SLD rozpoczęła proces "beatyfikacyjny" Bachy Blidy ;-)

Data: 2010-10-27 02:02:32
Autor: Antenka
SLD rozpoczęła proces "beatyfikacyjny" Bachy Blidy ;-)
Tylko po co na Śląsku druga św. Barbara? :-?

Antenka

P.s. Ta właściwa to męczennica pierwszych wieków, której ojciec głowę
odrąbał, a Bacha sama się ustrzeliła i to na własne życzenie  ;-).

Data: 2010-10-27 13:28:44
Autor: Grzegorz Z.
SLD rozpoczęła proces beatyfikacyjny pani Barbary Blidy

Tylko po co na Śląsku druga św. Barbara? :-?

Proszę podać źródło tej informacji.

Data: 2010-10-27 13:43:38
Autor: dK

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:dad5a6f5-c5fa-4d0a-b560-c7448dde91e8l8g2000yql.googlegroups.com...
Tylko po co na Śląsku druga św. Barbara? :-?

Antenka

P.s. Ta właściwa to męczennica pierwszych wieków, której ojciec głowę
odrąbał, a Bacha sama się ustrzeliła i to na własne życzenie  ;-).
======================

"Bachy Blidy" - nie uczyli ciebie szacunku dla zmarłych na katechezie?
Sądząc z opisu, to raczej nie byliście osobami spoufalonymi ze sobą więc tym bardziej nie jesteś uprawniony do stosowania pogrubiającej/ubliżającej formy jej imienia. Jak ktoś mi będzie na byłą prezydentową mówił "Marycha" też zostanie napiętnowany za brak kultury!

dK

Data: 2010-10-27 04:50:24
Autor: Antenka

=====================>
[...]

Obrońca Bachy się znalazł! Były na nia twarde dowody.Nie miała wyścia
to się targnęła na siebie. Wybrała śmierć zamiast pierdla i wszystko w
tym temacie.

Antenka

P.s. Dla mnie to tylko Bacha Blida - nikt więcej. Nie róbcie z
przestępczyni świętej ok?!

Data: 2010-10-27 13:55:20
Autor: raff
UĹźytkownik "Antenka"<sweet.blue_e...@wp.pl>  napisał w wiadomościnews:dad5a6f5-c5fa-4d0a-b560-c7448dde91e8l8g2000yql.googlegroups.com...
Tylko po co na Śląsku druga św. Barbara? :-?

Antenka

P.s. Ta właściwa to męczennica pierwszych wieków, której ojciec głowę
odrąbał, a Bacha sama się ustrzeliła i to na własne Ĺźyczenie  ;-).
======================

[...]

Wy juz mowiliscie "Krwawa Mary" wiec teraz sie mozecie isc pier...olic.

R.

Data: 2010-10-27 13:59:54
Autor: dK

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia93vc$no6$1news.onet.pl...
[...]

Wy??? Kogo konkretnie masz na mysli i z  jakiej racji podpinasz mnie pod to Wy???

dK

Data: 2010-10-27 14:49:53
Autor: cirrus
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cc81440$0$22802$65785112news.neostrada.pl...
[...]
oups.com... Tylko po co na Śląsku druga św. Barbara? :-?

Wybacz mu, to taki nawyk u towarzyszy.

--
stevep

Data: 2010-10-27 17:38:18
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Oto killfil w wersji strachliwej rafci:

"Mam cię w kilfilu, ale ci odpowiem, jednak boję się zobaczyć twojej
odpowiedzi.

Data: 2010-10-27 13:58:32
Autor: dK

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:78b55c67-a8d3-4c10-959e-28ecc9e965d8f33g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

====================

Barbara Blida nie była nawet oskarżona. Była w kręgu celów poltycznych na naradach u Prezesa, jak się okazuje z zeznań świadków pod przysiegą, ale nie była formalnie postawiona w stan oskarżenia.
O tym, by o kimś mówić publicznie "przestępca" musi być prawomocny wyrok skazujący. Inaczej narażasz się na zarzut zniesławienia, który może wnieść rodzina nieżyjacej osoby.
Pani Blida nie może się już sama bronić. To jeden z powodów dla których w kulturze chrześcijańskiej o zmarłych nie mówi się nic, albo dobrze.
Natomiast jest coś w prawie karnym o doprowadzeniu kogoś do samobójczej smierci. Uczestnicy narad u Prezesa powinni się na tym zastanowić, że kiedyś ręka sprawiedliwości może ich z tego powodu dosiegnąć.

dK

Data: 2010-10-27 14:30:11
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-27 13:58, dK pisze:

Pani Blida nie może się już sama bronić.
dK

Naprawdę to dostrzegłeś? A niby dlaczego nie może się bronić? Dlaczego wybrała właśnie taką a nie inną linię obrony?

Data: 2010-10-27 14:35:19
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ia9643$v3t$1news.onet.pl...
[...]

Gestapo miało taki tekst o wszystkich których przypadkowo zabili - oni zwyczajnie, bezczelnie uciekli, jak ten grajek z  jednego odcinków Klossa.

dK

Data: 2010-10-27 17:39:20
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-27 14:35, dK pisze:

[...]

Nie tylko gestapo. Organa ścigania we wszystkich krajach świata nazywają "ucieczką" śmierć złapanego członka organizacji przestępczej.

Data: 2010-10-27 10:26:25
Autor: Antenka
SLD rozpoczęła proces "beatyfikacyjny" Bachy Blidy ;-)
Nie tylko gestapo. Organa ścigania we wszystkich krajach świata nazywają "ucieczką" śmierć złapanego członka organizacji przestępczej. <

Otóż to Jadrysiu! Popełniając samobójstwo, Bacha Blida przyznała się
do winy. Gdyby była niewinna - jak usiłuje nam to imputować cycuś-
picuś, zacisnęłaby zęby i starałby się udowodnić, że nie miała nic
wspólnego z aferą węglową. Nie zrobiła tego - wybrała drogę
najbardziej karkołomną. : - / Pozdrawiam N.C.Z.W :-*

Antenka

Data: 2010-10-27 19:34:43
Autor: dK

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:af51f152-9bea-4ea6-a872-066c4960aceae14g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

================
No oczywiscie, ta dziewczynka też była winna
http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/616532,nowy-proces-dotyczacy-molestowania-14-letniej-ani-ktora,id,t.html
Jakby była niewinna to zacisnełaby zęby itd....

Jedna z tych emerytek okradanych też była winna...
http://interwencja.interia.pl/archiwum/wiecej_interwencja/news?inf=1459201

dK

Data: 2010-10-27 20:50:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-27 19:26, Antenka pisze:
[...]

Tak Antenko, - dla mnie też ta sprawa jest oczywista. A i sadzę  że i cyc myśli podobnie. Tylko niechęć do PiS-u i p. Ziobry każe mu pisać takie absurdy. Tj. nie mam wątpliwości co by pisał gdyby zamiast p. Blidy była np. p Kempa, a nakaz przesłuchania wydałby nie Ziobro z Czuma, czy jego następca - Kwiatkowski..

Pozdrawiam M. Ś. D. Z Ł. :-*

Data: 2010-10-28 01:23:54
Autor: Jaksa

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cc813ee$0$21011$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

naradach u Prezesa, jak się okazuje z zeznań świadków pod przysiegą, ale nie

O Swieta Blido! Idz ty facet w chuj..

Jaksa

Data: 2010-10-27 17:50:50
Autor: cyc
[...]

Przestepcow szukaj w Toruniu !!. Jest tam ich kilku a jeden wyjatkowy bo nakradl setki milionow , jesli ne milardy zl. Pomijam inne przestepstwa , ktore rowniez kwalifikuja go do miana przestepcy .
Ty go znasz !! , to Twoj ulubieniec .
cyc

Data: 2010-10-27 11:12:50
Autor: Antenka
On 27 Paź, 17:50, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:78b55c67-a8d3-4c10-959e-28ecc9e965d8f33g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

nakradl setki milionow , jesli ne milardy zl. Pomijam inne przestepstwa ,
ktore rowniez kwalifikuja go do miana przestepcy .
cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jakie jest jego imię, picu-cycu?   :-?

Rycho? Zdzicho? Zbycho? A może Donaldino? :D

Antenka

SLD rozpoczęła proces "beatyfikacyjny" Bachy Blidy ;-)