MIETNIK naszym domem!

Data: 2014-01-31 01:37:57
Autor: Budzik
MIETNIK naszym domem!
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

"(...)żadne media nie podały tej informacji (prócz Rzeczpospolitej), a
jest to zdecydowanie wiadomość dnia. Oprócz tego w TVN24 mieliśmy dziś
„PORADNIK” „jak zapiąć pasy w samochodzie na puchową kurtkę” (sic!).
Gotowi? Nie zapinajcie jednak pasów. Zwyczajnie usiądźcie i raczcie
się tym co przygotowały nam Szczury z Ministerstwa Finansów. Od 2016
roku, składka ZUS od umowy cywilnoprawnej będzie liczona nie od
minimalnego wynagrodzenia – tak jak obecne, ale od 60% średniego
wynagrodzenia, które obecnie wynosi (grudzień 2013), uwaga, uwaga:
4222 zł

A dlaczego miałoby być liczone od minimalnego wynagrodzenia?
Dlaczego nie jest liczone, tak jak kazda inna umowa o prace, od jej realnej wartości???

Jeżeli umówie sie z kims na jakaś prace ktora zajmie mi powiedzmy dwa dni w miesiacu za powiedzmy 500zł to mam od tego zapłacic 1200 ZUS?
To byłby jakiś absurd.

W przypadku etatu mamy możliwośc okreslenia wielkości tegoz ale przeciez w przypadku umowy zlecenia czy umowy o dzieło nic takiego nie wystepuje.

Reasumując - jeżeli miałoby tak być jak piszesz, to byłoby to conajmniej dziwne.

Czekam na szczegóły.

Ale skoro redaktor pisze "na prawdę" to może jego źródła i wypowiedzi są równie "profesjonalne"?

MIETNIK naszym domem!