SLD niech spoczywa w spokoju

Data: 2015-05-11 11:42:10
Autor: Patriota
SLD niech spoczywa w spokoju
W dniu 2015-05-11 o 10:56, Trefniś pisze:
Dziękujemy, Pani Ogórek!
Nareszcie...

Nie bądź naiwny, taką kurwę jak SLD nie będzie łatwo dobić.

Data: 2015-05-11 11:52:45
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 11:42 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

W dniu 2015-05-11 o 10:56, Trefniś pisze:
Dziękujemy, Pani Ogórek!
Nareszcie...

Nie bądź naiwny, taką kurwę jak SLD nie będzie łatwo dobić..

Spokojnie, pierwszy krok zrobiony.
Przed wyborami parlamentarnymi sami się rozłożą.
Raz już sztandar wyprowadzali:

https://www.youtube.com/watch?v=sJMq5HFU9ho

Teraz zrobi to Miller?

Polsce wbrew pozorom potrzebna jest partia lewicowa, ale nie taka  skur...iona!

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 11:58:22
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-11 o 11:52, Trefniś pisze:
[...]

Jakoś nie widzę tego kroku, to tylko koniunktura że są trochę zmarginalizowani, ale o prawdziwym dogorywaniu to raczej zapomnijmy.
No i właśnie w tym problem - już kolesie się postarają aby jedyna licząca się lewica to był ktoś od okrągłego stołu, czyli taki ktoś jak Miller i jego kompani..

Data: 2015-05-11 12:13:29
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 11:58 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

[...]

Teraz wyborcy mają głos w parlamentarnych!
Albo SLD dostanie odpowiednią ilość głosów - Volenti non fit iniuria,  chcącemu nie dzieje się krzywda.
Albo potraktują wyborcy SLD jak dr. Ogórek i wyślą na śmietnik..

Pozostaje pytanie - czy w społeczeństwie jest wystarczająca ilość idiotów,  którzy nie widzą możliwości istnienia _innej_ lewicy niż Millera i  pogrobowców Stalina.

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 12:48:22
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-11 o 12:13, Trefniś pisze:

[...]

Obawiam się że nasza scena polityczna rządzi sie trochę innymi prawami. Nie zauważyłeś tego ciągłego balansowania PSLu na krawędzi, jednak przez 25lat ani razu nie znależli sie poza sejmem. Chłopy na nich psioczą jak chyba nikt w Polsce, a jednak ta partyjka cały czas w sejmie. Przypadek czy odpowiedzni zapis (niekoniecznie na papierze) w ustaleniach okrągłostołowych? Myślę że to samo z SLD, i oczywiście nie chodzi tu o nazwę, ale o grupę ludzi... Nie zastanawiało cię też to że żaden odłam partyjny (z jakiej by nie było partii) nie jest w stanie stać się kimś w polityce?

Data: 2015-05-11 13:03:59
Autor: Chiron

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:miq1d9$1km$1speranza.aioe.org...
[...]

Kto KONKRETNIE załatwił nam najwyższe ceny gazu w Unii? Tak, zgadłeś- wystarczy sprawdzić, czyj podpis jest na umoiwie z Gazpromem

--

Chiron

Data: 2015-05-11 15:03:23
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-11 o 13:03, Chiron pisze:

[...]

Oczywiste że ktoś wziął w łapę, gdyby to było na Ukrainie Janukowyczowskiej to złodzieje siedzieliby za kratami. A może Ty sugerujesz że nasze władze  chodzą na pasku Putina, że gdy przyjdzie prikaz z Moskwy to nasze władze go wykonują?
  I zupełnie nie ma się tu co sugerować podpisem pod dokumentem, zasadniczo robi to minister, jednak u nas minister to nie ktoś co sam podejmuje decyzję.

Data: 2015-05-11 15:47:56
Autor: Chiron

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:miq9af$nk3$1speranza.aioe.org...
[...]

Waldemar Pawlak. Pojechał do Putina- i tak cichutko...podpisał coś, nie pamiętał co, nie chciał powiedzieć. A jak się okazało (przez niemieckich dziennikarzy)- było "po herbacie". Było o PSLu Tak, podziękuj- to dzięki niemu płacisz o wiele więcej za gaz niż Niemcy czy inni Francuzi

--

Chiron

Data: 2015-05-11 13:58:02
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 12:48 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

[...]

Zadyma z wyborami samorządowymi spowodowała, że znacznie trudniej  "planować" wyniki wyborów.
Tzw. odłamy okazują się humbugiem (Palikot, ale IMHO takim okaże się też  Kukiz z twarzą zapijaczonego menela i adekwatnym poziomem intelektualnym).  Inne odłamy były pacyfikowane bez udziału wyborców, w ogóle nie miały  koncepcji!

Chłopi zawsze mieli takie ciągoty ("rozdziobią nas kruki i wrony, bo moja  chata z kraja" parafrazując).
PSL to mięso armatnie - zawsze dołączy do wygranych.

Teraz trzeba _koniecznie_ wysłać Millera i lewicę z mentalnością Breżniewa  na zieloną trawkę.
Nie mam poglądów lewicowych (raczej humanistyczne), ale oprócz PO i PiS (i  PSL jako doczepka do wygrywających) potrzebna nam partia prospołeczna.  Kukiz tego nie załatwi - tu już narkotyki
i alkohol mózg ptzeżarły. Nie wystarczy hasło "jestem przeciw" i szkodliwe  hasła w stylu JOW i finansowanie partii poza budżetem.

Skoro już Wam się te cycki Ogórek tak podobają - niech zostanie "twarzą"  nowej lewicy.
Ale już bez Milleropodobnych!

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 15:06:03
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-11 o 13:58, Trefniś pisze:

[...]

Raczej nie ulega wątpliwości że tacy ludzie jak Mikke, Kukiz czy Braun itd. są promowani tylko dla tego aby główni faworyci mogli na ich tle błyszczeć.

Wobec tego kto głosuje na tych PSLowców??

Tu się zgadzam, nie tylko Miller ale całe to SLD powinno być zdelegalizowane, członkowie dostać wyroki z dożywotnim zakazem zajmowania sie działalnoscią polityczną, skurwysyny, już w samej swojej nazwie  oszukują ludzi. Ja w odróżnieniu od Ciebie mal poglądy lewicowe, a więc same cycki p. Ogórek to trochę za mało aby ona mogła mnie i mi podobnych reprezentować.

Data: 2015-05-11 15:59:43
Autor: Trefniś
W dniu .05.2015 o 15:06 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

W dniu 2015-05-11 o 13:58, Trefniś pisze:

(...)
[...]

Mikke jest poza wszelkim podejrzeniem - żaden "główny faworyt" nie  wystawiłby takiego "freaka".
To raczej materiał do badań dla psychologów i socjologów - w końcu na  polskiej scenie politycznej najinteligentniejszy z głupców!
Ta głupota przeważa inteligencję - gdyby był do tego mądry, od dawna  wdrażałby swoje pomysły. A nawet miałby szansę na stworzenie nowego bytu,  lepszego być może od tzw. demokracji (albo ją samą uczyniłby strawną i  skuteczną).
A tak - tylko bawi ludzi błyskotliwą nieskutecznością. Lepszy wynik Kukiza  powinien potraktować jak plunięcie w twarz! Być gorszym od takiego  mentalnego menela?

[...]

SLD powinno być "zdelegalizowane" głosami wyborców. Po jakimś czasie,  kiedy skończą się państwowe dotacje dla nich - samo się zdelegalizuje  (wyprowadzi sztandar, być może już bez kamer).

Millera i reszty skazać się pewnie nie da - politycy sami dla siebie  przygotowali odpowiednie zapisy prawa karnego. Ale społeczeństwo może ich  skazać dożywotnio na marginalizację.

Za te cycki przepraszam (także p. Ogórek - taki jej los), ale to właśnie  Miller chciał nimi przesłonić lewicowcom braki samej partii i jej  dotychczasowe "dokonania".
I właśnie _dlatego_ trzeba zrobić miejsce dla _nowej_ partii lewicowej - z  _nowymi_ ludźmi.

--
Trefniś

Data: 2015-05-11 16:11:41
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mipth5$ms6$1speranza.aioe.org...
W dniu 2015-05-11 o 10:56, Trefniś pisze:
Dziękujemy, Pani Ogórek!
Nareszcie...

Nie bądź naiwny, taką kurwę jak SLD nie będzie łatwo dobić.

Przy twojej pomocy sowiecki pachołku będzie to mozliwe. Co u "anny"? Pochastał się?

MW

SLD niech spoczywa w spokoju