SMS, MMS, APARAT i tyle + duże litery

Data: 2010-11-07 19:46:02
Autor: Grzegorz Brycki
SMS, MMS, APARAT i tyle + duże litery
Witam,

Szukam telefonu w abonamencie ERA, dla starszej osoby ze słabym wzrokiem ale umiejącej się posługiwać telefonem.

Ten byłby idealny: http://www.telepolis.pl/grafika/katalog/Emporia/Emporia_ELEGANCE/emporia-elegance_1.jpg ale brakuje mu niestety MMS, chociaż brak aparatu bym przebolał.

Macie sugestie jakies?

GB

Data: 2010-11-07 20:03:37
Autor: JoteR
"Grzegorz Brycki" napisał:

Szukam telefonu w abonamencie ERA, dla starszej osoby ze słabym wzrokiem ale umiejącej się posługiwać telefonem.

Macie sugestie jakies?

Dotykowiec z ~3-calowym ekranem o dziadowskiej rozdzielczości. Ja używam Samsunga F480 i żadna sprzętowa klawiatura (z wyjątkiem niechcianej Emporii i tym podobnych rydzykofonów) nie zapewni mi tak wyraźnych opisów, jak ta wirtualna. W Erze jest np. Samsumg Corby, przy jego rozdzielczości ekranu 240x320 cyferki i literki będą doskonale widoczne, a i z trafieniem nie powinno być problemów.

JoteR

Data: 2010-11-07 20:04:37
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-11-07 19:46, Grzegorz Brycki pisze:
[...]

Nie ma. Projektanci i marketoidzi od telefonów jeszcze mają dobry wzrok.

SMS, MMS, APARAT i tyle + duże litery