SMARKOZY...

Data: 2010-09-24 05:21:54
Autor: Panslavista
SMARKOZY...
.... wyrzuca  Cyganów z Francji - za bardzo podobni do parchów...

Data: 2010-09-24 10:22:52
Autor: Andrzej
SMARKOZY...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

... wyrzuca  Cyganów z Francji - za bardzo podobni do parchów...

Pana tez wyrzuca.

Data: 2010-09-24 10:30:39
Autor: Panslavista
SMARKOZY...

"Andrzej" <andrzej@wp.pl> wrote in message news:i7hn5j$6jl$1news.onet.pl...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

... wyrzuca  Cyganów z Francji - za bardzo podobni do parchów...

Pana tez wyrzuca.

Kto? Parchy?

Data: 2010-09-24 10:54:00
Autor: Panslavista
SMARKOZY...

[...]

Na szczęście jestem, wbrew rozgłaszanej przez parchy plotki, Polakiem i to na obie nogi. Jednym słowem: Polen, Polen über Alles !!!
A Pan, dziadek mojego dziecka, gdzie Pan ma sumienie, izolując go ode mnie - rodzonego ojca?

SMARKOZY...