SLD przegoni PiS? Zaskakujący sondaż

Data: 2010-09-10 21:56:41
Autor: Bogdan Idzikowski
SLD przegoni PiS? Zaskakujący sondaż
Pozycja Platformy Obywatelskiej wydaje się niezagrożona. Tak przynajmniej wynika z sondażu TNS OBOP, przeprowadzonego na zlecenie programu "Forum" w TVP Info. Ale najciekawsze jest to, że drugie miejsce nie jest już tak oczywiste.

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w najbliższą niedzielę, PO zdobyłaby 52 proc. poparcia, PiS - 25 proc., a SLD - 20 proc.; poza Sejmem znalazłoby się PSL (2 proc.) - wynika z opublikowanego w piątek sondażu TNS OBOP dla TVP Info.

Oznacza to, że notowania PO wzrosły od poprzedniego sondażu - z 22 kwietnia - o 5 pkt. proc.; PiS spadły o 11 pkt. proc. Z kolei wynik SLD jest wyższy o siedem pkt. proc. niż w poprzednim badaniu. PSL straciło jeden pkt proc.

TNS OBOP przeprowadził sondaż metodą telefoniczną w czwartek, 9 września, na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie 1000 dorosłych osób. O preferencje partyjne spytano 601 osób.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/301541,sld-przegoni-pis-zaskakujacy-sondaz.html

Jaruś nie rób żadnych przerw. Orbituj jak dotychczas.

Data: 2010-09-10 22:07:38
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c8a8d79$1news.home.net.pl...
[...]

Jareczek szykuje się do wielkiego jesiennego "odlotu" do ciepłego kraju paranoicznych urojeń i wizji w którym będzie Orłem królującym nad drobiem wszelakim ;)

Zennon

Data: 2010-09-10 13:23:57
Autor: magdaverakosiorek
On Sep 10, 3:07 pm, "Eulalia Browarek" <tys...@browal.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> napisał w wiadomościnews:4c8a8d79$1news.home.net.pl...

> [...]

Jareczek szykuje się do wielkiego jesiennego "odlotu" do ciepłego kraju
paranoicznych urojeń i wizji w którym będzie Orłem królującym nad drobiem

Zennon- Hide quoted text -

Ale głupole, wierzą w sondaże, ha, ha, ha...
Sondaże przewidywały że wygra rusek Komorowski a wygrał Jarosław
Kaczyński, co prawda moralnie ale wygrał.
Dni uzurpatora sa policzone.

magdavera

Data: 2010-09-11 12:29:35
Autor: =heÂŽsk=
SLD przegoni PiS? ZaskakujÂący sondaĹź
On Fri, 10 Sep 2010 22:07:38 +0200, "Eulalia Browarek"
<tyskie@browal.pl> wrote:
 [...]

Jareczek szykuje się do wielkiego jesiennego "odlotu" do ciepłego kraju paranoicznych urojeń i wizji w którym będzie Orłem królującym nad drobiem wszelakim ;)

 tak calkiem powaznie - obawiam sie, ze prezes pis jest ciezko chory.
 objawy sa typowe dla schizofrenika. patrz: http://miniurl.pl/schiza  a byc moze i http://miniurl.pl/alzheimer_2. to nie sa zarty. ostatnie
 zachowania prezesa pokazuja, ze sprawa jest powazna. wyrzuca z partii
 swoja goraca zwolenniczke, mianuje ambasadorem wszystkich ambasadorow
 fotyge, twierdzi, ze komorowski nie jest prezydentem. tragedia !

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-11 05:11:58
Autor: magdaverakosiorek
SLD przegoni PiS? ZaskakujÂący sondaĹź

 [...]

--

Czytałam, czytałam. NIE JEST CHORY bo symptomem pierwszego stadium:

".....są specyficzne zaburzenia pamięci operacyjnej. Polegają one na
trudnościach w zapamiętywaniu nowej informacji. Patologiczna
nietrwałość śladu pamięciowego przyspiesza zapominanie, powoduje
niemożność przypomnienia informacji."

Nasz kochany Pan Prezes jest bardzo pamiętliwy, powiedziała bym aż za
bardzo. Niech tylko ktoś coś powie na NIE Prezes zapamiętuje i karze
np: sprawa Jakubiak.

A więc to na pewno nawet nie jest pierwsze stadium.

magdavera

Data: 2010-09-11 13:14:43
Autor: Bogdan Idzikowski
SLD przegoni PiS? Zaskakuj?cy sondaż

Użytkownik "=heRsk=" <UE_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:5plm861nklspqef06vt2qhj1gm0deheq7t4ax.com...
On Fri, 10 Sep 2010 22:07:38 +0200, "Eulalia Browarek"
<tyskie@browal.pl> wrote:
[...]

[...]

No nie, wczoraj wieczorem na własne uszy słyszałem, że (chyba pierwszy raz) "prezydent Komorowski" może coś tam zrobić (wieczorem na placu przed pałacem namiestnikowskim).

Data: 2010-09-10 23:24:40
Autor: 954
[...]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mistrzostwo swiata ;-) Te 399 to co ?

Data: 2010-09-10 23:25:55
Autor: Grzegorz Z.
SLD przegoni PiS? Zaskakujący sondaż
Partia! Jarek! Partia! Jarek! Partia! Jarek! --
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-11 00:18:44
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:156jebfugbgqv$.xsge4etp4ubj.dlg40tude.net...
Partia! Jarek! Partia! Jarek! Partia! Jarek!

--
Panowie, ta SLD 20%, gowno na nich zaglosuje. Nie wiecej niz 15%, a poza tym ich elektorat glosowal na PO, to powinno PO zmalec
awe

Data: 2010-09-11 01:11:59
Autor: Kostek Wycirowski
SLD przegoni PiS? Zaskakujący sondaż

"awe" <

Panowie, ta SLD 20%, gowno na nich zaglosuje. Nie wiecej niz 15%, a poza tym ich elektorat glosowal na PO, to powinno PO zmalec
awe
No, dalej, awuś, dalej. Jeszcze trochę proroctw? Jarusia byłeś pewny na 100%. Jak będziesz tak dalej przepowiadał, to znowu będziemy mieli 1 sekretarza.

Data: 2010-09-11 09:08:22
Autor: awe
SLD przegoni PiS? Zaskakujący sondaż

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i6ee06$ml7$1news01.versatel.de...

"awe" <

[...]
-- -- -- -- --
pomylilem sie o 3%, kiedy wasze sondaze nie dawaly mu szans na wygrana, wiec o co ci chodzi kurwo?
awe

Data: 2010-09-11 11:10:53
Autor: Kostek Wycirowski
SLD przegoni PiS? Zaskakujący sondaż

"awe"
pomylilem sie o 3%, kiedy wasze sondaze nie dawaly mu szans na wygrana, wiec o co ci chodzi kurwo?
awe
Ty jesteś jednak głupszy niż się wydawało. Jak na pociąg się spóźnisz o 3 minuty, to też uważasz, że to lepiej niż jakbyś przyszedł 10 minut za wcześnie? Popatrz kretynie co ty wypisujesz.
O to mi  chodzi, alfonsie, że przegrał. I jakich głupot byś nie wypisywał to PRZEGRAŁ! I nadal jest małym, złośliwym, głupim i ksenofobicznym kurduplem.

Data: 2010-09-11 13:39:38
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i6fh34$6oj$1news01.versatel.de...

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- --
ale przegrac 20-30% to nie to samo co 3% - to praktycznie miesci sie w zakresie bledu statystycznego. poza tym spoleczenstwo nie bylo dobrze poinformowane.
awe

Data: 2010-09-11 16:40:12
Autor: Kostek Wycirowski
[...]

Idioto, czy ty naprawdę jesteś głupszy od pierwotniaka? 1 minuta spóźnienia też się mieści w granicach błędu statystycznego. I czy to jest w stanie umieścić cie w tym pociagu?  Nawet jakby przegrał jednym promilem to PRZEGRAŁ. A procentów nabił ( i ty dobrze  tym wiesz) kłamiąc i oszukując, jak to on się zmienił, jaki jest dobry i kochany. I włażąc w dupę bez mydła komuchom, których tak podobno nie lubicie w waszym kaszankowym klubie.

Jak się ma takiego idola, to nie dziw, że się jest takim durniem, awusiu...

Data: 2010-09-11 17:03:52
Autor: cyc
SLD przegoni PiS? Zaskakujący sondaż

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i6g4ck$fr2$1news01.versatel.de...

.............<

Jak się ma takiego idola, to nie dziw, że się jest takim durniem, awusiu...

Postawilbym sprawe calkiem odwrotnie ..
Jak sie jest takim durniem , to nie dziwi ze ma sie takiego idola !.

cyc

Data: 2010-09-11 21:15:37
Autor: Kostek Wycirowski
SLD przegoni PiS? Zaskakujący sondaż

"cyc"

[...]

Co racja to racja, ale ten pierwotniak jest tak kurewsko głupi, że to się chyba nawet przez Outlooka udziela....

Data: 2010-09-12 23:01:29
Autor: awe
SLD przegoni PiS? Zaskakujący sondaż

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i6gkh0$qfn$1news01.versatel.de...

"cyc"

[...]

-- -- -- -- -- -- --
zebralo sie 2 pajacow - nie jest wam za ciasno?
awe

Data: 2010-09-13 13:14:08
Autor: Kostek Wycirowski
SLD przegoni PiS? Zaskakujący sondaż

"awe" <

zebralo sie 2 pajacow - nie jest wam za ciasno?
awe
Są jeszcze ludzie, dla których świat nie ogranicza się do odbytu prezesa...

Data: 2010-09-11 08:48:14
Autor: cyc
[...]

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Jeszcze chwila i konus zostanie sam z kilkoma rownie jak on chorymi psychicznie ......czlonkami .

cyc

Data: 2010-09-11 08:56:01
Autor: MH
> [...]

> "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Jeszcze chwila i konus zostanie sam z kilkoma rownie jak on chorymi psychicznie ......czlonkami .

==========

I pomyśleć , że to wszystko przez to , że Komorowski wygrał wybory przez
nieporozumienie...

MH

Data: 2010-09-11 12:29:35
Autor: =heÂŽsk=
SLD przegoni PiS? ZaskakujÂący sondaĹź
On Fri, 10 Sep 2010 21:56:41 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 dziekujemy ci prezesien PiS. prowadzisz ta formacje na dno.
 tylko jak najszybsze wywalenie prezesa jk za burte polityki
 moze uratowac pis. na co czekacie?! na taczke z nim !

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-12 21:29:45
Autor: Canucki
SLD przegoni PiS? Zaskakujący sondaż
Jednak wiadomosci, ktore Pan rozpowszechnia na psp nie sa zaskakujace gdyz niczego innego jak wychwalanie PO (SLD tez) i ponizanie PiS nie mozna sie po Panu spodziewac

Krzysztof Canucki

Data: 2010-09-13 13:15:30
Autor: Kostek Wycirowski

" Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i6jgo9$9pa$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wy, "panie" Canucki, to już wracajcie pod krzyż, bo go wam na wysypisko wywiozą. A szkoda by było, żeby i was ciupasem nie zabrali...

Data: 2010-09-13 11:51:46
Autor: Canucki
Kostek Wycirowski <kozidupczyk@uni.de> napisał(a):
Wy, "panie" Canucki, to już wracajcie pod krzyż, bo go wam na wysypisko wywiozą. A szkoda by było, żeby i was ciupasem nie zabrali...

"Wy"?  Ani nie jestem panskim towarzyszem partyjnym ani nie wystepuje w kilku osobach.
A wyrzucenie krzyza na smietnik to negowanie tysiaca lat polskiej historii.
I sygnal, ze mozna Wasserpolacken wdeptac w ziemie i/lub panowac znow w Priwislinskoj Stranie.

Tylko czy jest Pan w stanie to zrozumiec?

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-09-13 14:13:28
Autor: Kostek Wycirowski
SLD przegoni PiS? Zaskakujący sondaż

" Canucki"
[...]

Ależ oczywiście, że jestem stanie zrozumieć jak bardzo "Pan" prawdziwy Polak ma mózg zmiękczony przez nadmierną konsumpcję Radio MaRyja. Krzyż jest "Panie" Canucki symbolem zniewolenia Polaków przez urzędników Watykanu, narzuconym przez germańskiego władcę i jego "chrześcijańskich" kolegów. Ale wasze zniewolone móżdżki tego nie widzą, wam się wydaje, że Ojczyzna to lizanie dupy klechom, wzbogacanie i tak już tłustych dup "kapłanów" i dorzucanie "wdowich groszy" do przepastnych skarbców Watykanu. Tak jak nie potraficie naprawdę wierzyć w Boga, a nie w Kościól, tak samo nie rozumiecie co to znaczy Ojczyzna, Honor i Patriotyzm.
Prezentujesz pan, "Panie" Canucki typowe podejście malutkiego, ksenofobicznego KATOPOLAKA - jak ktoś ma inne zdanie, to ani chybi Niemiec, Ruski albo Żydek. Tacy jak pan "Panie" Canucki, jako pierwsi zostawali szmalcownikami, tyle, że twierdzili, że robią to dla ideii. Srebrniki od gestapo po cichutku chowali do kieszeni, nie zapominając o chojnym datku dla księdza spowiednika.

Data: 2010-09-14 02:10:07
Autor: Canucki
> [...]

Polak
ma mózg zmiękczony przez nadmierną konsumpcję Radio MaRyja.

Od dluzszego czasu nie slucham Radia Maryja.  Ale chyba skorzystam z panskiej
sugestii   :-)

Krzyż jest "Panie" Canucki symbolem zniewolenia Polaków przez urzędników
Watykanu,
narzuconym przez germańskiego władcę i jego "chrześcijańskich" kolegów.

Zniewolenie Polakow przez Watykan?!  Krzyz narzucony przez germanskiego wladce?
Pan chyba spal na lekcjach historii albo w cymbergaja gral.
Reszty bzdur nie bede komentowal

Krzysztof Canucki

Data: 2010-09-16 02:42:07
Autor: Jaksa
On Mon, 13 Sep 2010 13:51:46 +0200,  Canucki <canucki@wytnij.gazeta.pl>  wrote:

Kostek Wycirowski <kozidupczyk@uni.de> napisał(a):

Wy, "panie" Canucki, to juĹź wracajcie pod krzyĹź, bo go wam na wysypisko
[...]

Dobrze napisane. Aczkolwiek okupacja moze byc tez od wewnatrz,
ja srodowiska pulawian i natolinczykow nie uwazam za swoich.

Tylko czy jest Pan w stanie to zrozumiec?

Z cala pewnoscia nie jest. To bezmyslny lemming.

Jaksa

Krzysztof Canucki

Data: 2010-09-13 16:12:51
Autor: cirrus
Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i6l14s$353$1news01.versatel.de...
[...]

Eee, na wysypisko to nie, ale ponoć przymierza się do niego Ku Klux Klan.

--
stevep

SLD przegoni PiS? Zaskakujący sondaż