SM, brak "abonamentu" i 500zl oraz 5 pkt.

Data: 2009-12-12 00:58:36
Autor: bartekkr
SM, brak "abonamentu" i 500zl oraz 5 pkt.
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hfukes$mjk$1achot.icm.edu.pl...
Hej.
Nie mialem "abonamentu" na poruszanie sie po pewnej czesci miasta i zatrzymala mnie SM. O dziwo mandat za to jest jak w temacie, co do kwoty jestem w stanie sie zgodzic, bujasz sie po terenie i nie zaplaciles to zaplac 100 krotnosc kwoty, luz ale 5 pkt? Moim zdaniem przegiecie troche, nie jest to jakies straszne wykroczenie.

Jesli to Krakow i strefa B, to przy wjezdzie stoja znaki B-1 "Zakaz ruchu", wiec mandat DO 500zl i 5pkt karnych.

Data: 2009-12-12 09:39:31
Autor: marjan