich celów. Bo nawet  sprzyjających im nazwą "frajer-pompka" jak mnie.
A ja jestem _zaledwie_ bardziej zorientowany w polskiej rzeczywistości..
Najpierw zejście ze sceny politycznej SLD, później ew. rozliczenia..

I _kto_ tu jest frajer pompka? Nie kogucik przypadkiem?

EOT z kogucikiem (jeśli w ogóle wiesz, co to oznacza)

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 07:52:28
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 16:10:22 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

I _kto_ tu jest frajer pompka? Nie kogucik przypadkiem?

EOT z kogucikiem (jeśli w ogóle wiesz, co to oznacza)

Jak nikogo nie zabili to po pięciu latach się przedawnia. Kogo i z czego rozliczysz jak upłynęło 10,20,25 lat? Wszystkie ślady jeśli by były są pozacierane. Teraz można ich rozliczyć jak by ich ktoś złapał że baton w sklepie któryś ukradł. Okrągłostołowsy teraz potrzebują prezydenta z ich układu. Potrzebują przez najbliższe 5 lat wygładzić to co teraz jest zatarte. Zapewne do głowy ci nie przychodzi że mafia okrągłostołowa zabije każdego kto stanie im na drodze. Przyznasz że w Polsce parę ważnych lub znanych osób w dziwny sposób się przeniosło do bozi. Byli i tacy co popełnili przestępstwa i byli powiązani z mafią i włos im z głowy nie spadł. Jak by Rywin powiedział na czyje zlecenie był listonoszem to też by od dawna kwiatki wąchał od spodu. Nie powiedział, za niesubordynację odsiedział swoje w pierdli i teraz opala się w jakimś ciekawym i spokojnym miejscu na Ziemi.

Data: 2015-05-11 18:46:50
Autor: Trefniś
SLD niech spoczywa w spokoju
W dniu .05.2015 o 16:52 <kogutek444@gmail.com> pisze:

(...)
Jak nikogo nie zabili to po pięciu latach się przedawnia. Kogo i z czego  rozliczysz jak upłynęło 10,20,25 lat?
(...)

Te, "frajer-pompka" - to przecież Ty chcesz rozliczać posłów i senatorów z  immunitetem.
Ja zaledwie doceniam fakt, że dzięki cyckom Ogórek (którymi seksistowsko  Miller chciał przesłonić grzeszki swoje i partii) SLD powoli zwija  sztandar.

BTW najpierw zejście SLD, później utrata immunitetów, później rozliczanie  przez frajerów-pompki! Wiara w inną kolejność jest dowodem na niedorozwój  umysłowy. Dla takich jednak wolałbym EOT, ale oni nawet _tego_ nie  rozumieją i kogutek dalej będzie się produkował...
Ech, biedna ta Polska...

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 10:17:53
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 18:46:55 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

BTW najpierw zejście SLD, później utrata immunitetów, później rozliczanie  przez frajerów-pompki! Wiara w inną kolejność jest dowodem na niedorozwój  umysłowy. Dla takich jednak wolałbym EOT, ale oni nawet _tego_ nie  rozumieją i kogutek dalej będzie się produkował...

Nie chcę nikogo rozliczać bo się nie da. Jeśli w dziewięćdziesiątym 50 tysięcy winnych zapaści kraju nie zostało powieszonych tylko w bonusie dostało to co z majątku narodowego miało wartość większą niż wesz. To żadne rozliczenia nie miały i nie mają sensu..

Data: 2015-05-11 20:17:12
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 19:17 <kogutek444@gmail.com> pisze:

[...]

To po co się produkujesz i obrażasz tych, których cieszy wizja zejścia  pogrobowców Stalina ze sceny?

Ja akurat mam to głęboko z tyłu, a "dyskusję" podjąłem tylko po to, żeby  wreszcie zrozumieli niektórzy: "wrogowie moich wrogów są moimi  przyjaciółmi".

Nie warto atakować wszystkich wokół, bo mogą się przydać!
BTW - kiedyś mógłbym poprzeć Cię w jakiejś dyskusji. Ale nazwałeś mnie  frajer-pompką i jesteś dość upierdliwy (nie reagujesz na prośbę EOT). To  zostawię Cię - i tak polegniesz!

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 11:25:26
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 20:17:58 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

BTW - kiedyś mógłbym poprzeć Cię w jakiejś dyskusji. Ale nazwałeś mnie  frajer-pompką i jesteś dość upierdliwy (nie reagujesz na prośbę EOT). To  zostawię Cię - i tak polegniesz!

Dobrze wiedzieć że jesteś prawdziwym Polakiem bo zachowujesz się jak prawdziwy Polak. Mógłbyś mnie poprzeć w dyskusji w której będę miał rację ale wrodzona nienawiść i głupota Ci na to nie pozwoli bo użyłem w stosunku do Ciebie określenia frajer pompka. Pierdolę takich jak Ty. Możesz mnie nie popierać. Z 20 lat daję sam radę w dyskusjach z debilami.

Data: 2015-05-11 21:14:57
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 20:25 <kogutek444@gmail.com> pisze:

[...]

Dlatego mi z Tobą nie po drodze, co jak komu mądremu od dłuższego czasu  probuję wyłuszczyć...
Poprę _każdego_ mającego rację - ale nigdy nie będę popierał żadnego  debila w dyskusji.
EOT - co bezproduktywne, bo kogucik rozpaczliwie chce porozmawiać dla  odmiany z kimś, kto z innej gliny.

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 13:22:07
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 21:15:03 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

EOT - co bezproduktywne, bo kogucik rozpaczliwie chce porozmawiać dla  odmiany z kimś, kto z innej gliny.

Teraz po spełnieniu swojego obywatelskiego obowiązku możesz udać się na bambus w celu prostowania bananów.

Data: 2015-05-11 22:49:56
Autor: Trefniś
SLD niech spoczywa w spokoju
W dniu .05.2015 o 22:22 <kogutek444@gmail.com> pisze:

(...)
EOT - co bezproduktywne, bo kogucik rozpaczliwie chce porozmawiać dla
odmiany z kimś, kto z innej gliny.

Teraz po spełnieniu swojego obywatelskiego obowiązku możesz udać się na  bambus w celu prostowania bananów.

Wręcz przeciwnie - mam wiele empatii i w ramach wolontariatu chętnie  umożliwię Ci dyskusję z kimś innym po 20 latach Twoich złych doświadczeń.  Wal śmiało dalej :)

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 16:55:46
Autor: guruzkrzaków
W dniu 2015-05-11 o 12:18, Trefniś pisze:
W dniu .05.2015 o 12:04 <kogutek444@gmail.com> pisze:

W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 10:57:19 UTC+2 użytkownik Trefniś
napisał:
Dziękujemy, Pani Ogórek!
Nareszcie...

--
[...]

Pocieszające, że są jeszcze ludzie, którzy potrafią się cieszyć z sytuacji w jakiej znalazł się nasz kraj.
Łudzisz się, że w SLD został jeszcze ktoś kogo warto rozliczać, oprócz betonowych dziadków? Wszak z tonącego statku okrętu pierwsze uciekają szczury.
Lepiej poszukaj wśród dzisiejszej oligarchii. Ale zawczasu napisz żebyśmy przeczytali zanim skończysz w pobliskim lasku.

Data: 2015-05-11 18:55:44
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 16:55 guruzkrzaków <potwor@heuheu.pl> pisze:

W dniu 2015-05-11 o 12:18, Trefniś pisze:
W dniu .05.2015 o 12:04 <kogutek444@gmail.com> pisze:

W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 10:57:19 UTC+2 użytkownik Trefniś
napisał:
Dziękujemy, Pani Ogórek!

(...)

[...]

Kropla drąży skałę nie siłą, lecz często padając.
Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (w oryginale za Owidiuszem).

Rewolucji z kosami na sztorc spodziewać się nie należy. Póki nie dojdzie  do wojny, małe kroczki są rewolucją.

A w pobliskim lasku kończą tacy jak kogucik "frajer-pompka".
Bo to on liczy na rozliczenia bez oczekiwania na wyjaśnienie sytuacji  prawnej.
A ja jestem niepoprawnym legalistą :)

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 11:42:10
Autor: Patriota
SLD niech spoczywa w spokoju
W dniu 2015-05-11 o 10:56, Trefniś pisze:
Dziękujemy, Pani Ogórek!
Nareszcie...

Nie bądź naiwny, taką kurwę jak SLD nie będzie łatwo dobić.

Data: 2015-05-11 11:52:45
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 11:42 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

W dniu 2015-05-11 o 10:56, Trefniś pisze:
Dziękujemy, Pani Ogórek!
Nareszcie...

Nie bądź naiwny, taką kurwę jak SLD nie będzie łatwo dobić..

Spokojnie, pierwszy krok zrobiony.
Przed wyborami parlamentarnymi sami się rozłożą.
Raz już sztandar wyprowadzali:

https://www.youtube.com/watch?v=sJMq5HFU9ho

Teraz zrobi to Miller?

Polsce wbrew pozorom potrzebna jest partia lewicowa, ale nie taka  skur...iona!

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 11:58:22
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-11 o 11:52, Trefniś pisze:
[...]

Jakoś nie widzę tego kroku, to tylko koniunktura że są trochę zmarginalizowani, ale o prawdziwym dogorywaniu to raczej zapomnijmy.
No i właśnie w tym problem - już kolesie się postarają aby jedyna licząca się lewica to był ktoś od okrągłego stołu, czyli taki ktoś jak Miller i jego kompani..

Data: 2015-05-11 12:13:29
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 11:58 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

[...]

Teraz wyborcy mają głos w parlamentarnych!
Albo SLD dostanie odpowiednią ilość głosów - Volenti non fit iniuria,  chcącemu nie dzieje się krzywda.
Albo potraktują wyborcy SLD jak dr. Ogórek i wyślą na śmietnik..

Pozostaje pytanie - czy w społeczeństwie jest wystarczająca ilość idiotów,  którzy nie widzą możliwości istnienia _innej_ lewicy niż Millera i  pogrobowców Stalina.

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 12:48:22
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-11 o 12:13, Trefniś pisze:

[...]

Obawiam się że nasza scena polityczna rządzi sie trochę innymi prawami. Nie zauważyłeś tego ciągłego balansowania PSLu na krawędzi, jednak przez 25lat ani razu nie znależli sie poza sejmem. Chłopy na nich psioczą jak chyba nikt w Polsce, a jednak ta partyjka cały czas w sejmie. Przypadek czy odpowiedzni zapis (niekoniecznie na papierze) w ustaleniach okrągłostołowych? Myślę że to samo z SLD, i oczywiście nie chodzi tu o nazwę, ale o grupę ludzi... Nie zastanawiało cię też to że żaden odłam partyjny (z jakiej by nie było partii) nie jest w stanie stać się kimś w polityce?

Data: 2015-05-11 13:03:59
Autor: Chiron

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:miq1d9$1km$1speranza.aioe.org...
[...]

Kto KONKRETNIE załatwił nam najwyższe ceny gazu w Unii? Tak, zgadłeś- wystarczy sprawdzić, czyj podpis jest na umoiwie z Gazpromem

--

Chiron

Data: 2015-05-11 15:03:23
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-11 o 13:03, Chiron pisze:

[...]

Oczywiste że ktoś wziął w łapę, gdyby to było na Ukrainie Janukowyczowskiej to złodzieje siedzieliby za kratami. A może Ty sugerujesz że nasze władze  chodzą na pasku Putina, że gdy przyjdzie prikaz z Moskwy to nasze władze go wykonują?
  I zupełnie nie ma się tu co sugerować podpisem pod dokumentem, zasadniczo robi to minister, jednak u nas minister to nie ktoś co sam podejmuje decyzję.

Data: 2015-05-11 15:47:56
Autor: Chiron

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:miq9af$nk3$1speranza.aioe.org...
[...]

Waldemar Pawlak. Pojechał do Putina- i tak cichutko...podpisał coś, nie pamiętał co, nie chciał powiedzieć. A jak się okazało (przez niemieckich dziennikarzy)- było "po herbacie". Było o PSLu Tak, podziękuj- to dzięki niemu płacisz o wiele więcej za gaz niż Niemcy czy inni Francuzi

--

Chiron

Data: 2015-05-11 13:58:02
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 12:48 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

[...]

Zadyma z wyborami samorządowymi spowodowała, że znacznie trudniej  "planować" wyniki wyborów.
Tzw. odłamy okazują się humbugiem (Palikot, ale IMHO takim okaże się też  Kukiz z twarzą zapijaczonego menela i adekwatnym poziomem intelektualnym).  Inne odłamy były pacyfikowane bez udziału wyborców, w ogóle nie miały  koncepcji!

Chłopi zawsze mieli takie ciągoty ("rozdziobią nas kruki i wrony, bo moja  chata z kraja" parafrazując).
PSL to mięso armatnie - zawsze dołączy do wygranych.

Teraz trzeba _koniecznie_ wysłać Millera i lewicę z mentalnością Breżniewa  na zieloną trawkę.
Nie mam poglądów lewicowych (raczej humanistyczne), ale oprócz PO i PiS (i  PSL jako doczepka do wygrywających) potrzebna nam partia prospołeczna.  Kukiz tego nie załatwi - tu już narkotyki
i alkohol mózg ptzeżarły. Nie wystarczy hasło "jestem przeciw" i szkodliwe  hasła w stylu JOW i finansowanie partii poza budżetem.

Skoro już Wam się te cycki Ogórek tak podobają - niech zostanie "twarzą"  nowej lewicy.
Ale już bez Milleropodobnych!

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 15:06:03
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-11 o 13:58, Trefniś pisze:

[...]

Raczej nie ulega wątpliwości że tacy ludzie jak Mikke, Kukiz czy Braun itd. są promowani tylko dla tego aby główni faworyci mogli na ich tle błyszczeć.

Wobec tego kto głosuje na tych PSLowców??

Tu się zgadzam, nie tylko Miller ale całe to SLD powinno być zdelegalizowane, członkowie dostać wyroki z dożywotnim zakazem zajmowania sie działalnoscią polityczną, skurwysyny, już w samej swojej nazwie  oszukują ludzi. Ja w odróżnieniu od Ciebie mal poglądy lewicowe, a więc same cycki p. Ogórek to trochę za mało aby ona mogła mnie i mi podobnych reprezentować.

Data: 2015-05-11 15:59:43
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 15:06 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

[...]

Mikke jest poza wszelkim podejrzeniem - żaden "główny faworyt" nie  wystawiłby takiego "freaka".
To raczej materiał do badań dla psychologów i socjologów - w końcu na  polskiej scenie politycznej najinteligentniejszy z głupców!
Ta głupota przeważa inteligencję - gdyby był do tego mądry, od dawna  wdrażałby swoje pomysły. A nawet miałby szansę na stworzenie nowego bytu,  lepszego być może od tzw. demokracji (albo ją samą uczyniłby strawną i  skuteczną).
A tak - tylko bawi ludzi błyskotliwą nieskutecznością. Lepszy wynik Kukiza  powinien potraktować jak plunięcie w twarz! Być gorszym od takiego  mentalnego menela?

[...]

SLD powinno być "zdelegalizowane" głosami wyborców. Po jakimś czasie,  kiedy skończą się państwowe dotacje dla nich - samo się zdelegalizuje  (wyprowadzi sztandar, być może już bez kamer).

Millera i reszty skazać się pewnie nie da - politycy sami dla siebie  przygotowali odpowiednie zapisy prawa karnego. Ale społeczeństwo może ich  skazać dożywotnio na marginalizację.

Za te cycki przepraszam (także p. Ogórek - taki jej los), ale to właśnie  Miller chciał nimi przesłonić lewicowcom braki samej partii i jej  dotychczasowe "dokonania".
I właśnie _dlatego_ trzeba zrobić miejsce dla _nowej_ partii lewicowej - z  _nowymi_ ludźmi.

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 16:11:41
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mipth5$ms6$1speranza.aioe.org...
W dniu 2015-05-11 o 10:56, Trefniś pisze:
Dziękujemy, Pani Ogórek!
Nareszcie...

Nie bądź naiwny, taką kurwę jak SLD nie będzie łatwo dobić.

Przy twojej pomocy sowiecki pachołku będzie to mozliwe. Co u "anny"? Pochastał się?

MW

Data: 2015-05-11 16:10:54
Autor: MarkWoydak
SLD niech spoczywa w spokoju

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.xygq4mz6mtaby1tncap.home...
Dziękujemy, Pani Ogórek!
Nareszcie...

--

Właściwie masz racje, ślicznotka załatwiła Millera na cacy. Ciekaw jestem czy skónczy jak mężczyzna?

MW

Data: 2015-05-11 21:17:15
Autor: Ikselka
SLD niech spoczywa w spokoju
Dnia Mon, 11 May 2015 10:56:36 +0200, Trefniś napisał(a):

Dziękujemy, Pani Ogórek!
Nareszcie...

Nareszcie. Nie zdążyli przejąć wszystkich zadłużonych szpitali.
--

XL
NIE DAJĘ na WOŚP - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WOŚP, 46

Data: 2015-05-11 21:37:57
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 21:17 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:

Dnia Mon, 11 May 2015 10:56:36 +0200, Trefniś napisał(a):

Dziękujemy, Pani Ogórek!
Nareszcie...

Nareszcie. Nie zdążyli przejąć wszystkich zadłużonych szpitali.

Ikselka _obiecałaś_ mi PLONK na kuchennej!!!

Gdzie Twój honor?

--
Trefniś

SLD niech spoczywa w spokoju