SLDowskie przekręty.

Data: 2011-07-23 22:02:31
Autor: Przemysław W
SLDowskie przekręty.
Partia, czyli SLD, była dla Dominika Gotyńskiego wszystkim. Nie potrafi wytłumaczyć, dlaczego zgodził się założyć firmę, wystawiać SLD puste faktury, a potem oddawać te pieniądze szefowi krakowskiego Sojuszu
Bohaterowie tego tekstu to trzej byli przyjaciele z SLD.

Pierwszy - Dominik Gotyński - to on publicznie przyznał, że przez jego firmę - słup przepływały partyjne pieniądze. Małopolskie SLD spiera się dziś o lewe faktury.

Drugi - Tomasz Bugański - potwierdził część zarzutów

Trzeci - Grzegorz Gondek, szef krakowskiego Sojuszu, któremu dwóch pierwszych zarzuca finansowe oszustwa i zakup z partyjnych pieniędzy luksusowych przedmiotów, m.in. jednokaratowego, brylantowego kolczyka.

Afera wybuchła, gdy po latach partyjnej symbiozy trzech kumpli się pokłóciło. Wówczas Gotyński zdecydował się mówić. W obecności prawie 50 oniemiałych członków małopolskiej rady SLD odczytał oświadczenie, w którym wyliczył przypadki wyprowadzania partyjnych pieniędzy - ok. 40 tys. zł. Zapewniał, że może pokazać wyciągi z konta bankowego.

Mówił, że wystawiał lewe faktury za prace, których nigdy nie wykonywał. Większość pieniędzy miał oddawać swojemu ówczesnemu przyjacielowi, szefowi krakowskiego SLD Gondkowi.

Gotyński, czyli dziecko partii

Największą sumę Gotyński otrzymał na remont siedziby SLD - pieniądze z partyjnej kasy wpłynęły w 2009 r. na konto jego firmy Atlantis. - Moja firma nigdy nie zajmowała się kwestiami budowlanymi. Pieniądze w całości oddałem. Oczywiście remont w jakiejś części został wykonany, ale za kwoty dużo niższe niż te, które przechodziły przez moje konto - tłumaczył Gotyński.

Przytoczył też kilka innych przykładów pustych faktur, po czym zadbał o efektowne zakończenie. - Jako ciekawostkę powiem państwu, że kolczyk, który przewodniczący Gondek często ubiera, również został sfinansowany ze środków partyjnych - oświadczył.

Tu wkroczył drugi z kumpli - Bugański. Potwierdził, że wraz z Gotyńskim podpisali lewe umowy na pomoc w kampanii Grzegorza Napieralskiego (na 2,5 tys. i 3,4 tys. zł), choć wcale przy niej nie pomagali. Według nich pieniędzmi z kampanii Gondek zapłacił za kolczyk, który przekazał mu handlujący biżuterią Gotyński. Ponieważ wartość przedmiotu była spora, "rozbił" ją na dwie umowy - jedną z Gotyńskim a drugą - z Bugańskim.

Gondek wszystkiemu zaprzeczył. Zarzuty nazwał podłymi kłamstwami i stwierdził, że to rozgrywka wokół budowania list wyborczych. Przeciw Gotyńskiemu wystąpił do prokuratury i do sądu. Tłumaczył, że na remont siedziby ma wszystkie faktury, a brylantowy kolczyk dostał w prezencie od oskarżających go dziś byłych przyjaciół.

Po co ludzie idą do partii? Krakowskie SLD od lat przegrywa niemal wszystkie wybory, od pięciu lat nie ma żadnego radnego miejskiego. Mimo to wszyscy bohaterowie "afery kolczykowej" z Sojuszem związani są na dobre i na złe. Nie odchodzą. Wychowali się tu, wrośli.

<b>Gotyński</b>(ten, który przyznał, że wystawiał lewe faktury) ma 24 lata. Dość słusznej postury, krótko ostrzyżony, w czarnej skórzanej kurtce. Mówi o sobie "dziecko partii". Przyszedł jako 14-latek. Choć od kilku lat nie ma czasu zrobić matury, jako gimnazjalista był rzecznikiem praw ucznia, jako licealista znalazł się w polskiej delegacji do Euroskoli w Strasburgu [młodzieżowe debaty w Europarlamencie]. SLD traktuje jak rodzinę.

Dlatego martwi się, że musiał powiedzieć o oszustwach. Spodziewa się, że teraz będą podważać jego wiarygodność. Ale przez lata był dla wszystkich bardzo wygodny.

Długi czas był przybocznym szefa SLD w Krakowie Gondka. - Byliśmy jak bracia. Razem piliśmy wódkę, chodziliśmy do klubów. Imponował mi, miał autorytet w partii. Byłem zaślepiony - cokolwiek robił, uważałem, że słusznie. Nawet jak występował przeciwko ludziom, których lubiłem, uważałem, że tak trzeba. Bo partia była wszystkim - mówi Gotyński.

Partia odwzajemniała miłość Gotyńskiego. Gdy przyszło do remontu siedziby, pieniądze przelano właśnie na jego firmę. Gotyński dostawał też pieniądze za pomoc w kampaniach wyborczych, a także za mycie okien w partyjnym biurze.

Te okna (Gotyński twierdzi, że nigdy ich nie umył, a faktura była lewa) bardzo wiele osób zdenerwowały. - W kampanii samorządowej na wszystko brakowało pieniędzy. Nawet na znaczki pocztowe. Tymczasem teraz dowiedzieliśmy się, że w tym czasie partia zapłaciła Gotyńskiemu 800 zł za mycie okien. Po co aż tyle? Nie mamy aż tylu okien - denerwuje się jeden z członków małopolskiego zarządu SLD. Nazwiska prosi nie podawać, bo działacze mają szlaban na rozmowy z dziennikarzami.

Gotyński nie potrafi dokładnie wytłumaczyć, dlaczego zgodził się założyć firmę, wystawiać puste faktury, a potem oddawać pieniądze. - Wierzyłem wówczas całkowicie Gondkowi - zapewnia. Postanowił wszystko ujawnić, bo jest przekonany, że sprawa wyszłaby wcześniej czy później.

Gondek w kabriolecie

Właściciel pechowego brylantowego kolczyka Gondek (34 lata), szef SLD w Krakowie, z partią nie rozstaje się do lat. Ekonomista z wykształcenia, całe życie zawodowe związał z Sojuszem. Do SLD (najpierw do młodzieżówki) trafił ze względu na rodzinne tradycje - dziadek Stefan Gondek (weteran ruchu robotniczego i działacz Związku Żołnierzy Ludowego Wojska Polskiego) polecił go lata temu posłowi Kazimierzowi Chrzanowskiemu, który zarekomendował przyjęcie młodego człowieka do jednego z kół.

czasem Grzegorz Gondek został nieformalnym asystentem posła, potem wojewódzkim sekretarzem SLD. Cztery lata temu zdobył przywództwo w Krakowie. Dziś potrójnie żyje z polityki. Ma pensję sekretarza wojewódzkiego SLD, jest dyrektorem biura europosłanki Joanny Senyszyn, jesienią zdobył mandat radnego wojewódzkiego.

- Gdy wybierano go na szefa krakowskich struktur, miał opinię mało znanego, choć bardzo pracowitego partyjnego urzędnika stojącego w cieniu Chrzanowskiego - wspomina jeden z działaczy. Najpierw zmienił image: znacznie schudł, przesiadł się do mercedesa kabrioletu, pojawiło się zamiłowanie do luksusu, drogie zegarki, a w uchu słynny już kolczyk. Wiele osób w partii to drażniło, także zabawy w klubach. Zaczęły pojawiać się głosy, że to kłóci się z wizerunkiem lewicowca - wspomina ów działacz.

Ale Gondek potrafił też zadbać o PR Sojuszu. Partia nie schodziła z łam gazet, gdy w wyborach prezydenta Krakowa Sojusz uznał, że nie zamierza poprzeć Jacka Majchrowskiego (uważanego za człowieka lewicy), bo nie otacza się ludźmi SLD. Gondek groził wówczas, że o Kraków powalczy dla SLD Joanna Senyszyn. Lubiąca szokować eurodeputowana chętnie w tej grze uczestniczyła.

Od czasu wybuchu "kolczyk gate" Gondek nie rozmawia z dziennikarzami, informacje dotyczące jego partyjnej kariery zbieraliśmy w rozmowach z działaczami SLD.

Bugański nic z partii nie miał

Najbardziej tajemniczy z całej trójki jest Bugański. Ma 50 lat, do SLD przyszedł w 1999 r., zaraz po powrocie z kilkunastoletniego pobytu w Ameryce. W życie partyjne też go wprowadzał Chrzanowski, którego do dziś uważa za politycznego ojca chrzestnego. Bugański prowadzi działalność gospodarczą, ma firmę konsultingową. Mówi, że w partii nie miał nigdy "żadnych stanowisk ani rad nadzorczych". Zapewnia, że działalność polityczną traktuje jak pasję, dlatego musiał powiedzieć o lewych fakturach za kolczyk.

Przyczepki i goździki

O pieniądze działacze SLD spierali się już wcześniej. To, że firmy członków Sojuszu zarabiają na zleceniach partii, wyszło już przy wyborach samorządowych. - Firma reklamowa należąca do jednego z działaczy kręciła spoty wyborcze kandydatów, które emitowała potem Telewizja Kraków. Nikt nie wiedział dokładnie, ile na to przyszło pieniędzy z Warszawy. Firmę naszego działacza wybrano bez konsultacji z innymi. Nie było wspólnej decyzji, jak podzielić pieniądze na kampanię. Grzegorz Gondek decydował jednoosobowo, komu robić spoty. Nie rozumiem, po co kręcono drogie reklamówki działaczy z 17. czy 18. miejsca do sejmiku. To sztuczne nadmuchiwanie kosztów - dziwi się Tomasz Janosik, członek małopolskiego zarządu SLD, z którym rozmawialiśmy, zanim partia wydała zakaz kontaktu z dziennikarzami (Janosik od lat krytykował Gondka, walczył też z nim o przywództwo w Krakowie).

Teraz kierownictwo SLD (do Krakowa przyjechał m.in. sekretarz generalny Marek Nawrot) uspokaja działaczy, że przegląda wszystkie dokumenty.Na razie wszystko się zgadza. Dlatego Gondek typowany jest na jedynkę na krakowskiej liście do Sejmu. Jedynymi osobami, które ucierpiały na aferze, są działacze, którzy o nieprawidłowościach powiedzieli.

Gotyński i Bugański mają być ukarani za to, że przez ich oskarżenia ucierpiał wizerunek partii. Grozi im nawet wyrzucenie z SLD.

By ostatecznie podważyć ich wiarygodność i pokazać, że kłamią, partia szuka ich zdjęć z okresu kampanii Napieralskiego. Jeśli znajdą się takie, na których będą pracować (Gotyński miał ponoć jeździć przyczepką z billboardem), będzie to dowód że faktura za pomoc w kampanii była prawdziwa, a nie lewa - za kolczyk.

Gotyński: - Nie znajdą takich zdjęć. Przyczepką jeździłem tylko w kampanii Joanny Senyszyn. Wtedy to faktycznie była praca, zarobiłem 1600 zł.

Jeden z członków małopolskiej rady SLD: - Nie wiem, kto ma rację. Samo to, że kłócimy się o kolczyk czy szukamy zdjęć przyczepek z kampanii, jest żenujące. Nawet jeśli okaże się, że te oskarżenia to kłamstwa i wszystko jest w porządku, to i tak nie będzie mi lżej. Ci ludzie, o reputacji dalekiej od kryształowej, byli przecież przez lata najbardziej zaufanymi ludźmi szefa. Przyjmował ich Napieralski.

W krakowskim Sojuszu jest sporo działaczy przekonanych, że oskarżenia przeciw Gondkowi to partyjna intryga, która ma go pozbawić jedynki na liście wyborczej.

SLD pozoruje życie

W krakowskim SLD zaczęły topnieć szeregi. Sporo osób narzeka na brak stanowczej reakcji władz krajowych. - Mam już dość złośliwych uwag, których wysłuchuję od kolegów z innych środowisk politycznych w związku z "aferą kolczykową" - denerwuje się Łukasz Danel, który napisał do Napieralskiego z prośbą o interwencję w sprawie krakowskiej lewicy.

Danel (pracownik naukowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w SLD od dziesięciu lat, w przeszłości etatowy doradca europosła Andrzeja Szejny) ubolewa, że w krakowskim Sojuszu brakuje intelektualnego fermentu. - Ceniłem naszych profesorów. Gdy przed dziesięcioma laty przychodziłem do SLD, było ich wielu. Tych, co jeszcze zostali, mógłbym policzyć na połowie palców jednej ręki - mówi ze smutkiem.

I ubolewa, że już drugą z kolei kadencję lewica nie ma swych przedstawicieli w radzie Krakowa. - Mówi się, że Kraków jest konserwatywny, ale to nie do końca prawda. Wiele jest tu ludności napływowej, otwartej na świat, liberalnej. To nasz target, nie rozumiem, dlaczego do niego nie docieramy - skarży się.

Według Kazimierza Sasa, szefa małopolskiego SLD, miernikiem działalności są wyniki wyborcze - te w Krakowie były słabe: przegrane wybory do rady miasta, jedynie mandat do sejmiku zdobył... Gondek.

Prof. Hieronim Kubiak, szef krakowskiej Kuźnicy skupiającej lewicowych intelektualistów, mówi, że kierownictwo krakowskiego SLD zna tylko z imienia i nazwiska. - Nie słyszałem żadnego wystąpienia Gondka, które mógłbym uznać za programowe. Nie mamy kontaktu. Kuźnica, pełniąc funkcję banku mózgów partii, w większym stopniu uczestniczy w tym, co dzieje się w Warszawie. Z Krakowa nie otrzymaliśmy żadnej zwartej propozycji programowej, nad którą moglibyśmy dyskutować - mówi prof. Kubiak. Kuźnica w roli lidera lewicowej listy do Sejmu widzi prof. Jana Widackiego.

O zepchnięciu SLD na margines krakowskiej polityki mówi też Sebastian Liszka z Krytyki Politycznej. - Mająca większość w radzie miasta PO zapowiada weryfikację budżetu oświaty i uchwala podwyżki czesnego w przedszkolach, można się spodziewać, że taka weryfikacja czeka też budżet pomocy społecznej. Czy SLD ma w tej sprawie jakieś zdanie? Słyszeliście je? - pyta Liszka i ocenia krakowskie SLD:

- Aktyw partyjny zajęty wyłącznie sobą pozoruje życie i uczepiony ogólnopolskiego logo dryfuje do wymarzonej powyborczej koalicji z kimkolwiek i, jak widać, jest w stanie błysnąć jedynie brylantowym kolczykiem.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75515,9985163,Sojusz_lewicy_z_kolczykiem_brylantowym.html?as=2&startsz=x#ixzz1Sxba6TUE

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-23 22:06:02
Autor: abc
SLDowskie przekręty.
Nieładnie jest pluć do własnego gniazda...  Mimo wszystko.

Data: 2011-07-23 22:08:22
Autor: u2
SLDowskie przekręty.
W dniu 2011-07-23 22:06, abc pisze:
NieÂładnie jest pluĂŚ do wÂłasnego gniazda...  Mimo wszystko.

Ale kto pluje ?

Data: 2011-07-23 22:13:03
Autor: abc
SLDowskie przekręty.
Nieladnie jest pluc do wlasnego gniazda...  Mimo wszystko.

Ale kto pluje ?

Przemysław W.

Data: 2011-07-23 22:16:03
Autor: u2
SLDowskie przekręty.
W dniu 2011-07-23 22:13, abc pisze:
Nieladnie jest pluc do wlasnego gniazda...  Mimo wszystko.

Ale kto pluje ?

PrzemysÂław W.

No to naucz sie poprawnie cytowac esbucu, bo trace watek.

Data: 2011-07-23 22:24:45
Autor: Przemysław W
SLDowskie przekręty.
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e2b29b7$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
Nieładnie jest pluć do własnego gniazda...  Mimo wszystko.

Bardziej ono twoje niż moje. Upadek komuny przyjąłem z zadowoleniem, natomiast środowisko kościelne ze strachem, obawami i niepewnym jutrem. Jak się okazuje, nie bezpodstawnie.

Przemek

Data: 2011-07-23 23:59:47
Autor: HaMMeR
SLDowskie przekręty.
No nie wiem, czy podpier...lanie ideowego sprzymierzenca (SLD)
powyzszym,
pasciarskim wymiotem, przejdzie ci na sucho w relacjach ze
sPOnsorami...
Tracisz instynkt samozachowawczy , propagandzisto...

Data: 2011-07-24 09:07:33
Autor: A. Filip
Warzywny donosi: SLDowskie przekręty.
HaMMeR <kd@tranzac.pl> pisze:
[...]

Dlaczego sądzisz że on *własną* inicjatywę? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Być kochanym to czuć, jak promienie słoneczne padają na ciebie z każdej strony.

Data: 2011-07-24 03:21:06
Autor: HaMMeR
On 24 Lip, 09:07, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
HaMMeR <k...@tranzac.pl> pisze:

> [...]

Być kochanym to czuć, jak promienie słoneczne padają na ciebie z każdej strony.
  -- Przysłowie fińskie (pl.wikiquote.org)

No tak.., masz racje, chyba go jednak przecenilem.

Data: 2011-07-24 09:37:37
Autor: u2
W dniu 2011-07-24 09:07, A. Filip pisze:
HaMMeR <kd@tranzac.pl> pisze:
[...]

Warzywny ma nadzieje, ze swoimi pasciarskimi tekstami zmieni na lepsze
swiat :)

Data: 2011-07-24 11:04:34
Autor: stevep

HaMMeR <kd@tranzac.pl> pisze:
[...]

Ty to lepiej, żebyś wyłącznie odzywał się cudzem głosem bo po każdym  słowie widać, że jesteś superidiotą.

--
stevep

Data: 2011-07-24 11:32:57
Autor: A. Filip
Jak się ze stevep "kultura" wylewa :-)

HaMMeR <kd@tranzac.pl> pisze:
[...]

Jeśli on (niby) jest superidiotą to kim że ty jesteś co się za nim
daleko ciągniesz? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nudne jak flaki z olejem.

Data: 2011-07-24 14:36:21
Autor: stevep

HaMMeR <kd@tranzac.pl> pisze:
[...]

Czep się tramwaju kretynie.

--
stevep

Data: 2011-07-24 14:48:14
Autor: A. Filip

HaMMeR <kd@tranzac.pl> pisze:
[...]

Ależ ja nie zamierzam i nie zamierzałem korzystać z twoich wielce "mądrych inaczej" rad :-)

BTW Czy uważasz się za reprezentatywną próbkę poziomu "kultury"
zwolennikĂłw PO? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Trzeba zrobić to, co korzyść przynosi niebu, duchowi i ludziom.

Data: 2011-07-24 15:33:14
Autor: u2
W dniu 2011-07-24 14:48, A. Filip pisze:
BTW Czy uważasz się za reprezentatywną próbkę poziomu "kultury"
zwolenników PO?

To taki grupowy Niesioł bis czyli zwykły troll. Po prostu tryska qlturką
na poziomie insekta :)

Data: 2011-07-25 01:57:57
Autor: stevep
Dnia 24-07-2011 o 15:33:14 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Idiota zawsze popiera idiotę.

--
stevep

Data: 2011-07-25 08:21:37
Autor: A. Filip
[...]

A dlaczego *ty* uważasz Niesiołowskiego za idiotę?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Żadna ofensywa nie jest równie trudna jak powrót do rozsądku.

Data: 2011-07-25 09:59:49
Autor: stevep
Dnia 25-07-2011 o 08:21:37 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

Spadaj karaczanie, ciebie uważam za idiotę.

--
stevep

Data: 2011-07-25 13:53:36
Autor: A. Filip
[...]

Czyli nie jesteś zdolny do jasnego/jednoznacznego wyrażania swoich opinii?
Czy poziom inteligencji ma coś z tym wspólnego? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kobieta podobna jest do cienia. Jeśli ją ścigasz - ucieka, jeśli ty

Data: 2011-07-25 16:43:02
Autor: u2
W dniu 2011-07-25 13:53, A. Filip pisze:
Czyli nie jesteś zdolny do jasnego/jednoznacznego wyrażania swoich opinii?
Czy poziom inteligencji ma coś z tym wspólnego?

Cyrkus i tak nie zrozumie twojej subtelnej aluzji :)

Data: 2011-07-25 16:48:49
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2011-07-25 13:53, A. Filip pisze:
Czyli nie jesteś zdolny do jasnego/jednoznacznego wyrażania swoich opinii?
Czy poziom inteligencji ma coś z tym wspólnego?

Cyrkus i tak nie zrozumie twojej subtelnej aluzji :)

Ależ ja mu broń Boże nie odmawiam prawa do publicznego wyrażenia (nie wprost) takiej niezdolności do zrozumienia :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kto poddaje się władzy żony, nie osiągnie nigdy wielkości. Kto ma

Data: 2011-07-25 18:55:03
Autor: stevep
Dnia 25-07-2011 o 16:48:49 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

To spróbuj odmowić kretynie.

--
stevep

Data: 2011-07-25 21:27:30
Autor: A. Filip

u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Czyli *według ciebie* jestem kretynem bo nie odmawiam? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Od bolącego miejsca nie odejmuje się ręki, ukochanej osoby nie spuszcza

Data: 2011-07-26 01:06:07
Autor: stevep

u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Spierdalaj na drzewo.

--
stevep

Data: 2011-07-26 01:26:36
Autor: A. Filip

u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Jeszcze bym przypadkiem wszedł na drzewo wyższe niż twoje i patrzył na
ciebie *dosłownie* z góry :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Każdy ma swojego diabła, a niektórzy mają ich nawet kilku.

Data: 2011-07-26 14:13:38
Autor: stevep

u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Zajrzyj sobie w dupę kretynie jak najbardziej z góry.

--
stevep

Data: 2011-07-26 14:57:18
Autor: A. Filip

u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Skąd u ciebie aż taka fiksacja na punkcie męskich dup? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Szatani są zawsze przeciw sobie, ale są zgodni, gdy chodzi o zgubę człowieka.

Data: 2011-07-25 18:54:18
Autor: stevep
Dnia 25-07-2011 o 16:43:02 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-07-25 13:53, A. Filip pisze:
Czyli nie jesteś zdolny do jasnego/jednoznacznego wyrażania swoich  opinii?
Czy poziom inteligencji ma coś z tym wspólnego?

Cyrkus i tak nie zrozumie twojej subtelnej aluzji :)
Z reguły to aluzja kretyna,

--
stevep

Data: 2011-07-25 10:24:29
Autor: u2
W dniu 2011-07-25 08:21, A. Filip pisze:
Idiota zawsze popiera idiotę.
A dlaczego *ty* uważasz Niesiołowskiego za idiotę?

Bo cyrkus wzoruje sie na nim :)

Data: 2011-07-25 01:57:15
Autor: stevep

HaMMeR <kd@tranzac.pl> pisze:
[...]

zwolenników PO? :-)

Spadaj, nie lubię pieniaczy.

--
stevep

Data: 2011-07-25 08:23:57
Autor: A. Filip

HaMMeR <kd@tranzac.pl> pisze:
[...]

A dlaczego ma nie to obchodzić? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gdzie dwĂłch PolakĂłw, tam trzy zdania (opinie).

Data: 2011-07-24 10:16:41
Autor: Przemysław W
SLDowskie przekręty.

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:0a2a67fb-a4e3-4546-bc53-497406be6049v12g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Głupiś Hammek jak but z lewej nogi. Czytaj kto jest sprzymierzeńcem sld:

"Od poniedziałku lider PiS deklaruje zmianę języka swojej partii wobec SLD. W Szczecinie obiecał, że już nie użyje terminu postkomuniści a będzie mówił lewica. Dziś w Radomiu kontynuował: o Józefie Oleksym - którego ostro zawsze krytykował za czasów rządów SLD - będzie teraz mówił, że to polityk lewicowy średnio-starszego pokolenia.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,76842,8047480,Jak_Kaczynski_przemienia_Oleksego_z_postkomunisty.html#ixzz1T0agDMAB

Przemek

Data: 2011-07-24 03:24:36
Autor: HaMMeR
SLDowskie przekręty.
On 24 Lip, 10:16, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał w wiadomościnews:0a2a67fb-a4e3-4546-bc53-497406be6049v12g2000vby.googlegroups.com...

> [...]

 W 38 milionowym kraju nie znalazł się ani jeden poważny człowiek,
 który te bzdury by firmował własnym nazwiskiem"

A czy ty, bezwstydny kopiarzu, nie wiesz czasem co to jest strategia
i dzialania dyplomatyczne,nawet jesli sa tak 'grubymi nicmi szyte', bo
jesli nie wiesz, to co tutaj robisz niemoto
politrucka?

Data: 2011-07-24 13:52:26
Autor: Przemysław W
SLDowskie przekręty.
[...]

Mała poprawka, ty nie jesteś głupi, ty jesteś bardzo głupi. Strategia i działania dyplomatyczne w wykonaniu tego zakłamanego, nie mającego żadnych zasad karła, he, he, he! No to napisz przygłupie na czym te działania polegają i do czego mają doprowadzić. Kiedy i jakie działania temu kłamcy kiedykolwiek się udały? Dorwał się do władzy dzięki temu, że jego pprzednik Miller był taką samą miernotą jak on sam. Mam nadzieje, że był przy władzy pierwszy i ostatni raz. Już nigdy Polacy nie dadzą się nabrać na kłamstwa, slogany, puste hasełka itp. Służby, które mu podlegały wrabiały ludzi w przestępstwa, by pokazać walkę z patologią, którą same wymyśliły. Już są osoby oczyszczone z zarzutów, z których banda Kaczyńskiego chciała zrobić przestępców. Teraz "funkcjonariusze" mają kłopoty i wszystko wskazuje na to, że sami będą mieć postawione zarzuty. Ich szef już ma kilka prokuratorskich zarzutów. To jest ta "strategia i działania dyplomatyczne szyte grubymi nićmi" Idiotów twojego pokroju nic nie przekona. Jeszcze trochę Kaczyńskiego w polityce i będziemy mieć to co dzisiaj ma Nporwegia. Niestety psychiczni są wszędzie, a rolą normalnych ludzi jest eliminowanie idiotów z polityki i społeczeństwa.

Przemek

Data: 2011-07-24 14:43:13
Autor: stevep
SLDowskie przekręty.
Dnia 24-07-2011 o 12:24:36 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

i dzialania dyplomatyczne,nawet jesli sa tak 'grubymi nicmi szyte', bo
jesli nie wiesz, to co tutaj robisz niemoto

Cha, cha, psychol i strategia działania, chyba taka, jak u tego  zbrodniarza w Norwegii.

--
stevep

SLDowskie przekręty.