SLD wraz z PO przeciwko Niemcom...

Data: 2010-01-27 07:35:23
Autor: Woland
SLD wraz z PO przeciwko Niemcom...
Moja wersja brzmiałaby tak:

"Holokaust był wykonany przez nazistów okupujących terytorium Niemiec
i terroryzujących naród niemiecki, ale ze znacznym poparciem innych
Europejczyków włączając międzynarodowe organizacje i spontaniczną
współpracę indywidualnych osób i grup na terenach okupowanych przez
władze nazistowskie, ze szczególnym uwzględnieniem narodów bałtyckich
i słowiańskich".

***

Holokaust został dokonany przez Niemców, ale z poparciem, choć
marginalnym, innych Europejczyków. Tak brzmi przedłożona przez
europosłów, w tym Marka Siwca (SLD) i Bogusława Sonika (PO),
deklaracja, pod którą mają podpisywać się członkowie Parlamentu
Europejskiego.

Deklaracja, przesłana PAP przez europosła Siwca, rozpoczyna się od
stwierdzania, że "Holokaust był wykonany przez Niemcy, ale z poparciem
innych Europejczyków, jakkolwiek marginalnym, włączając międzynarodowe
organizacje i spontaniczną współpracę indywidualnych osób i grup na
terenach okupowanych przez Niemcy". Dalej europosłowie "doceniają, że
rząd Niemiec potępił potworności popełnione przez Trzecią Rzeszę", i
chwalą Berlin za "liczne wysiłki, by nauczać nowe pokolenie na temat
horroru przeszłości".

http://www.dziennik.pl/swiat/article535747/Holokaust_to_wina_Niemcow_Inni_pomagali.html

Data: 2010-01-28 10:01:10
Autor: sofu

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Typowo parchata wersja.

sofu

Data: 2010-01-28 13:41:47
Autor: raff
sofu pisze:
[...]

Jak toto szwabskie pomiotlo chce sie wywinac od odpowiedzialnosci.

R.

Data: 2010-01-28 13:49:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> schrieb im Newsbeitrag
sofu pisze:
> [...]
> i słowiańskich".

Jak toto szwabskie pomiotlo chce sie wywinac od odpowiedzialnosci.

   Nie wywinac, a wykupic - wykupienie nastapilo, pozostala dozgonna
   przyjazn niemiecko-zydowska.

   AR

Data: 2010-01-28 13:57:47
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-27 16:35, Woland pisze:
Holokaust został dokonany przez Niemców, ale z poparciem, choć
marginalnym, innych Europejczyków.

czyli zrownuje sie nasz "udział" z udziałem "okupowanej" Austrii. Ci to sa mistrzami PRu. Mieli wiekszy wskaznik esesmanow percapita od Niemcow. No i Hitler nie byla Austryjakiem niby...

--
the_foe

SLD wraz z PO przeciwko Niemcom...