SMART i przelew SEPA z datą przyszłą

Data: 2016-02-13 06:03:17
Autor: em
SMART i przelew SEPA z datą przyszłą
Zrobiłem mały wywiad i popytałem w różnych bankach i wszędzie można zlecić przelew SEPA z datą przyszłą. Ważne, aby środki były dostępne w dzień poprzedzający dat przelewu.

Złożyłem więc reklamację w SMARcie, którą odrzucili, gdyż wg nich nie sprawdziłem przed datą wykonania przelewu czy przelew nadal widnieje nadal na liście zleceń oczekujących.
Po prostu ręce opadają na taką argumentację. Bank przyjmuje zlecenie, co potwierdza system komunikatem "Twoja dyspozycja została przyjęta do realizacji". Na rachunku są stosowne środki w dniu poprzedzającym datę przelewu, ale to wcale nie oznacza, że bank go wykona. Trzeba samemu sprawdzać czy dyspozycja nie trafi do odrzuconych.

SMART i przelew SEPA z datą przyszłą