SLD to kurwy najgorszego autorametu

Data: 2009-12-02 21:48:17
Autor: sofu
SLD to kurwy najgorszego autorametu
W zwiazku z ostanim wyrokiem moherowego Trybunału Stanu nasuwaja mi sie
pewne refleksje.
To srodowisko SLD-owskie skierowało zapytania do tego trybunału.
Jednoczesnie za rzadów SLD KRK uzyskiwał to co chciał.
SLD swego czasu rządziło oświatą. Czemu nie zlikwidowali religii w szkołach?
Skoro taki Giertych mogł wprowadzic oceny z religii na swiadectwa to
SLD-owski minister mogl te religie w pizdu usunać. Ale SLD to kurwy do entej
potegi najgorsze z mozliwych. Szczekaja jak psy gdy zabiegaja o elektorat
 antykoscielny, ale gdy tylko zdobywaja wladze to liza dupe moherom na
potege. Dal tego choc nie lubie katoli to jeszcze bardziej nienawidze
postkomuchów bez kszty godnosci. To sa bnajgorsze scierwa z mozliwych..
Ktos moze powiedziec,  ze  taki Giertych lub jemu podobni by ja przywrócił.
Ale dano by wyrazny sygnał jak sie pojmuje rozdzial koscioła od panstwa.
Moim zdaniem kto głosuje na SLD w nadziei na spelnienie obietnic wyborczych
ten powinien sie porzadnie j....ć w łeb.

sofu

Data: 2009-12-02 13:04:32
Autor: Hans Kloss
SLD to kurwy najgorszego autorametu
Dlaczego obrażasz upadłe kobiety tak hańbiącym porównaniem?
J-23

Data: 2009-12-02 23:06:29
Autor: BarnabaRudge

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
Dlaczego obrażasz upadłe kobiety tak hańbiącym porównaniem?
J-23
-- -- -- -- -- -- -- -- -

No fakt zagolopowałem sie. Przepraszam zatem wszystkie kurwy za porównanie z
SLD.
Kurwy czasami ciezko pracuja, z narazeniem zycia wypelniajac swoje
"obowiazki".
Czego nie mozna powiedziec o SLD.

sofu

Data: 2009-12-02 22:02:38
Autor: abc
SLD to kurwy najgorszego autorametu
Szczekaja jak psy gdy zabiegaja o elektorat
antykoscielny,

Dużo tego elektoratu to chyba nie ma.  Ile sprzedaje Urban egzemplarzy swojego parszywego szmatławca?  75 tys.?

SLD to kurwy najgorszego autorametu