SM, brak "abonamentu" i 500zl oraz 5 pkt.

Data: 2009-12-12 00:26:19
Autor: Maciej Browarczyk
SM, brak "abonamentu" i 500zl oraz 5 pkt.
Hej.
Nie mialem "abonamentu" na poruszanie sie po pewnej czesci miasta i zatrzymala mnie SM. O dziwo mandat za to jest jak w temacie, co do kwoty jestem w stanie sie zgodzic, bujasz sie po terenie i nie zaplaciles to zaplac 100 krotnosc kwoty, luz ale 5 pkt? Moim zdaniem przegiecie troche, nie jest to jakies straszne wykroczenie. Ale tak ustawodawca ustalil, wiec moja wina i nie ma co do tego zludzen.
Pytanie brzmi, jak dali mi ten mandat dzis to kiedy te punkty bede "mial na koncie", czy jak pojde na komisariat sprawdzic stan konta to juz beda czy nie? Czy odbywa sie to droga elektroniczna (maja jakas baze i sie lacza zdalnie) czy moze SM wysyla nadal listownie to wszystko? Jest w ogole jakas szansa, ze te punkty nie trafia na moje konto? Np. jakby straznik miejski nie chcial?

ps. Na komisariacie jak bede chcial sprawdzic ilosc punktow to jakies specjalne godziny sa i czy w ogole mi powiedza czy wielka łaska bedzie? Jak to sie obdywa?

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-12-12 00:58:36
Autor: bartekkr
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hfukes$mjk$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Jesli to Krakow i strefa B, to przy wjezdzie stoja znaki B-1 "Zakaz ruchu", wiec mandat DO 500zl i 5pkt karnych.

Data: 2009-12-12 09:39:31
Autor: marjan
SM, brak "abonamentu" i 500zl oraz 5 pkt.

Data: 2009-12-12 10:56:24
Autor: Bydlę
SM, brak "abonamentu" i 500zl oraz 5 pkt.

Data: 2009-12-12 11:02:52
Autor: Jacek \"Plumpi\"
SM, brak "abonamentu" i 500zl oraz 5 pkt.

Data: 2009-12-12 11:46:52
Autor: Nex@pl
SM, brak "abonamentu" i 500zl oraz 5 pkt.

Data: 2009-12-12 14:30:43
Autor: Jacek \"Plumpi\"
SM, brak "abonamentu" i 500zl oraz 5 pkt.
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:hfvsfm$org$3atlantis.news.neostrada.pl...

A czy dojdziemy kiedyś do momentu, w którym auta zostaną po prostu zastąpione...?

Tak. Wtedy, kiedy w naturalny sposób się żużyją i przestaną spełniać wymagania oraz normy, jakie miały spełniać w chwili, kiedy je wyprodukowano. Skoro spełniały wtedy te normy i spełniają nadal nie ma podstaw do tego, żeby stosować jakiekolwiek inne zwłaszcza podwyższone wymagania i restrykcje dzisiaj. Stawianie nowych wymagań tylko po to, żeby pozbyć się wcześniejszych błędó jest chore. Równie dobrze można by nakazać wyburzenia wszystkich domów postawionych przed 2009r. albo wymainy starych pieców, które nie spełniają obecnie wprowadzanych nowych norm. Różnica jest taka, że w przypadku nieruchomości nie ma na tyle silnego i wpływowego "lobby", które potrafi w tak genialny sposób zapewnić sobie stałe rynki zbytu.

Data: 2009-12-13 00:33:49
Autor: Adam Płaszczyca
SM, brak "abonamentu" i 500zl oraz 5 pkt.
Dnia Sat, 12 Dec 2009 11:02:52 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

Ja tam jestem za podniesieniem wszelkich opłat tzn. za rejestrację pojazdów, za ubezpieczenia tych pojazdów, za wjazd i parkowanie w strefach i

A ja jestem za powieszeniem Jacusia Plumpiego. --

SM, brak "abonamentu" i 500zl oraz 5 pkt.