SLX, BB7 i bagaznik raz jeszcze

Data: 2009-06-02 11:15:20
Autor: raviz
SLX, BB7 i bagaznik raz jeszcze
Caly czas draze temat, 11 dni i bede w domu :)Do tego czasu chcialbym ostatecznie wybrac hamulce.
Obecnie skupilem sie na dwoch modelach SLX i BB7. Po przejrzeniu wielu zdjec w sieci wydaje sie, ze SLX nie wystaje na zewnatrz poza uchwyt ramy? Jesli sie myle to dajcie znac. Jedynym malym problemem moga glownki srub, ale to jak sadze drobiazg. Znacznie gorzej sprawa
wyglada w przypadku BB7 gdzie cala dzwignia z uchwytem linki wydaje
sie mocno wystawac na zewnatrz. Przy bagazniku, ktory mam obecnie problem chyba jest nie do przejscia, jestem w zstanie zmienic bagaznik na inny do 100zl (ale nie mocowany do sztycy) Nie moge znalezc jednak takiego, ktory daloby sie pogodzic z BB7. Zreszta sami spojrzcie na fotki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/435e0d4c012f1d8e.html
1. BB7 z mocno wystajaca dzwignia
2. moj rower, juz dokupilem adapter do h. tarczowego jak na fot. 4
3. moj rower ponownie
4. fotka z sieci ilustrujaca zamocowanie h. tarczowego w Trekach

Bylbym bardzo wdzieczny za podpowiedzi.
Gdyby nie ten problem z bagaznikiem zdecydowanie wybralbym BB7.

Pozdrawiam....Rafal

SLX, BB7 i bagaznik raz jeszcze