SLX - kompatybilnosc komponentow

Data: 2013-06-04 11:24:28
Autor: atm
SLX - kompatybilnosc komponentow
Jeszcze raz pomecze temat mojego napedu SLX. Jak wczesniej pisalem,
przy uszkodzeniu lub zuzyciu ktoregos z wazniejszych elementow bede planowal przechodzic na 10x z obecnych 9x.
Czy korba, ktora mam obecnie: SLX - trzy tarcze, najwieksza 44 zeby,
robiona dla napedu 9x bedzie dzialala bez problemu z lancuchem dla 10x i kaseta 10x?

Data: 2013-06-04 22:30:43
Autor: artek
W dniu 2013-06-04 11:24, atm pisze:
Jeszcze raz pomecze temat mojego napedu SLX. Jak wczesniej pisalem,
przy uszkodzeniu lub zuzyciu ktoregos z wazniejszych elementow bede
planowal przechodzic na 10x z obecnych 9x.

a ja nie mam takiego zamiaru. szkoda kasy. martwić się będę wtedy, kiedy 9-rzędowe komponenty faktycznie znikną z rynku.

Czy korba, ktora mam obecnie: SLX - trzy tarcze, najwieksza 44 zeby,
robiona dla napedu 9x bedzie dzialala bez problemu z lancuchem dla 10x i
kaseta 10x?

nie. będziesz szczęśliwym nabywcą całego kompletu, od korby i kasety po przerzutki i manetki.

--
art3k

SLX - kompatybilnosc komponentow